-12'den kesit-

1K 73 11
                                    


Yeşil gözler. Yoongi bu gözleri tanıyordu. Beyaz ve gri tüylü baykuşun kanadındaki yaraya baktı. Ağır bir yaraydı.

"İnsan formuna dön Park. Yarana bakmamız lazım." demişti. Bu genç betayı şaşırtmıştı. Jimin insan formuna dönmüştü.

"Neden bana yardım edesin ki? Sonuçta ailenin öldürülmesinde benim de katkım var." demişti. Yoongi ona bakmadan elindeki malzemeleri karıştırıyordu. Gücü hayvanlarla alakalı olsa da bir yandan bitkilerle ilgilenmeyi seviyordu. Agrimony bitkisi ve pimpinella anisum bitkisini yanında getirdiği ufak bir öğütücüde vazalinle karıştırmış ve içine bir miktar kedinanesi tozu eklemişti. Ardından ona sorulan soruya cevap vermek adına ağzını açmıştı.

"Ben sen değilim. Benim vicdanım var. Anne babamdan böyle gördüm ben. Kötülüğe kötülükle karşılık vermeyi sevmem. Sizi vicdansızlık zehirlemiş. Ağır bir zehir hem de. Panzehri olmayan bir illetsiniz hepiniz." demiş ve işine devam etmişti. Jimin önündeki omeganın sözlerine alınmış ve kan damlalarını gözünden akıtıyordu. Yoongi hissettiği kan kokusu ile başını kaldırmış karşısındaki ağlayan betaya garip bir şekilde bakmıştı. İçinden 'Yapan o. Ağlaması saçma.' demişti. 

Jimin ona bakıp "Özür dilerim." demişti. Yoongi anlamsızca bakıp "Özrün ne annemi ne babamı ne de yok ettiğin krallığımı getirmiyor Park. Bu yardımım ilk ve son kez olacak." demiş ve çocuğu kucağına çekmişti.  Koluna hafifçe merhemi yaymış ince bir yaprak koyup gözlerini kapatmıştı. Ağaçtan Jimin'in koluna ipek böceği düşmüştü ve yaranın üstünü kozalıyordu.Kozalama tamamen bitince Yoongi çocuğu kaldırmıştı. 

"LAYLA!" diye bağırarak ormandaki dostlarından çağırmıştı. Yanlarına gelen çita saygı ile eğilmiş ve alacağı emri bekliyordu. "Prens Jimin'i Kral Namjoon'un Krallığına ulaştır. Kimseye zarar vermene gerek yok. Kapıdan hemen geri dön." demiş ve tekrar Jimin'e dönmüştü. "Layla seni oraya kadar taşıyacak. İlk ve son defa sana yardım ediyorum Park!" demiş ve ormanda kaybolmuştu. Onu ise arkasından izleyen bir çift hayran göz vardı...

Scret  // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin