~8~
Еэжний талаас...
Би: Нээрээ Марк. Тэр +010 930903** чиний дугаар юм уу?Марк: Тийн. Би чам руу 2ч удаа мессэж бичсэн. Чи хариу бичээгүй.
Би: Чамайг гэж мэдээгүй болохоор л.
Өнөөдөр үнэхээр үлгэрийн байлаа. Мөрөөдлийнхөө залуутай үнэхээр үерхэчихлээ гэж үү? Одооноос амьдрал минь өнгө орж байгаа бололтой.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Минжон: Өнөөдөр яачихаа вэ? Инээгээд л байх юм. Арай найз залуутай болчихсон юм биш бээз?
Би: Зз за юу гэж дээ. Хэнтэйгээ үерхэнэ гэж.
Минжон: Ойрд яагаад Марк ахыг ярихаа болчихоо вэ нээрээ.
Би: Сайн байхаа больж байх шиг байна.
Минжон: Тийм удаан сайн байчихаад. Заза хүний сэтгэлийг яаж мэдлээ.
To- Еэжин
From- Найз залууСургуулийн хойно хүлээж байя. Өнөөдөр машинтай ирээгүй маск малгаатай байна. Хүлээж байя.
Минжон: Юу юм?
Би: Аан сурталчилгаа л байна гээд зөөлхөн инээчихээд явлаа.
Ер нь Марктай дотно болсон л бол хүн амьтанд баригдчихгүйн тулд малгай байнга авч явах хэрэгтэй. Тийм болохоор Маркийн өгсон малгайг цүнхэндээ байнга авч явна гэхээр сэтгэл хөдлөөд байна.
Марк: Еэжинаа гэж ардаас шивнэлээ. Би ч түүн дээр гүйж очлоо.
Би: Удаан хүлээсэн үү?
Марк: Чамайг хэд л бол хэдэн цаг хүлээнээ.
Би: Заавал ингэж нууцлах хэрэг байна уу? Фэнүүд чинь ойлгох байх аа?
Марк: Зөвхөн түр дээ л нуучихая. Яг гэрлэх хүртлээ.
Би: Чи сая юу гэсэн бэ? Хэн чамтай гэрлэнэ гэчихсэн пм айн?
Марк: Надтай гэрлэхгүй өөр хэнтэй гэрлэх гээв чи тэгвэл айн?
Би: Гүэ яахав тэгвэл бодож үзье.
Марк: За хэлсэн шүү ахахах
Би:Тэгсээн тэгсэн
Марк: 2уулаа өнөөдөр юу хийх үү?
Би:Чи хичээлээ хийх хэрэгтэй тэгэхээр чимээгүйхэн газар хайж олох хэрэгтэй.
Марк: Заавал хичээл хийх хэрэгтэй юм уу?Би: Хөөрхөн царай чинь нөлөөлөхгүй ээ дээд ангийн ахаа.
Марк: Тэгвэл манайд очьё.
Би: Тэнд хамтлагийхан чинь байгаа шдээ.
Марк: Үгүй ээ. Би хэдэн сарын өмнө Nilla хотхонд байр авсан юм аа.
Би: Дээд ангийн ах гэсэн дээ их баян юм аа. Баячуудын хотхонд байр хүртэл аваад л.
Марк: Дэбүтээ хийснээсээ хойш мөнгөө цуглуулж байгаад авсан юм.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Би: Үнэхээр том юм аа.
Марк: Энд л 2уулханаа малгай маскгүй байж болхоно.
Би:За хичээлээ хийе.
Марк: Хиймээргүй байна аа. Чамайг л хараад байж баймаар байна.Би: Удахгүй шалгалттай шдээ.
Марк: Би бүгдэнг нь мэднээ. 2уулаа өөр юм хийе.
Би: Хичээлээ хийе лдээ. Хайраа.
Марк: Зүрх зүрх зүрх. Чамайг хэзээ ингэж
дуулая даа гээд бодож байсан чинь чи л өөрөө эхэлж хэлсэн шүү хайраа.Би: Хичээлээ хийхгүй гээд байхаар чинь л.
Марк: Тэхдээ нээрэнгээсээ би бүгдэнг нь мэднэ чамтай уулзах гэж л тэгсэн юм.
Би: Зальтай юм аа.Марк Туан.
Марк: Энд миний хэдэн шинэ хувцас байгаа. Солиод өмсчих тухтай байх хэрэгтэйшүү дээ.Гэртээ байгаа юм чинь.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Өнөөдөр хичаэл тарснаасхойш л Марктай хамт байлаа. Үнэхээр сайхан байна. Орой болоход ахиад л маск малгайгаа өмсөөд Марк намайг гэрт хүргэж өглөө. Тэр миний гарнаас хөтлөөд би ч гэсэн түүний гарнаас хөтлөөд аз жаргал гэж энэ л байх. Тэрэнтэй хамт байхад амар амаглан итгэж болохуйц үнэхээр тухтай байсан. Холдоод нэг их удаагүй байж л санаад эхэллээ. Хичээлээ хийчихээд байж байтал Марк мессэж бичиж байна. Шөнжингөө л элдэв бусын юм бичлээ.Чамтай л хамт байвал там ч гэсэн диваажин шиг...