~20~
Хуримын өдөр....
Ххх: Заа сүйт бүсгүй бэлэн үү?
Би: Тийм ээ бэлэн.
Ххх: Хаалга онгойлоо бэлдээрэй.
Би: Та сандарч байна уу?
Ах: Гаднаасаа харагдахгүй байгаа ч зүрх минь дотроо дэлбэрч байгааг мэдэж байна уу?
Би: Би ч гэсэн. Мөрөөдөл минь биеэлж байнаа. Хайртай залуутайгаа сайхан хурим хийж хажууд минь та зогсож ээж минь хараад л. Аав байхгүй ч гэсэн сайхан байнаа. (нүдэнд нь нулимс цийлэгнэх)
Ах: Ийм сайхан өдөр уйлж болохгүй ээ. Царай муутай дээрээ бүр царай муутай болох нь. Ах нь үргэлж хажууд нь ахынхаа үүргийг аавын чинь үүргийг найзын чинь үүргийг гүйцэтгэж ирсэн. Одоо ийм сайн хүргэн дүүтэй болж байгаа болохоор санаа зовох юм алга.
Ххх: Хаалгаар ороорой.
Ахыгаа сугдан хайртай залуу руугаа явж байна. Энэ мөчийг л хамгийн сайхан гэх байх. Ээж ах 2 минь миний хажууд бас юу ч болсон намайг орхихооргүй тийм сайхан залуу гуниж гутарсан үед минь инээлгэх тэнэг зургаан залуу гээд бүгд гэр бүл минь.
Жэйбигийн талаас...
Зүрх минь гараад явахнээ. (хаалга онгойлоо)
Сахиусан тэнгэр байна. Ууг нь уйлахгүй гэж бодсон юмсан. Даан ч энэ үзэсгэлэнтэй бүсгүй миний эхнэр болж надтай хамтдаа бүхнийг туулна гэхээр л нүдэнд минь нулимс дүүрч уйлчихлаа.
Ах: Зиа хүргээн дүүг маань хайрлана шүү.Би: Мэдээж шдээ ахаа гээд Еэжиний гарыг надад өгөн суудалдаа суулаа.
Еэжин: Гайгүй юу? (шивнэх)
Би: Ухаан алдах гээд байх шиг (шивнэх)
Ххх: Кхммм Сүйт залуу Им Жэйбом та ямар ч хүнд хэцүү,баяртай гунигтай цаг үед эхнэр болох бүсгүйгээ аз жаргалаар дутаалгүй,орхин явалгүй үүрд хайрлан халамжилж хажууд нь байх аа амлаж байна уу?