- 1 -

4.3K 250 34
                                    

++++++++++++++=++++++=+++++

  Karanlık. Simsiyah. İçinde bulunduğumuz dünyadan daha karanlık. Biz kabul edilemeyen varlıklarız. İnsanoğlunun tabiri ile doğa üstü varlıklarız. Vampirler. Ya da kan emiciler. Yürüyen ölüler. Diğer bir değişle canavarlarız. Scret vampirler. Safkan Vampirler. Lost vampirler. Ve tek yöneticimiz Select.

Kök aileye sahiptim. Scretlerin atası olan ailem vardı. Ruh eşim hangi tür henüz bilmesem de şundan emindim. Kendimi ne pahasına olursa olsun asla ezdirmeyecektim. Ben Kim Taehyung. Scret vampir olsam da kendimi ailemi koruyacaktım.

"Tae. Kalk artık." diyen Jin hyung ile güne başlamıştım. En büyük abim Kim Seokjin. Kendisi melez bir scret. Yaşına dair pek bir bilgim yoktu. Ama insanlara göre oldukça yaşlı olduğunu biliyordum. Ama bunu ona söyleyince azar işitiyordum. "Geldim hyung. Sahile gideceğiz değil mi?" derken odamdan çıkıyordum. Seviyordum Dünya'yı. Ama Ütopya başkaydı.

"Evet. Sonra da kafeye geçeriz." demişti. Vampir olarak uyku ihtiyacımız olmasa da dinlenmek istiyorduk. O yüzden genellikle gündüzleri uyur akşamları ayakta olurduk. Üstüme geçirdiğim bol siyah gömlek ve bol siyah pantolonu beğeniyle süzmüştüm.

Aşağıya indiğimde Yoongi hyung ise kendinden emin bir şekilde kapıya yaslanmış gelmemizi bekliyordu. 

"Ağaç oldum. Karı mısınız siz?" 

Min Yoongi. Bekletilmeyi sevmez. Hayvanlarla konuşabilen ağabeyim olur kendisi.  Jin hyung ona karşılık "Heh. Boş işler müdürü de konuştu. Hadi Tae. Gidelim." demiş ve kolumdan tutup beraber dışarı yürümüştük. Karşımızda Yoongi hyungun ölse asla dışarı çıkartmayacağı arabası duruyordu. Jin hyung ve ben ona dik dik bakarken o konuştu "Ne var? Dik dik bakmayın. Ayda yılda bir çıkarttım işte keyfine bakın." demiş ve arabasına doğru ilerlemişti.

"Kesinlikle kafasına bir şey düştü."

"Kesinlikle kafasına bir şey düştü."

****************************************************************************

Geldiğimiz sahilde yaklaşık 20 dakikadır yürüyorduk. Karşımıza çıkan 3 vampir ile kalmıştık.

"Bizimle geliyorsunuz." demiş ve üçümüzü ayrı ayrı yerlere sokmuşlardı.

Derdi ne bunların. 

"Benimle eşleşmeni istiyorum Taehyung." 

Scret  // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin