Back to Nataly's pov:Φτάσαμε σπίτι,χαιρέτησα τα παιδιά και πήγα να ντυθώ. Φόρεσα το φούτερ του Jungkook..το οποίο...έφτανε λίγο πιο κάτω από το μπούτι.
'Ναι..δεν το βλέπω να δουλεύει..'
Είπα στον εαυτό μου στον καθρέφτη αλλά μετά το πήρα σαν ευκαιρία να πειράξω λίγο τον Jungkook. Έκανα μια γκριμάτσα αδιαφορίας και βγήκα από το μπάνιο.
Τα μάτια όλων πετάχτηκαν έξω οταν με είδαν.
Ένιωσα άβολα και μαζεύτηκα.
Ο Jungkook οταν πρόσεξε τους άλλους θύμωσε κι άρχισε να φωνάζει.Jk-ΕΕΕΕ!! ΓΙΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ!
Jin- Ηρέμησε Kookie. Nataly,μήπως κρυώνεις; Μήπως πεινάς; Έχω φτιάξει εκτός από ramen,και σοκολατοπιτα με παγωτό! Όποτε θες φάε! Σαν στο σπίτι σου,μην νιώθεις άβολα καθόλου!
Ν-Ευχαριστώ Seokjin μου,καλά είμαι. Ύπνο θέλω μονάχα.
Jk-Έλα να σε πάω στο δωμάτιο.
Ν-Ναι,καληνύχτα σας!Είπα σε όλους και μου το ανταπέδωσαν. Χαμογέλασα ενώ ακολούθησα τον Jungkook.
Ανεβήκαμε τις σκάλες και μπήκαμε στο δωμάτιο. Τακτοποίησε λίγο το κρεβάτι και με έβαλε να κοιμηθώ.
Έκατσε στην καρέκλα του γραφείου που υπήρχε δίπλα στο κρεβάτι,και με κοιτούσε με ένα αγνό χαμογελακι.Ν-Jungkook,δεν ειμαι μωρό,μπορώ να κοιμηθώ μόνη..
Γέλασα όσο παρατηρούσα το ποσό προσεκτικά με κοίταζε.
Jk-Απλως θέλω να βεβαιωθώ ότι δεν θα χρειαστείς κάτι. Τελικά θα κοιμηθώ στο δωμάτιο του Tae. Δίπλα είναι,ότι θες χτύπα,ότι ώρα κι αν είναι.
Χαμογέλασε κι έκλεισε το φως. Πριν φύγει γύρισε να με κοιτάξει.
Jk-Καληνχτα Nataly..
Ν-Καληνυχτα Jungkookie..Χαμογέλασα κι έφυγε.
[...]
Η ώρα είχε πάει 3 το πρωί,και δεν μπορούσα να κοιμηθώ..
Σπάνια είχα αϋπνίες..
Τον σκεφτόμουν όλη την ώρα.
Το χαμόγελο του,το γέλιο του,το πως με κάνει να γελάω,το πως με προστατεύει,το πως με κάνει να νιώθω-
Aishh όχι Nataly,σταμάτα!Αχ χρειάζομαι λίγη σοκολατοπιτα...
Κατέβηκα σαν τον κλέφτη στο σαλόνι,πήγα στην κουζίνα και πήρα λιγη σοκολατοπιτα με παγωτό.
Πήγα να κάτσω στο σαλόνι αλλά έμεινα ακίνητη με την μπουκιά στο στόμα,οταν άκουσα μια μελωδική φωνή να τραγουδάει.Ο Jimin.
Κάτι έφτιαχνε.
Και δεν φορούσε μπλούζα.Γύρισε και με εντόπισε έξω από την πόρτα.
Με το που ειδε την κατάσταση μου,ξέσπασε σε αθορυβα γέλια,κάνοντας το eye-smile του πιο έντονο.
YOU ARE READING
My Work Partner || Jjk.
Fanfiction{18+} 'Και τι γίνεται αν δεν σ' αρεσει;' 'σιγά μωρέ,μια ταινία θα γυρίσουμε μαζί..μετα δεν θα ξαναμιλήσουμε..' 'Εσύ ξέρεις..' μακάρι να 'ξερα.. ____ Co-Actors AU Original Story for BTS's Jungkook {Περιέχει Ακατάλληλο Περιοχομενο,Μη- Έχοντας Σκοπό Να...