-4-

2.2K 151 9
                                    

"Kim TEHYUNG ÖLDÜN SEN!" ne yani sabah sabah Yoongi hyung u su dökerek uyandırdıysam.

"Annem çağırıyor huyung üzgünüm." diyerek aşağı kata indim. Jin hyung annem ve Sugjae kahvaltıyı hazırlıyordu. Koskoca sarayda kraliçe kahvaltı hazırlıyordu. Dünki olaydan sonra krallığa gelmeye karar vermiştik ve öyle de oldu. Ütopya da güzel bir kahavaltı çekecektik. Ardından tekrar dünyaya dönecektik.

"Anneeeee." diyerek anneme sarılan Jin hyungu ayırdım ve kendim sarıldım. "Kendi işine bak hyung. Biliyorsun annem beni daha çok seviyor."  evet Jin ve ben kardeştik. Yoongi hyungun ailesini hiç görmemiştik oda dahil kimse bilmiyordu. Ama o da bizle büyümüştü.

"Ya ufaklığa bak sen." diyip üstüme gelecekken annem "Jin ve Tae tartışmayı kesin. Yoongi annem sen de gel." diyerek Yongi hyung ile hepimize sarılmıştı. Annem ve babam asla Yoongi yi bizden ayırt etmemişti. Kral Kim kapıdan bize bakarak. "Müsadenizle eşimi alıcam veletler." diyerek annemi bizden ayırmıştı. Annem kıkırdayarak "Majesteleri erken kalkmışsınız." diyerek eşine sarıldı. Jin hyung homurdanarak "Lütfen başka yerde sevginizi gösterir misiniz? Olan var olmayan var baba." dedi ve kapıdan kendini dışarı attı.

"Katılıyorum." diyerek Yoongi hyung da mutfaktan dışarı çıkmıştı. Ben ikisine de yaklaşarak "Haklılar." dedim ve peşlerinden gittim. Kahvaltı masasına yerleştik ve annem ile babamı beklemeye başladık.

Sonunda onlar da gelince kahvaltımıza başladık. Sohbet ede ede yerken aniden hızla kapı açıldı ve dünki adamlar sırıtarak buraya doğru geldiler. "Afiyet olsun Kral Kim." diyerek konuştu uzun olan. Babam saygı ile önünde eğildi. Hadi ama baba. Anladım bir Select ama bunu da yapmazsın. Yoongi ben ve Jin birbirimize bakıyorduk. Yoongi hızla bir küfür savurdu. "Baba ne yapıyorsun?" diye çıkıştı aniden Jin. Uzun boylu adam "Yapması gerken şey küçük scret. Unutma Seokjin. Select bir vampir var karşında. Bir safkanın önümde eğilmesi çok normal bir durum." nasıl lan şimdi bu tüm transilvanya nın yöneticisi mi? Renkli saçlı çocuk söze atılarak. "Bizde size ait 3 kişi var Kral. Onların derhal teslim edilmesini talep ediyoruz. Aksi taktirde kazık cezasına vurulacaksınız." annem hızla ayağı kalktı ve "ASLA OĞULLARIMI VERMEM." dedi ve bizi arkasına aldı. 

Dün benim yanımda olan safkan elini havaya kaldırdı. Annem boğazını tutarak yere eğildi. Sonra o konuştu "Taehyung doğduğunda onu senden alacaktım zaten. Ne çabuk anlaşmayı unutuyorsun." diyerek annemi serbest bıraktı. 

Hızla anne ve babamızın önüne siper ettik kendimizi. Ama bu onları durdurmaya yetmemişti. Uzun boylu çocuk babamızın gözüne bakarak birkaç kelime fısıldamıştı. Daha sonra babam yere yığıldı ve omuzlarından ellerine doğru bir siyah kan akmaya başlamıştı. Yongi ben ve Jin aynı anda "BABAAAAA" diye bağırmıştık. 

Ne yani onca yıl bizi büyüten koruyan adam ölmüş müydü? Yongi hyungun aniden "A-a-anne? ANNEEEEEEEEEEEEEE" diye bağırması ile ona dönmüştük. Hızla arkamı döndüm ve annemin katili ile göz göze gelmiştim. Jeon. Bu soyadı taşıyan adam benim kraliçemi öldürmüştü. Çığlık çığlığa ağlıyordum. Jin hyungun çığlığı ile herkez diz çökmüştü o kral bozuntusu bile kulaklarını tutmuş ve bağrıyordu. Yongi nin kükremesi ile tüm kurtlar ulumuştu. Göz yaşlarımı silerek elimi havaya kaldırdım ancak Jin yanıma gelerek "Nolursun Tae gönderme onları." diyerek önümde diz çöktü. Yongi onu ayağı kaldırdı ve "Hyung lütfen anne ve babamızı bunların eline bırakamayız. Tae bunu yapmazsa o caniler ailemizi yakacak izin ver." dedi. Jin göz yaşlarını silmiş ve el ele tutşmamızı sağlamıştı. Üstümüz beyazlara bürününce ellerimi kaldırdım. "Dues nima." diyerek anne ve babamızı melek tüyüne dönüştürerek etrafa yayılamalarını sağlamıştım. Bütün kurtlar melezler ve krallık önümüzde diz çökmüştü.

Krallığın bilgesi yanımıza geldi ve "Karanlığı aydınlatan üç scret artık üçünüz de krallığın kralısnız." Yongi hyungun eline yakut bir yüzük takmıştı. "Hayvan alemlerinin prensi. Senin gücün bu.Artık Ütopyadaki tüm hayvanlar size itahat edecek " diyerek yüzük ile aynı renkte bir taç taktı. Jin hyunga yaklaşarak mavi bir yüzük ve taç taktı ardından "Melez prens. Artık Ütopya melezlerinin tek yöneticisisin." dedi ve bana yaklaştı. "Element prensi. Ateş , su ,toprak, hava ve daha bir çok artık sizin kontrolünüzde. Ütopya nın elementleri size bağlı." diyerek beyaz mor karışımı taç ve yüzük taktı bana. Ardından saygı ile önümüzde tüm krallık eğildi ve "KRAL JİN. KRAL YONGİ. KRAL TAEHYUNG." diyerk bağırdılar. Ardından aniden sustular ve karşı krallıktan gelen kısa boylu olan çocuğun elini indirmesi ile tüm krallık kanlar içinde yere yığılmıştı. Jin hyung yere düşecekken müdahelem ile hemen buluttan bir tabaka düşünüp düşmesini engellemiştim. Yongi hyung birden farklı bir dil konuşup ellerini havaya kaldırıp indirmişti. Sonra yılan ve çakalları önümüzde koruma olarak kullanmıştı.

Jeon gülüp "Bizi bunlarla mı durdurmayı düşünüyorsunuz. Tek bir sözüm ile bir balon içine alıp onları zehirler öldürürüm." dedi ama Yoongi durmamakta kararlıydı. Tam elini kaldırıp bişi söyleyecekken. "Minas hora." diyip eline alevden bir tabaka göndermiştim. Küfr edip hemen birkaç söz söyleyip bana baktı. "Portakal çiçeğim numara da bilirmiş." dedi ve elini bize doğru uzattı. Hızla hareket edip "Elim sorna." diyerek etrafımızı koruyucu elmas ile kaplamıştım. İçerisini de oksijen gazı ile doldurmulştum. Ardından hızla konuşmaya başladım o pis safkenın gözlerine bakarak. "Kim krallığından defolmazsanız ateş ile cezalandırılacaksınız." Hepisinin gözleri kırmızıya dönerken Jeon olacak pislik "İstediğimizi er geç alacağız." diyerek kapıdan çıktı. "Umutma tarçın kokulu. Bu evrende elde edemeyeceğim şey yok." diyerek Jin in eline bir gümüş bıçak koydu. Ve Jeon un peşinden gitti. Sıra renkli saçlı çocuğa gelmişti. Yoongi ye bakarak önüne orkide demeti koydu ve "Orkideler ölünce tamamen benim olacaksın Min Yoongi."Min mi? Yoongi hyungun eski soyadanı sadece biz bilirdik. 

Üçümüz birbirimize bakıp yutkunduk. 

Sanırım gerçekten bunlardan kurtulamayacaktık. Ben Kim Taehyung. Kim Krallığının üç kralından biri. Anne ve babamın ölümünden sorumlu olan Jeon Prensi'n kabusu olacağım.

Bölüm bitti ve canım çıkmaktaydı 5 vote gelmeden diğer bölümü yayımlamaycağım arkadaşlar haberiniz olsun. Sizi seviyorummm... <3 

Scret  // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin