Yorum ve vote atmayı unutmayın.
İyi okumalar.
"Anlatmayacak mısın?"
Karşımda oturan Emine ve Beyda'ya baktım. Omzumu silktim ardından.
"Önemi yok." İkisi de üzgün olduğumun ve bir şeyleri yoluna sokamadığımın farkındaydı. Yataktaki yastığı biraz daha bastırdım göğsüme. Evdeki diğerleri gibi kapıyı çalmayıp dalmışlardı odaya. Üstüme bir şey geçirmeme fırsat olmamıştı. Pijamam açıktı biraz ve göğsümün üst taraflarındaki morarmaları görmelerini istemiyordum.
Beyda derin bir nefes aldı. "O yüzden mi gelmedin bugün okula?" Omzumu silktim tekrar. Kalbim ilk kez bu kadar kırılmıştı. Beni kullanmış gibi hissediyordum ve yüzüne bakmak istemiyordum.
"Babama söyledim, okulumu değiştirecek." Emine uzanıp elimi tuttu. Yüzündeki ifadeden ve koyulaşmış yeşil gözlerinden benim için endişeli olduğunu anlayabiliyordum. "Korel bir şey mi yaptı?"
"Önemi yok." dedim tekrar.
"Ne saklıyorsun sen?" diye Beyda yastığı çekmeye çalıştığında engel oldum.
"Straplez üstüm. Yapma." Emine'nin gözleri kısıldı.
"İyi de sen straplez giymeyi seversin zaten? Şimdi bizden mi saklıyorsun?" Sertçe yutkundum.
"Belki de şimdi göstermek istemiyorumdur!" diye bağırdığımda ikisi şokla bana bakarken başımı sağa çevirdim. Dolan gözlerimi görmelerini istemiyordum. "Gidin artık." diyebildim titremesine hakim olamadığım sesimle. Göz yaşlarım yanaklarımı ıslatmaya başladı.
Emine birden yastığı çektiğinde engel olamadım. Dudaklarımı birbirine bastırıp duvara bakmaya devam ettim.
"Orospu çocuğu!" diye bağırarak ayağa kalktığında ikisinin de yüzlerine bakamadım. Korel'in beni kullanmasına izin vermiştim aptal gibi. "Tunç amcaya söyleyeceğim."
"Emine dur." dedim hızla. Bana döndü sinirle. "Ben de istedim." Yüzünü şok bürürken tekrar yanıma oturdu.
"Niye ağlıyorsun o zaman?" dediğinde göz yaşlarımı sildim. "Canını mı yaktı?"
"Hayır, öyle bir şey değil." Beyda elimi tuttu tekrar.
"Pişman mı oldun?"
"Biz o kısma geçmedik. O durdu hatta." Omzumu silktim. "Sonra ona neden bunu yaptığımızı sordum. Bana bir şeyler hissedip hissetmediğini sordum. Sustu. Gözlerini kaçırdı, tek kelime bile etmedi."
Sessizlik oldu ortamda. "Seni kullandığını düşündüğün için kötü mü hissediyorsun?" Ellerimle yüzümü kapatırken başımı salladım ve dirseklerimi bacaklarıma yasladım.
"Utanıyorum. O dakika birlikte olsaydık sesim çıkmayacaktı. Beni kullanmasına izin verdim resmen."
"Çünkü aşık oldun." Emine'nin gözlerine baktım. Bir şey diyemedim. "Aşkın gözü kör olur diye boşuna demiyorlar."
Aptaldım çünkü. Bir hırkanın olayları buraya sürüklemesine izin vermiştim.
"Sonuç olarak ilerisi yaşanmadı." diye Beyda konuştuğunda ona baktım. "Tamam bir şeyler yaşadınız ama o kısma geçmediniz. Hem böylece nasıl bir insan olduğunu da öğrendin. Her şey olduktan sonra öğrenmen daha kötü olmaz mıydı?" Gözlerimi kırpıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırka
ChickLit+18 Hikaye Ben ki, klasik bir lise son sınıf öğrencisiydim. Ve son iki yıldır peşimden düşmeyen bana takık bir müdürüm vardı Allah razı olsun. Adam resmen manyamıştı, benimle uğraşmayı hobi haline getirmişti. O günlük eğlence gibi benimle eğlenirke...