Yeni kurguyla ben geldim!
ÖğretmenxÖğrenci kurgusudur ama o bildiğiniz masum kız, aşık hoca kurgularından değil. Bende hoca manyak, kız ondan da manyak.
Başlama Tarihiniz:
Arkadaş davet yeri:
Yorum ve vote atmayı unutmayın, iyi okumalar!
O son hamleyi yapmayacaktı işte.
"Gözlerim!" diye Beyda bağırdığında derin bir nefes aldım. "Müdürün seks kaydını gördüler! Okul müdürmüzün seks kaydını çektiler!"
Emine bana fırsat vermeyip kafasına bir tane geçirdi ve yeşil gözlerini üzerine dikti. "Kendine gel gerizekalı. Düştük işte bir hataya."
"Sen yoktun bile orada!" Gözlerini kıstı ve sarı saçını savurdu. Kalabalık bir ortamda olsaydık emindim ki bu hareketi birkaç kişinin oldukça ilgisini çekerdi.
"Mübarek gözlerimi o iğrençliğe dikemezdim." Ardında bir bana bir Beyda'ya baktı. "Hem siz... Adamın eve kadın atacağını nereden biliyordunuz?" Dudaklarımda yayılan şeytani sırıtmaya engel olamadım.
"Kuşlar fısıldadı." dediğimde güldü istemsizce.
Size bu noktaya nasıl geldiğimizi anlatayım.
Ben ki, klasik bir lise son sınıf öğrencisiydim. Ve son iki yıldır peşimden düşmeyen bana takık bir müdürüm vardı Allah razı olsun. Adam resmen manyamıştı, benimle uğraşmayı fobi haline getirmişti. O günlük eğlence gibi benimle eğlenirken ben de çıldırmıştım tabi. Son şeyi yapmayacaktı.
Zara'dan aldığım pahalı hırkamı, basket topu gibi topaçlayıp, "Ben sana okul hırkası giy demedim mi?" diyip dışarıdaki çöp arabasına atmayacaktı.
O hırka çok pahalıydı. Ve ben Su isem, o hırkanın ve kaybolan gençliğimin hesabını sormayı iyi bilirdim.
"Bak ya!" diye bağırıp elimi masaya vurdum ve ağlarcasına yüzüm buruştu. "Ben o hırkayı nasıl beğenerek almıştım! Hem de en son üründü!"
Beyda elini sırtıma atıp okşamaya başladı. "Biliyorum, Su. Acın çok büyük ama katlanmak zorundasın." Sinirle Emine'ye döndüm.
"Beni teselli et!" Gözlerini devirdi.
"Tescilli salaksınız." Ardından Beyda'yı eski yerine çekip oturttu. "Gitmeyecek misin?" Derin bir nefes alıp başımı salladım ve ayağa kalktım.
"Gazamız mübarek olsun." Beyda arkamdan ıslık çalıp Emine de alkış ve tezahürat tutarken çıktım sınıftan.
Bu nasıl özel okuldu ya? Anneme onlarca kez, "Al beni kurban olduğum." diye yalvarmıştım. Müdür resmen benimle dalga geçmeye bayılıyordu!
Adam otuz yaşındaydı ve söylemesi ayıp, Türkiye'nin yakışıklılık seviyesini yükseltmede en büyük rolü kapsıyor olabilirdi. Grimsi gözleri, siyah saçları ve yapılı vücudu... okuldaki tüm kızların ağzının suyu akıyordu müdüre.
Benim de akıyordu. Geldiği ilk birinci gün falan. Babasının kurduğu özel bir okuldu ve bura dışında üç tane farklı şehirde daha okulları vardı. Ben de düşe düşe bu okula düşmüştüm. Adam geldiği ikinci hafta, "Hayat felsefem Su'yu delirtmektir." Moduna geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırka
ChickLit+18 Hikaye Ben ki, klasik bir lise son sınıf öğrencisiydim. Ve son iki yıldır peşimden düşmeyen bana takık bir müdürüm vardı Allah razı olsun. Adam resmen manyamıştı, benimle uğraşmayı hobi haline getirmişti. O günlük eğlence gibi benimle eğlenirke...