FINAL

394 31 29
                                    

10 yıl sonra

"Hadi baba ya bana ilişkinizin nasıl başladığını anlatın." Sabahtan beri Haru peşimde dolanıyordu. Başımın etini yemeye devam ederken Deku'nun yani salona ilerledim.

"Deku şu çocuk benim peşimi bırakmıyor." Bana baktı ve kahkaha attı. "Kacchan 'şu çocuk' dediğin kişi senin oğlun." Haru hemen Deku'nun yanına oturdu. "Baba, babam bana ilişkinizin nasıl başladığını anlatmıyor." Deku gülmüştü. Bende tekli koltuğa oturup onlara döndüm.

"Şimdi biz babanla 4 yaşında bir parkta tanıştık. Arkadaşlık ilişkimiz çok iyiydi. Sonra bir gün Kacchan'nın özgünlüğü çıktı. Bende kendiminki çıkar diye beklemiştim. Ama çıkmadı. Özgünlüğüm çıkmayınca Kacchan'la aramız açıldı ve bana zorbalık yapmaya başladı. Bu böyle yıllarca sürdü. Ben ortaokuldayken babana aşık olmaya başladım. Ama bunu ona hiç söylemedim çünkü o zamanlar söylesem bebi öldürürdü. Lafın gelişi değil baya öldürecek kadar döverdi." Burnunu çekti ve konuşmaya devam etti.

"Ortaokul bittiğinde ben normal bir liseye hazılıcaktım ama karşıma All Might çıktı. Bana özgünlüğünü verdi. Karşımızdaki sahil varya Haru?" Diye sormuştu oğlumuza. Haru başını 'evet?' Anlamında sallayınca konuşmaya devam etti. "İşte orası eskiden çok kirliydi. Önüne gelen herkes oraya çöplerini atardı. Hurda arabalar bile vardı. All Might bana özgünlüğünü verdikten sonra vücudumun özgünlüğü  kaldırabilmesi için bana o sahili temizletmişti. Ama ne yalan söyleyeyim çok işe yaramıştı. Neyse, bende UA lisesine yazılmıştım. Kimseye de bu durumu anlatmamıştım çünkü All Might öyle söylemişti. Ama ben en çok güvendiğim kişiye yani babana bu sırrı paylaşmıştım. Ve o güvenimi boşa çıkarmayıp kimseye söylememişti." Tebessüm etti. "Bir süre sonra babana olan aşkım kalbime çok fazla ağırlık yapmaya başlamıştı. Bende bir telefon alıp babana bilinmeyen numaradan yazmıştım. Biz ordan konuşuyorduk. Bir gün ben babanın evinden dönerken babaannen ve bana araba çarptı. Ben hastanede 2 ay kalmışım. Eve geldiğimizde baban bilinmeyene yazmış. Tabii hastanede de telefonunun şifresini kırmışlar. Baban bana her mesaj attığında benim telefona mesaj geliyor." Kahkaha atmaya başlayınca bende gülmüştüm. Izuku kendini durduramayınca ben konuşmaya devam etmiştim.

"En son dayanamayıp Deku'nun telefonunu açıp baktım. Benimle mesajları vardı." Kahkahasını durdurmuş ve kendi konuşmaya devam etmişti. "Ben olduğumu öğrendi sonra biz çıkmaya başladık. Mezuniyet günü geldiğinde birlikte okula gittik. Bende o gün annemi Mitsuki babaannenin yanına göndermiştim. Vakit geçiririz diye." Haru konuşmaya dalmıştı. "Ben bilirim o vakit geçirmeleri." Bu çocuk benim sinirlerimi bozuyordu. "ON IKİ YAŞINDA OLMAN SENIN BUNLARI BILEBILECEĞIN ANLAMA GELMEZ!" Diye bağırdığımda ikiside bir anda yerinden sıçramıştı.

"Bağırma çocuğa. Kendin 8 yaşında bunları öğrenmemiş gibi konuşuyorsun. Neyse, işte ondan sonra aynı üniversiteyi kazandık. Baban 1 numaralı kahraman oldu. Biz evlendik. Seni ailemize kattık." Diyip Haru'ya sarılmıştı. Bana bakıp "Hadi Kacchan" Demiş ve beni kolumdan tutup çekmişti. Gülüşerek sarılmış ve sonra film izleyip yatmıştık.

*****

Alın size mutlu son. Aklıma yeni bir fikir geldiği için bu hikaye bitti. Ama pek emin değilim onun için sizin aklınızda fikirler varsa bana söyleyin

Sizi seviyoree💜💜

Dert Ortağı'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin