~14~
Маркийн талаас...
Еэжин намайг орж ирэхийг хараад л хаалга руу ирж миний хажуугаар зөрөхөд бугуйнаас минь барьлаа.
Би:Еэжинаа чи намайг сонсоогүй байж юу
болсоныг яаж мэдэх юм бэ?Еэжин: Одоо би юу сонсох хэрэгтэй гэж чиний тэр охинтойгоо өнгөрүүлсэн халуухан шөнийг үү?
Би:Чи ю..
Еэжин: Гуйя яваад өг лдөө. Чамайг миний амьдралд орж ирснээс болоод амьдрал минь хар дарсан зүүд болсоныг мэдэх үү? Дахиж чамайг хармааргүй байна. Одоо би зүгээр явчих болохоор дахиж уулзахгүй байцгаая.
Түүнийг ийн хэлэхэд атгасан байсан гарыг нь тавьхад тэр гараа хурдаг гэгч нь авчихаад гараад явчихлаа.Үнэхээр л би түүнийг маш их шархлуулсан бололтой. Одоо би түүний хажууд байвал тэр улам л их шаналах юм байна. Түүний амьдралд би ямар ч хэрэггүй. Харин ч гай зовлон болох хүн юм байна. Тэр гуйсан шүү дээ.
Еэжиний талаас...
Би: Та 2ыгоо их сананадаа. Та 2 ирж байгаарай.
Ах: Би бол чамайг санахгүй байх аа. Харин ч амар.
Ээж: Миний охин сайн яваад ирээрэй. Эрдэм мэдлэгээ улам ахиулаад ирээрэй.
Би: Тэгнээ ээж ээ.
Ах: Орохгүй юм уу? Онгоцноосоо хоцрох нь байна.
Би: Нэг хүн ирэх ёстой юм аа. Бас та энэ хөөрхөн дүүгээ 4 жил харахгүй шдээ. Одоо сайн хар. Өөө энд байна.
Ах: Тэр чинь одоо хэн бэ? Хав хар юм. Маск малгай ороолт зүүчихсэн од юм уу хаашайн.
Жэйби: Жаахан оройтчихлоо уучлаарай.
Би: Зүгээр дээ.
Жэйби: Чам дээр очиж байна шүү.
Би: Тэгээрэй ирэхэд чинь төвхөнчихсөх байж байя.
Жэйби намайг тэврээд: Сайн сураад хурдан яваад ирээрэй. Миний хэлсэн үг өөрчлөгдөхгүй чамайг хүлээж байх болохоор. Аа бас энийг.
Би: Дэвтэр үү?
Жэйби: Тийм ээ. Чи наад дэвтэр дээрээ надтай яриж чадаагүй үедээ ч юм уу намайг гэж бодоод хэцүү байсан аз жаргалтай байсан бүх юмаа бичээрэй.
Би: Энэ дээр бичих шаардлага гарна гэж үү чамтай байнга ярих юм чинь. Энийг бас чамд.