Merhaba. Evet efendim bir hikayenin sonuna geldik. Yeni bir fic var aklımda ancak burayı bitirmek gerçekten benim için üzücü olacak. Özel bölümler zaman oldukça atacağım. Takibi bırakmayın. Yeni fic yayınlanan günde yazılmaya başlayacak. O zamaaaaan. Son bölüme başlayalım. İyi eğlenceler...
Medya: Jewaa
10 Yıl Sonra
"İstediğiniz dosyaları getirdik majesteleri."
Karşımdaki Jennie ile kafamı kaldırmıştım. Şu son iki yılda yükselişe geçen en büyük krallık olmuştuk. "Masaya koyabilirsin. Jewaa ne yapıyor?" diyip önümdeki belgeleri köşeye itmiştim. Jewaa da 13 yaşındaki çocuk değildi. 23 yaşına gelmiş Jin hyungdan bile sert olmuştu. Ah 10 sene önceki olaydan bahsedecek olursak Jin hyung merhametin kralı gitmiş onun yerine asla gülmeyen 10 yılda 40 krallığı yok eden 40 kralı acımadan öldüren bir kral gelmişti.
Bize karşı aynıydı. Halkına karşı da merhameti devam ediyordu. Ama artık gülmüyordu. Önceden kahkaha attığı şakalara artık ters ters bakıyor ve bir şey demeden gidiyordu.
Yoongi hyunga gelecek olursak. O her zamanki hyungdu. Atışlara gidiyor, sürekli dövüş antremanları yapıyordu. Jewaa ile birlikte. Bizim ufaklık üçümüze de öğrenci olmuştu.
"Kendisi kralımız Jin ile birlikte dövüş talimindeler. Ardından öğretmeni Lisa ile dersi var efendim." demiş ve saygıyla eğilmişti. Jennie, Lisa ve Jisoo bizim özel korumalarımız olmuş üstüne ufaklığın gelişimine de yardımcı oluyorlardı.
"Sağ ol çıkabilirsin." demiştim. Jungkook ve diğerlerinden ses çıkmıyordu. Yanlızca toplu kraliyet toplantılarında görüyordum onu. Suratımıza bakmıyorlardı. Olması gereken de buydu.
Yorgun olduğumu hissederek kendimi odama ve çok sevgili yatağıma attım.
***************************
Simsiyah çarşafların arasındaydı genç oğlan. Üstünde her zerresine hayranlıkla bakan ruh eşi ile birlikte.
"Bacaklarını aç portakal çiçeğim." demişti üstündeki beden. Ona itaat edip bacaklarını hafifçe aralamış ve tüm güzelliğini ona sunmuştu.
"Bu esmer tenin. Beni çıkdırtıyor güzelim." demiş ve vücudunu öpmeye başlamıştı.
"Her daim benimsin. Ruh eşimsin Jeon Taehyung."
Islanmış bir bedenle uyanmıştı Tae. Ayrıca ıslanmış bir alt tarafla. Kızgınlık zamanıydı. Her sene aynı haltı görüp daha çok arzuluyordu ruh eşini. Bu gün büyük toplantıları vardı ve hazırlanması gerektiğini biliyordu.
" Siktir. O aptalı arzulamak ne demek oluyor?" deyip kendine kızsa da içindeki canavar hakareti yüzünden kızdığını belirtiyordu.
'Önce kişisel ihtiyaç. Daha sonra hazırlanırım' demiş ve kızgınlığını az da olsa azaltmak için kullanılan iksirden içmiş daha sonra kişisel ihtiyacını giderip hazırlanmıştı.
***************************
Kim Seok JinKarşımdaki genç oğlan atışlarda gayet başarılıydı. Bıçak ve kılıçta da ustalaşmış tam bir Kim varisi olmuştu.
"Jewaa. Bu günlük yeter. Lisa ile çalışmana gidebilirsin." demiş ve bu gün yapılacak olan toplantı için hazırlanmaya odama çıkmıştım. Onu ve eşini görecektim. Lanet morluklar ile savaşacaktım. Ruhum eşini başkası ile görmeye dayanamıyorudu. Ama dik durmak zorundaydık. Duracaktım.
Ne kadar acısa bile yapacaktım...
**************************
Jewaa'dan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scret // Taekook
Werewolf"Ailemin katili ile olmam ben Jeon." "Üzgünüm portakal çiçeğim. Artık bir Jeon'sun" İki krallık. Tek taraflı aşktan büyük bir sevgi. Jeon Jungkook ve Kim Taehyung. Bakalım neler yaşayacaklar... #trend# 1 = 02.05.2021 #trend# 2 = 25.04.2021 #magic# 2...