Chapter 28.

460 50 12
                                    

[...]

Βγήκε νευριασμένος έξω κι εγώ τον ακολούθησα. Φώναζα το όνομα του και δεν γύριζε. Μπήκε φουριοζος μεσ' τ' αμάξι,είχε αρχίσει να βρέχει και πάρα πολύ εδώ και κάνα μισάωρο.
Έβαλε μπρος στ' αμάξι κι ο μόνος τρόπος να σταματούσε ήταν ένα θαύμα.
Μπήκα μπροστά απ' τ' αμάξι και πάτησε στο τσακ φρένο.
Βγήκε έξω νευριασμένος και μούσκεμα,γιατι μέχρι να πάει στο αμάξι και με την βροχή που έριχνε λογικό ήταν,το ίδιο κι εγώ.

Jk-Ηλίθια είσαι;Φύγε απ' τη μέση!Θα σε είχα πατήσει!
N-Ειμαι σίγουρη πως το ήθελες αλλά δεν σταματούσες διαφορετικά!Πόσο ξεροκέφαλος εισαι;
Jk-Πολύ!Έτσι είμαι εγώ!Τώρα φύγε απ' τη μέση!
Ν-Οχι ρε,δεν φεύγω!Τι θα κάνεις;!
Jk-Nataly,κάνει κρύο και βρέχει γαμω!Τελείωνε!
Ν-Ειπα όχι!
Jk-Εσύ το ζήτησες.

Με άρπαξε απ' τη μέση,στηρίχτηκε στ' αμάξι και με φίλησε αργά και τρυφερά.
Ανταπέδωσα κι έβαλα τα χέρια μου στον σβέρκο του. Είχαμε γίνει μούσκεμα. Φορούσε ζακέτα με κουκούλα που κάλυπτε το μαλλί του,αλλά πλέον μέχρι κι αυτό είχε γίνει μουσκιδι.
Μετά από λίγο απομακρύνθηκε ελάχιστα. Κοιτούσαμε ο ένας τα μάτια του άλλου.

Jk-Τωρα;Ικανοποιημένη;

Βγήκα απ' την αγκαλιά του και μπήκα στην θέση του συνοδηγού. Σταυρωσα τα χέρια μου αφού έβαλα ζωνη. Τον είδα να ξεφυσαει και μπήκε άλλη μια φορά στο αμάξι.

Jk-Που μένει η Lexy;
Ν-Με έχεις ξαναπάει.Θυμασαι;
Jk-Σωστά.
Λέει άβολα και βάζει μπρος.

*meanwhile στο σπίτι με τους υπόλοιπους bangtan..*

Lexy's pov:

L-Δεν το καταλαβαίνω,γιατι το έκανε αυτο;
Rm-Λογικά ζήλεψε..
L-Ε τι ζήλεια είναι αυτή δηλαδη;
Jin-Lexy,οσο σκληρό και να ακούγεται..πρέπει να του κάνουμε μήνυση.

Τον κοιτάω με κατανόηση.
Τι να κάνουμε;
Ας μην έκανε βλακείες.
Καλά,δεν χαίρομαι κιόλας αλλά τουλαχιστον ας μάθει απ' τα λάθη του..

Jin-Ποιοι θα πάνε να κάνουν την αίτηση για καταγγελία;
Rm-Εγώ.
S-Θα έρθω κι εγώ..χρειάζομαι λίγο αέρα. Μείνετε εδώ κι ερχόμαστε.

Πήραν τα απαραίτητα κι έφυγαν.
Άρχισα να φουντωνω..με άφησαν μόνη.
Είχα τόσο άγχος.

L-Πάω να πιω λίγο νερό κι έρχομαι.

Μπήκα στην κουζίνα.
Έβαλα τα χέρια στο πρόσωπο μου και προσπάθησα να ηρεμήσω. Δυο λεπτά αργότερα ήρθε μέσα ο V αναστατωμένος.

V-Πώς εισαι;
L-Χάλια.. Taehyung,ο αδελφός μου μπορεί να μπει στη φυλακή,ξέρεις τι σημαίνει αυτο;

Δάκρυα άρχισαν να κυλάνε στο πρόσωπο μου.

V-Σσσσςς..ηρέμησε.

Με έβαλε στην αγκαλιά του κι εκεί ξέσπασα περισσότερο. Η αγκαλιά του με ζεσταινε,ένιωθα ασφάλεια. Σήκωσα αργά το κεφάλι μου και τα πρόσωπα μας βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής.
Εγώ κοιτούσα τα μάτια του ενώ αυτός τα χείλη μου.
Με μια κίνηση τα ένωσε και κλείσαμε κι οι δυο τα μάτια μας. Με φιλούσε αργά και σταθερά,ετσι που με έκανε να ανατριχιαζω ολόκληρη μεσ' την αγκαλιά του.
Μετά από λίγο έκοψε το φιλί για να πάρουμε ανάσα.

L-V..εγω..απλως για να ξέρω δηλαδή,τι ακριβώς ειμαστε;
Jm-Παντελώς αναίσθητοι!Οι άλλοι είναι στο τμήμα,οι άλλοι με τον Noah κι εσείς φασωνεστε!
V-Ρε μαλακα,πας καλα;
Jm-σιγά την χαλαστρα μωρέ!Ελάτε μέσα τώρα! Έστειλε μήνυμα ο Jungkook ότι είναι απ' εξω απ' το σπίτι σου Lexy,με την Nataly.

Έτσι κατακόκκινη που είχα γίνει,πήγαμε προς το σαλόνι και περιμέναμε κάποιο μήνυμα.

.
.
.

IT'S A SHORT CHAPTER I'M SORRY

But once again,we love short things,like Park Jimin.

Οk,εδώ έγινε σπαστικος συμφωνώ 😂

Σιπαρετε Vexy;

Anyway,I'm sorry because I know οι περισσότεροι από εσάς θέλατε να δείτε τι θα κάνει ο Kook τελικά 🤷‍♀️

Θα δείτε στο επόμενο chapter I swear!

Love ya!

Vote please.

My Work Partner || Jjk.Where stories live. Discover now