~6~

32 4 0
                                    

~6~

Хаус руу ортол бид 2ыг тоож байгаа ч хүн алга.

Марк: Би ирлээ. Бас зочинтой кхм

Өөр өөр юм хийцгээж байсан бүгд бид 2 луу харлаа. Тэхдээ тэд нар царайлаг юм аа. Бэмбэм Югём 2 ноцолдож байснаа наашаа ирлээ.

Бэмбэм: Хён хэн бэ? Арай найз охинтой болчихсон юм уу айн?

Бэм/Югём: Найз охин, найз охин,найз охин
Би: Гүэ гү биш. Зүгээр бараг л багш нь гэх үү дээ.

Жэксон:Аан саначихлаа. Марк ахын яриад байсан хөөрхөн эмэгтэй нь байх нь.

Марк: Ю..юу юугаа яриад байгаа юм.

Танилц миний хамгийн анхны дэмжигч гүэ яахав одоо багш.

Жэйби: Сайн уу? Им Жэйбом гэдэг. Бид нар нэг хамтлагт дуулдаг. Ахлагч нь. Цаашдаа илүү дотно болцгооё.

 Цаашдаа илүү дотно болцгооё

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Би: Тиймээ мэднэ. Танай хамтлагийг мэддэггүй манай үеийнхэн их цөөхөн. "Энэ залууг удаан харвал цус харваж үхэхнээ. Бодитоороо бүр халуухах юмаа. Зазаза Хвах Еэжин тэнэг минь ухаантай бай"

Жэксон: Вууаа нээрээ л тиймдээ. Дэбүтээ хийгээд 1 жил гаран бараг 2 жил болж байна.

"Нээрээ л тиймдэ надад л энэ залуучууд чг л дэбүт хийж байсан хөөрхөн жоохноороо харагдаад байдаг юм байхдаа. 2 жил хуодан өнгөрчихжээ."

Ёнжэ: Тэгвэл чи өөрийгөө танилцуулалдаа.

Би: Мм. Сайн байцгаана уу? Намайг Хван Еэжин гэдэг. Ёнсү ахлах сургуулийн сурагч.Одоо 17 нас хүрнэ гээд бараг л бүгдийг нь нэг амьсгаагаар уншчихлаа.

Тэд бүгдээрээ дор бүрнээ инээлдлээ.

Жинён:Биеэ барих хэрэггүй ээ. Бид нартай яг л бусадтай харьцдаг шигээ байвал илүү тухтай гээд инээлээ.

Бид нар ч хоорондоо танилцлаа.Тэхдээ Марк дагуулж ирсэн болоод ч тэр үү бүгд л яг намайг таньдаг юм шиг их нээлттэй байлаа. Эд нар ээлж ээлжээрээ хоолоо хийдэг бололтой. "Өнөөдөр чи хоол хийнэ" "Үгүй чи хийнэ" гээд л хэсэг юм болсний эцэст ах нар нь гурван багыгаа хийлгэхээр болчихлоо.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Жинён: Тэгсэн чинь Еэжинаа Жэксон өмднийхөө цахилгааныг хаалгүйгээр тайзан дээр гарчихсан.

Би: Нээрэнгээсээ юу? хха

Жэксон: Жинёнаа болилдо.Албаар биш шдээ.
Би:Заза уучлаарай Жэксон хён.Би дахиж инээхгүй ээ гэв. Гэхдээ л яалтчгүй аманд минь инээд тодроод байлаа.

Марк:Заза нилээн орой болчихлоо Еэжинийг хүргээд ирье.

Бэмбэм: Тиймдээ нилээн орой болчихож.
Би: За тэгвэл бая..

Жэйби: Байж байгаарай Еэжинаа гэж хэлээд тэр дээшээ 2 давхар луу гүйлээ.

Төд удалгүй гартаа цамц малгай барьж ирээд

Жэйби: Зун арай болоогүй байхад чи их нимэгхэн хувцастай байна энэ цамц бас сэтгүүлчдэд баригдаж магадгүй болохоор энэ малгай.

Би: Баярлалаа гээд тэрний өгсөн зүйлсийг өмслөө.Заза өнөөдөр их гоё байлаа баяртай.

Бүгд: Баяртай Еэжинаа. Дараа уулзая.


Марк намайг гэрт хүргэж өгөх замдаа юу ч ярисангүй. Юу ч яриагүй болохоор ч тэр үү их удаан санагдлаа.

Би: Хүргэж өгсөнд баярлалаа.Тэгвэл баярт..

Марк: Малгай
Би:Юу?

Марк:Чамд миний малгай байгаа биз дээ. Одооноос тэрийг л өмсөж бай.

Би:Айн?

Марк: Еэжин.
Би:Яасан?

Марк: Маргааш надад чамд хэлэх юм байна. Их чухал
.
Би: Одоо хэлж болохгүй юм уу?

Марк: Болохгүй ээ. Маргааш 1 цаг гээд би чамайг ирээд авъя. Одоо ордоо.

Би: За баяртай.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Вуууаааа өнөөдөр тэр чигтээ үлгэр шиг л байлаа. Эхлээд Марктай 2уулхнаа. Тэгээд бас GOT7 гишүүдтэй уулзсан.

Юнжэ үнэхээр л аз жаргал бэлэглэгч тэр инээж байгаа нь үнэхээр хөөрхөн бас тэр хоолой.

Жинён ах болохоор их нээлттэй бас тэр царай ярьж байгаа зүйлс нь зүгээр л төгс.

Жэксон тэнэг тэнэг юм ярьж хөгжөөгөөд л их соёлтой.

Тэхдээ Жэйби ах үнэхээр бүх юм нь бүрдчихсэн төгс хүн.Түүний нүүр царай бие хаа нь хаанаас нь ч харсан зүгээр л гайхалтай.Бас тэр үнэхээр халамжтай байсан. Намайг даарчихвий бас хүмүүсийн нүдэнд өртчихвий гэхээс санаа нь зовоод малгай цамцаа өгсөн. Хоол идэж байхад ус аярлаж өгсөн үнэхээр халамжтай.








A/n: Het ih nurshaad baina uu manaihaan. Ta nar maani setgegdelee uldeegeerei Bas vote oo zaaval daraarai❤️

𝕸𝖆𝖞 𝖔𝖋 𝕸𝖆𝖓Where stories live. Discover now