Taehyung'dan
Jin hyung ve Jackson hyungla birlikte halkın arasına karışmıştık. Yoongi hyung her zamanki gibi atış yapıyordu. Üstümüzdeki farklı kıyafetlerle tanınmıyorduk. Pazar yerine doğru ilerledik. Jin hyungun gözleri parlamştı. AÇ KRAL. Az ilerdeki tezgahta yaşı ilerlemiş kadınlar muhabbet ediyordu.
"Bence Kral Kim , Kral Jeon'a eninde sonunda boyun eğecek. Biz de vicdansız topraklara karışacağız." kaşlarımı çatarak onlar dinlemeye başladım. "Saçmalama. Başımızda Kral Seokjin , Kral Yoongi ve Kral Taehyung olduğu sürece başımız yere eğilmez." dedi kadın. Başka bir kadın da "Katılıyorum. Kral Tae ve onun liderliği bizi uzun yıllar koruyacak. Kral Seokjin ve sevgisi hepimizin içini ısıtacak. Kral Yoongi ve cesareti bizi güvende tutacak dik başlılığımızı koruyacağız. Ben sonuna kadar varım onlarla." dedi. Suratımdaki tebessüm arttı. Diğer kadın tekrar konuşmaya başladı.
"Kral Tae daha bir çocuk. Ayrıca Kral Seokjin ise Select Kral'a karşı çıkamıyor. Aralarında bir lost var. Ben hala aynı fikrimdeyim nedense?" bardağı taşıran son damla olmuştu bu. Yanlarına gidip. "Merhaba hanımlar. Kusura bakmayın hanımefendi lafınıza kulak misafiri oldum. Gerçekten güvenmiyor musunuz Krallarımıza?" diyerek gözlerinin içine baktım kadının. Hafif bir tebessüm oluşturup suratında "Güvenmiyorum beyfendi. Krallarımızdan biri çocuk diğerleri ise oldukça güvensiz. Bence değişmeli ve tek kral gelmeli ve benim düşüncem bu kralın lost olmasıdır. Gizli bir vampir bizi nasıl koruyacak? Benim düşüncem bu yöndedir." kaşlarımı çatmıştım. Başımla yanımdaki Jackson hyunga işaret verdim.
"DİKKAT! KRAL TAEHYUNG VE KRAL JİN HAZRETLERİ!"
Herkes bir anda diz çöktü. Kadın suratıma baktı. "Affedin kralım. Yaptım bir densizlik. Affedin." diyerek konuşmaya ve ağlamaya başladı önümdeki kadın. Ben ise suratına bakarak.
"Bana güvenmeyen kimseyle işim yok. Eski topraklara sürüldün." dedim ve pazarın ortasına gelerek
"BU NE VAZİYETTİR AHALİ! BİZİMLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZ OLUMLU MU OLUMSUZ MU BİLMEK İÇİN İLLA BAŞKA ŞEKİLDE Mİ KARŞINIZA ÇIKMALIYIZ? NASIL GÜVENİNİZİ KAZANALIM DAHA? 3 AY EVVEL AİLEMİ KAYBETTİM BEN ONA RAĞMAEN DİMDİK YANINIZDAYIM. GÜVENMEYEN OLURSA ARKAMDAN KONUŞMASIN GELSİN BUYURSUN HUZURUMA YAPSIN AÇIKLAMASINI. HEM BEN HEM KRAL ABİLERİM SONUNA KADAR SİZİNLEYİZ. KRAL JİN HERGÜN VAKIFLARDA. KRAL YOONGİ HER DAİM ATIŞ YAPIYOR SİZİ DAHA İYİ KORUYABİLMEK İÇİN. BEN HER GÜN 1 KİTAP BİTİRİYORUM SİZLERİ KORUMAK İÇİN İYİ BİR STRATEJİ GELİŞTİRELİM DİYE. AMA GÖRÜYORUM Kİ HALA ARANIZDA GÜVENMEYENLER VAR. GÜVENMEYEN VARSA SÖYLESİN ESKİ TOPRAKLARIN PRENSİ KUZENİMİZ JUNGWOO'NUN YANINA GÖNDEREYİM." dedim ve sözümü bitirdim.
"Size güvenimiz sonsuz kralım. Güvenmeyenlere de acımayın. Attın hepsini topraklarımızdan. Başımızda siz varsınız. Sırtımız yere gelmez. Yüce Tanrı sizi korusun!"
"KRAL TAE ÇOK YAŞA! KRAL JİN ÇOK YAŞA! KRAL YOONGİ ÇOK YAŞA!"
"Güveniniz için teşekkürler. Herkes işlerinin başına. Tanrı bol kazanç versin." diyerek hyunglarla beraber pazardan ayrıldık. Halkım benimleydi. Gerisi benim için önemli değil.
Onları korumak için gerekirse canımdan olurum...
***********************************************************************************************
Yoongi
Atış talimlerimi tamamlamış saraya doğru yürüyordum. Karşıma yeniden o çıktı. "Selam minik." dedi gözlerime bakarak. "Buyrun. Sizi dinliyorum Kral Jung." diyerek damarına bastım. İsmiyle hitap etmemi istiyordu. Ama ben yapmayacağım.
"Bana ismimle seslenebilirsin orkidem." çüş ama! Tebessüm edip "Ben kimseye ait değilim Kral JUNG! Ve size istediğim şekilde seslenebilirim. Şimdi müsadeni-" YUH AMA! Öpüyordu. Gene mi YAA?!?!? Hipnoz olmuştum. Hareket edemiyordum. Ne ara yaptın sen bunu ya?
"Sen benimsin Orkide kokulu. İstediğini düşün. Ama düşüncelerinin de benim olduğumu unutma. Şimdi gidebilirsin."
*************
Hasssiktir dediğinizi duyar gibiyim. Bence de ama burda kesiyoruz. Bölümün geç gelmesinin sebebi hasta olmamdı. Anlayışınız için teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scret // Taekook
Kurt Adam"Ailemin katili ile olmam ben Jeon." "Üzgünüm portakal çiçeğim. Artık bir Jeon'sun" İki krallık. Tek taraflı aşktan büyük bir sevgi. Jeon Jungkook ve Kim Taehyung. Bakalım neler yaşayacaklar... #trend# 1 = 02.05.2021 #trend# 2 = 25.04.2021 #magic# 2...