Romeo'nun 17 Juliet'in 13 yaşında olduğunu öğrendiğimde şuanki yaşındaydım.
Ama hikayeleri çok güzel.
Yorum ve vote atmayı unutmayın iyi okumalar!
"Romeo, save me, I've been feeling so alone..." Parmaklarımı piyanoda uyumla hareket ettirmeye devam ettim.
"I keep waiting for you, but you never come,
Is this in my head? I don't know what to think
He knelt to the ground and pulled out a ring and said..." Gözlerim okulun konferans salonundaki boş koltuklardan birine oturmuş, beni izleyen Korel'e kaydı. Dudaklarım hafif kıvrılırken gözlerine bakarak söylemeye devam ettim.
"Marry me, Juliet
You'll never have to be alone
I love you and that's all I really know
I talked to your dad, go pick out a white dress
It's a love story, baby, just say, Yes..." Bittiğinde müzik hocam beni alkışlarken gülümsedim.
"Tek kelimeyle gecenin yıldızı olacaksın!" dedi sesi boş konferans salonunda yankılanırken. "Yıllardır öğretmenim, senin gibi güzel sesi ve yeteneği olanı görmedim."
"Çünkü ben bir numarayım." Yine de gülümsedim. "Yine de teşekkür ederim hocam." Piyanoyu kapatıp ayağa kalktığımda beni izleyen Beyda ve Emine de ayağa kalktı.
"Gidelim hadi." dediğinde başımı salladım ve sahneden inerek konferans salonunun çıkışına ilerlemeye başladık.
"Su!" Sesiyle hepimiz durduğumuzda derin bir nefes aldım.
"Su batsın." diye homurdanıp kızlara baktım. "Gidin siz, ben yetişirim." İkisi de başını sallayıp Korel'e kötü bakışlarını gönderdi ve konferans salonundan çıktılar.
Yavaşça ona döndüm yüzümdeki sinir bozucu gülümsemeyi eksik etmeyerek. "En sevdiğim hocam?" Bana yaklaştı aynı sinir bozucu gülümsemeyi takınarak.
"En sevdiğim öğrencim?" Elini koluma koyduğunda gözlerimi devirdim. Hafifçe sıktığında dudaklarımı birbirine bastırdım. "Kendi takımından bir kızın bacağını," Eliyle beni işaret etti yüzünü sinir kaplarken. "Senin yüzünden." dedi bastıra bastıra. "Burkmasının nedenini bana açıklamak ister misin?"
Dudaklarımı büzdüm. "İstemem." dediğimde kolumdan tutup beni çıkışa sürüklemeye başladı. Ofladım. Bir kurtulamamıştım şu Allah'ın cezası Korel'den.
Odasına girdiğimizde sertçe kapattı kapıyı. "Problemin ne kızım senin?" Sinirine karşı gözlerimi devirerek masasına geçtim ve sandalyesine oturup hafif hafif dönmeye başladım.
"Bana orospu dedi." Çekmecelerini açıp kapatıp, içinde ne var diye kurcalamaya başladım.
"Sana küfretti diye kızı mı sakatladın?" Aklıma o salak gibi yere yapışışı gelince güldüm.
"Haklı olduğu bir kelime söyleseydi, bir şey demezdim. Ama orospu değilim, beni delirtmeyecekti." Bir çekmece daha açtım. "Ben daha kimseyle yatmadım bile, onun aksine!" dedim ardından gülerek.
"Sana her küfredeni sakat bırakamazsın!" Omzumu silktim.
"Bırakabilirim." Ona baktım ardından. "O yüzden kelimelerini dikkatli seçmeye başlasan iyi olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırka
Chick-Lit+18 Hikaye Ben ki, klasik bir lise son sınıf öğrencisiydim. Ve son iki yıldır peşimden düşmeyen bana takık bir müdürüm vardı Allah razı olsun. Adam resmen manyamıştı, benimle uğraşmayı hobi haline getirmişti. O günlük eğlence gibi benimle eğlenirke...