Maraba
Yorum ve vote atmayı unutmayın. İyi okumalar.
"Su."
Matematik hocasının seslenmesiyle homurdandım ama kaldırmadım başımı masadan. Şerefsiz Korel, güya matematik derslerime el atacaktı.
"Su!" diye bağırdığında oflayarak kaldırdım başımı. Ben matematik adamı değildim. Ben daha çok alışveriş, hinlik, yılanlık, etek, makyaj...
"Şu soruyu yap." Gözlerimi tahtaya çevirdim. Emine ve Beyda önde gülüyordu.
"Şıklar ne hocam?" Yüzde yirmi beşe bölünmesi lazımdı şansımın.
"Bilsen yapacak mısın?" diye dertle sorduğunda şirince sırıttım.
"Hayır." dediğimde derin bir nefes aldı. Ardından kapıyı gösterdi.
"Yüzünü yıka gel kızım, hadi." Şirince sırıtarak ayağa kalktım ve kapıya ilerledim yavaşça.
"Gelirken Korel'e..." Kaşları çatılı bana bakınca boğazımı temizler gibi yaptım. "Yani saygıdeğer müdürümüze uğramam lazım. Beni çağırıyormuş." Başını salladı.
"Tamam, git." Kapıyı kapatıp sınıftan çıktım ve yüzümdeki şirin ifedeyi bozdum. Matematik beni mahfediyordu ve benim acilen ilgiye ihtiyacım vardı. Korel tarafından. Ama kendisini bugün hiç tek başına yaklayamamıştım.
Odasının önüne geldiğimde kapalı kapının ardından gelen yüksek sesiyle kaşlarım çatıldı. "Hallet o zaman Ayhan!" diye öfkeyle bağırdığında kaşlarım çatıldı. "Eğer ben halledersem sonu kimse için iyi bitmez. Kapat." Ses kesildiğinde bekledim bir süre. Ardından yavaşça kapıyı açıp içeri girdim.
Elindeki içki matarasından bir yudum alırken ona baktım. Dudaklarından çekip çekmeceye koydu ve ayağa kalkıp kapıyı kapattı. "Okulda içtiğini bilmiyordum." Arkamdan gelip saçlarımı tek omzumda topladı ve kollarını belime sarıp boynumdan öptü yavaşça. İçki kokusu bana kadar geliyordu.
"Gerekiyor bazen." dediğinde ona döndüm. Başını eğip burnunu burnuma sürttü yavaşça. Ardından yanağımdan öptü ilk. Sonra boynuma kaydırdı dudaklarını. "Bir şey mi oldu?" Omzumu silktiğimde tekrar öptü boynumdan.
"Seni görmeye geldim." Başını sallarken geri çekildi ve çenemden kavrayıp başımı hafif kaldırıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Dudaklarımı aralayıp ona karşılık vermeye başladığımda sağa yatırdı başını hafif. Bir elini eteğimin üstünden kalçama kaydırırken diğer eliyle belimi kavradı. Nefessiz kalana kadar öpüştük.
Benden ayrıldığında kollarını bana sıkıca sarıp başını omzuma koyduğunda işinin çok olduğunu ve onu bunalttığını anladım. Koltuğa oturup beni kucağına çektiğinde başımın hizasındaki başına baktım.
Elimi artık kumral olan saçına çıkartıp oynamaya başladığımda gülümsedi. Yanağındaki diğer elimi alıp avcumun içini öptü. "Okul çıkışı seni bir yerlere götüreyim mi?"
"Çok işin varsa..."
"O evdeki adamlar ne güne duruyor, para veriyorum onlara." Gülümsedim. Saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı yavaşça. "Güzelce balık yemeye gideriz senle."
"Sushi de yiyelim." dediğimde gülümseyerek başını salladı. Galiba ilk düzgün randevumuz olabilirdi.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırka
ChickLit+18 Hikaye Ben ki, klasik bir lise son sınıf öğrencisiydim. Ve son iki yıldır peşimden düşmeyen bana takık bir müdürüm vardı Allah razı olsun. Adam resmen manyamıştı, benimle uğraşmayı hobi haline getirmişti. O günlük eğlence gibi benimle eğlenirke...