~10~
Югём: Зиа хоёр хөгшин сүйт залуучууд гарч ирээрэй.
Марк: Чи л хэтэрхий жоохон байгаа юм за.
Марк үнэхээр сайхан харагдаж байна. Улаан өнгийн хослол нь өөрт нь маш гоё зохисон байна. Бүх зүйл нь бүрдсэн хүн шүү. Халуухан харагдаж байгаа ч царайлаг байна тэхдээ бас үнэхээр эгдүүтэй байна.Би ч үнэхээр азтай юм аа. Жэйби ах ч гэсэн байна. Надаас ганц насаар ах юм байж бараг дүү харагдаад байгаа юм биш үү? Тэхдээ тэр үнэхээр халуухан юм. Над шиг ийм азтай хүн байхгүй байх аа. Энэ хоёр сайхан залууг хар лдаа.
Би: Та 2 надад зориулж ингэж хувцасласан юм уу?
Жэйби: Гоё харагдахгүй байна уу? Ууг нь сайхан л харагдаа ёстой доо.
Би: Тиймээ тийм. Үнэхээо гоё харагдаад нүд сохлох нь байна.(инээх)
Марк: Эхлээд надтай бүжиглэх үү хадагтай?
Би: Тэгьеээ тэгье
Бусад маань ая тавьж Марк бид 2 бусдаасаа тусдаа бүжиглэж байлаа.
Би: Үнэхээр гоё харагдаж байна. Гэхдээ яагаад улаан хослол өмсчихсөн юм?
Марк: Чи минь яг л улаан өнгө шиг эрч хүч нь хэзээ ч мөхөшгүй хэн ч харсан хамгийн гоёмсог нь. Тийм болохоор л чамд зориулж улааныг өмссөн юм.Би: Чи чинь ямар гүн бодолтой хүн бэ?
Марк: Чи гэнээ? Өөрөөс нь ах байхад.
Би: Тэгвэл ахаа гэх үү? Марк ахаа
Марк: Үнэхээр үзэсгэлэнтэй харагдаж байна.
Жэйбигийн талаас...
Еэжиний төрсөн өдөр юм байна. Өнөөдөр түүнд бэлэг өгөх хэрэгтэй.
Би: Хөөе өнөөдөр Еэжиний төрсөн өдөр юм байна. Уулзаж тэмдэглэх хэрэгтэй биз дээ.
Бэмбэм: PARTYYYYY
Жэйби: Югём Бэмбэм 2 чимэглэх юм аа бэлд. Жэксон Юнжэ 2 гэрээ цэвэрлэ, Жинён бид 2 хоол хийе.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Марк ах Еэжин 2 хаалгаар орж ирлээ. Еэжин үнэхээр хөөрхөн харагдаж байна. Түүнд бэлдсэн бэлгээ өглөө. Түүнд таарах болов уу? Нилээн удаан харж харж авсан юм сан.
Хаалга онгойж Еэжин гарч ирлээ. Тэр зүгээр л сахиусан тэнгэр бололтой. Энэ дэлхий дээрх хамгийн үзэсгэлэнтэй.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Бид хэд энд хоол идээд байж байтал Марк ах Еэжин 2 тэнд бүжиглэнгээ нэг юм яриад л инээгээд байна. Тэр 2 нэг сургууль болохоор их л дотно байх юм. Заза Им Жэйбом одоо болно ингэж хардаад холоос харж байснаас ядаж очсон нь дээр.
Би: Уучлаарай Марк хён дараагийн сүйт залуу нь бүжиглэж болох уу? (инээх)
Еэжин: Тйим ээ дараагийхаа сүйт залуутай бүжиглэх хэрэгтэй.
Би: Чи үнэхээр үзэсгэлэнтэй харагдаж байна.
Еэжин: Та ч их сайн бүжиглэдэг юм байна.Би: Тийм шүү.Би их сайн бүжиглэдэг. Тэхдээ чи надаас сайн бүжиглэдэг юм байна.
Еэжин: Энэ бүхнийг бэлдсэнд үнэхээр их баярлалаа.
Би: Зүгээр ээ. Миний хувьд маш үнэ цэнэтэй хүн болохоор ийм юм хийж өгөх хэрэгтэй. Би ч гэсэн баяртай байна.
Еэжин: Баярлалаа Жэйбом ахаа (тэврэх)
Зүрх минь. Тэр намайг тэврэхэд зүрх минь зогсох шиг л боллоо. Тэгсэн ч гэсэн хэдэн секундын дараа дэлбэрэх гэж байгаа юм шиг хүчтэй хүчтэй цохилоод эхэллээ. Тэхдээ би эргүүлээд тэврэх хэрэгтэй байх.Еэжин: Жэйбомаа зүгээр үү? Зүрх чинь чанга цохилоод байна.
Би: А..аан тиймээ угаасаа ингэж цохилдог юм. Хоёулаа нөгөө хэд дээрээ очиж хоол идье.
Еэжин: Тийм ээ. Төрсөн өдрийн эзэн чинь өлсөж үхлээ.
Би: Тэхдээ Еэжинаа
Еэжин:Мм?Би: Чи Марк ахтай хүндэтгэлгүй ярьдаг хэрнээ надтай хүндэтгэлтэй ярьдаг юм?
Еэжин:Аан дадал болчихжээ.
Би: Тэгвэл надтай ч гэсэн хүндэтгэлгүй ярьж болох уу? Тэгвэл илүү дотно болох ч юм бил үү?
Еэжин: Тэгьеээ Жэйби яа (инээх)
Тэр үнэхээр энэ дэлхий дээр миний эхнэр байж болох цор ганц эмэгтэй бололтой. Түүнийг хараад л баймаар үзэсгэлэнтэй байна.
Нүдыг минь чи сохолчихсон
Чамаас бусдыг харж чадахааргүй болгоод...