3

491 44 5
                                    

    Otworzył dzwi i zobaczył Kakashiego śpiącego przed drzwiami. Naruto podszedł do niego, nachylił się nad jego uchem i krzyknął '' Kakashi ktoś Ci ukradł twoją zboczoną książkę''. Jounin od razu się obudził wybiegając z mieszkania za złodziejem jego skarbu. Po kilku sekundach oprzytoniał zawracając do Naruto.
    Jak wszedł zobaczył duszącego się blondyna ze śmiechu. Odczekał kilkanaście minut (prawie godzinę) za nim Uzumaki się uspokoił. Hatake wziął młodszego za nogę i zaczął go ciągnąć w stronę kuchni gdzie wcześniej przygotował kolacje. Posadził Naruto na krześle, a sam usiadł na kanapę obrażony. Po posiłku zaczeli rozmawiać o tym żeby posłać Naruto w przyszłym roku do szkoły ninja. Jednak blondyn odmówił, ponieważ chciał być razem w klasie z swoimi przyjaciółmi. Pod koniec rozmowy zaproponował aby Hatake zaczął go trenować od przyszłego tygodnia. Starszy z dwójki po chwili namysłu zgodził się pod warunkiem, że jak pójdzie do akademi nie będzie pokazywał swoich umiejętności. Blondyn przystał na ten warunek. Naruto i Kakashi rozmawiali jeszcze przez chwilę o różnych rzeczach zanim młodszy nie wygonił drugiego za dzwi.
   Białowłosy mimo wieku Uzumakiego bał się go ponieważ doskonale wiedział co znaczy gniew owego klanu. Dostał na pożegnanie jeszcze w oko od młodszego i kopa w dupe.

Zapomniany przyjaciel /sasunaru/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz