Γειά σας παϊδάκια μου! :)
Λόγω της ημέρας είπα να το πω αλλά το μετανιώνω-
Εν πάση περιπτώσει, καλό Πάσχα :) εύχομαι να σας βρίσκω καλά :)
Όπως είδατε και απο τον τίτλο;
Αποφάσισα να μοιραστώ την ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ιδέα για το τέλος του My Work Partner αφού σαν σήμερα πριν δύο χρόνια ξεκίνησα να το γράφω (#σαδ, τι σκατα σκεφτόμουν-)
Τέλος πάντων.
Ξεκάθαρα δεν θα το κανω ολόκληρο κεφάλαιο, δεν θα πρεπε καν να το μοιραστώ αλλά είπα να σας δείξω την τρασιλα που κυκλοφορούσε στο mindset μου πριν από 2 χρόνια :)
So, όπως θυμάστε (λογικά, αν δεν το θυμάστε, καλύτερα για εσάς), ο Jungkook είχε πάρει τον αριθμό της νοσοκόμας που εργαζόταν στο νοσοκομείο στο οποίο είχε παει ο Hoseok την μέρα που τον είχε σπάσει στο ξύλο ο Noah.
Έτσι λοιπόν, την ημέρα που ειχαν βγει όλο το προσωπικό για να γιορτάσουν το τέλος των γυρισμάτων, η Nataly μεθαει και αποκαλύπτει όλα της τα συναισθήματα στον Jungkook με αποτέλεσμα ο Jungkook να νιώθει overwhelmed από τα δικά του συναισθήματα, και να κάνουν σεξ. Ο Jungkook της λέει πως την αγαπά και την επόμενη μέρα φεύγει.
Η Nataly ξυπνάει χαρούμενη, πιστεύοντας πως όλα είναι καλά. Περνάνε 3 εβδομάδες και ο νεαρός άφαντος. Ούτε τηλέφωνα ούτε μηνύματα. Η Nataly χεζεται πάνω της (και με το δίκιο της η κοπέλα). Πάει από το σπίτι του, να τον βρει να τον ρωτήσει τι συμβαίνει. Αντ' αυτού, βρίσκει τον Taehyung ξαφνιασμένο. Η Nataly ζητά πληροφορίες τις οποίες ο Tae δεν της δίνει γιατί προσπαθεί να καλύψει τον κολλητό του. Έτσι η Nataly φεύγει, και πετυχαίνει στον δρόμο (now really, what are the chances?!) τον Jungkook μαααας να φασωνει την γιατροοοο! Ποια; την γιατρό!!! Τα σιγανά ποταμάκια να φοβάστε.
All in all, ο Jungkook τρέχει απο πίσω της να """εξηγήσει""" (γουρούνια όλοι με διαφορετικές μάπες έχω να πω) και η Nataly του χώνει ένα καλό βρισιματάκι.
Τώρα, αλλο ένα background story:
Μετά το τέλος των γυρισμάτων, μια εταιρεία προσφέρει δουλειά στην Nataly, στο Los Angeles. Την δουλειά αυτή είχε σκοπό να την απορρίψει η Nataly γιατί τα πράγματα με τον κύριο Jungkook πηγαίνανε καλά. Ειδικά μετά το βράδυ που της είπε σ' αγαπώ. Μετά απ' όσα είδαν τα αθώα της μάτια όμως, δέχτηκε αμέσως την πρόταση. Αυτό σημαινε ότι έπρεπε να φύγει.
Η Nataly αποφασίζει λοιπόν να φύγει, χωρίς να το πει σε κανέναν απολύτως, εκτός από ένα άτομο. Και ποιο μπορεί να είναι αυτό το άτομο;;;;;
Ο Park Jimin.
Ο πρώην της :D γιατί φυσικά κι όταν συμβαίνει κάτι τόσο συνταρακτικό στην ζωή μας, πηγαίνουμε και το λέμε στον πρώην μας με τον οποίο είχαμε την πιο τοξική σχέση εβερ :D παράδειγμα προς αποφυγή: Nataly.
Τον καλεί σπίτι της λοιπόν και του εξηγεί τι ακριβώς συνέβη. Ο Jimin σαν καλός της φίλος, και πρώην (!!) της υπόσχεται πως δεν θα πει τίποτα σε κανέναν και της ζητά σε αντάλλαγμα ένα τελευταίο φιλί (!!).
Η Nataly λέει ναι και φιλιούνται.
Μέχρι εκεί έφτασαν, μην αγχώνεστε.
Και έτσι φεύγει για το L.A. :D
Έτσι τελειώνει το βιβλίο.. είχα στο μυαλό μου πως αν το τελείωνα έτσι, θα έγραφα και 2ο παρτ στο οποίο η Nataly θα ανακαλυπτε πως είχε μείνει έγκυος από τον Γιανκουκ και δεν θα τον είχε δει πόσο καιρό και θα έπρεπε να γυρίσει πίσω για την πρεμιέρα της ταινίας μετά από δύο χρόνια και θα ήταν αδύνατο να αποφύγει την συνάντηση του Γιανκουκ και του παιδιού..
Γενικά θα είχε τσαγακι.
Δεν επέλεξα αυτό το τέλος ΓΙΑ ΕΥΝΌΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ όπως πολύ καλά ελπίζω να καταλαβαίνετε :) χάρηκα που κατέληξαν με το τέλος που κατέληξαν, η ιστορία αυτή σημαίνει πολλά για μένα παρότι είναι ένα σκέτο κριντζοπραμα :)
Και σας ευχαριστώ που ακόμα την διαβάζετε και της δείχνετε αγάπη :)
Anyway, να είστε καλά, να αγαπάτε τα γκρουπ σας, να υποστηρίζετε τους ανθρώπους σας, να χαμογελατε, να τρώτε, να γελάτε και να χορεύετε:)
Φιλακιααα <3
YOU ARE READING
My Work Partner || Jjk.
Fanfiction{18+} 'Και τι γίνεται αν δεν σ' αρεσει;' 'σιγά μωρέ,μια ταινία θα γυρίσουμε μαζί..μετα δεν θα ξαναμιλήσουμε..' 'Εσύ ξέρεις..' μακάρι να 'ξερα.. ____ Co-Actors AU Original Story for BTS's Jungkook {Περιέχει Ακατάλληλο Περιοχομενο,Μη- Έχοντας Σκοπό Να...