[...]
Έφτασα στο σκηνικό με το κρεβάτι,και άρχισαν να με βάφουν και να μου λένε τι να κάνω.
Τέλεια!
Apparently,ο Jungkook μου σκίζει τα εσώρουχα αλλά απ' όσο βλέπω έχει μόνο τα προκαταρκτικά.
Θέλουν λένε να δουν αν έχουμε την σωστή χημεία..Δεν ξέρω τι να σας πω.Ν-Μα τόσο λίγο πρώτη μερα;
Α-Ναι,πρέπει να δούμε αν ταιριάζετε σαν ζευγάρι.
Ν-Κι αν δεν ταιριάζουμε;
Α-Εμεις τα ξέρουμε αυτά.Ασχολησου εσυ με τον ρόλο σου.Εντάξει,δεν είναι κάτι δύσκολο.
Με λένε Ana (Anastasia) κι αυτόν Kristian κι απλά έχουμε ένα love story με πολλά μυστικά.
Τώρα,αν δεν ταιριάζουμε;
Καλά,μακάρι δηλαδή γιατί καθόλου δεν τον χωνεύω.
Έχει το υφάκι του 'Είμαι Θεός και το ξέρω'..
Το πιο σπαστικό είναι ότι είναι κούκλος.Jk-Εεε!!Θα έρθεις ή θα κοιτάς τους κοιλιακούς μου για πολύ ακομα;
Ν-Ε;Τι;
Jk-Τίποτα,αντε έλα.Μου άπλωσε το χέρι του για να με βοηθήσει να σηκωθώ και με κόλλησε πάνω του.
Jk-Είμαι και gentleman.
Ψιθύρισε και μου χαμογέλασε.Απομακρύνθηκα κι είδα τον John να μπαίνει μέσα αναστατωμένος.
J-Έχω άσχημα νέα.
Α-Τι εγινε;
J-Έσπασε η κάμερα!Ένας κύριος έφτυσε το νερό που έπινε και πνίγηκε.
Α-Τι εννοείς εσπασε η κάμερα;!Αυτή που κάνει 1000€;!
J-Ίσως..
Α-Και δεν φτιάχνεται;!Αχ,παθαίνω εγκεφαλικό!
J-Ηρέμησε,θα φτιαχτεί σε δύο εβδομάδες.
Jk-Και μέχρι τοτε;
J-Μμμ..Μου ήρθε μια ιδεα..
Ν-Ριξτη.
J-Θα γνωριστείτε!Τι καλύτερο απ' το να υπάρχει οικειότητα μεταξύ σας;Και μπορείτε να κάνετε και κάνα δυο πρόβες μαζί!
Ν-Προβες που ακριβώς;Στο σεξ;
J-Αμαν κι εσύ!
Jk-Καλα,αφού έτυχε να σπάσει η κωλοκαμερα,τι να κανουμε;
Ν-Δηλαδη μπορούμε να φύγουμε;
J-Μαζέψτε τα και φύγετε.Θα σας ενημερώσω εγώ.
Ν-Οκ τότε.Πήγα προς το δωμάτιο κι ένιωσα κάποιον να έχει καρφώσει το βλέμμα του πάνω μου.
Ν-Δεν σου 'χουν πει ότι είναι σπαστικό να καρφωνεσαι;
Γύρισα απότομα και τον αιφνιδίασα χρησιμοποιώντας τα λόγια του.
Jk-Εγώ δεν-
Ν-Ναι,εσυ δεν..
Jk-Καλά,δεν θα κάτσω να απολογηθώ,τον δρόμο για το που πήγαινα έβλεπα.
Ν-Α δρόμο το λέμε τωρα..
Jk-Γιατι;Πως το λενε;
Ν-Στο ξαναλέω,μην μου την μπαίνεις πολύ,θα το μετανιώσεις.Απλως συνεργασου γιατί δεν μ' αρέσει καθόλου το υφάκι σου.
Jk-Αλλιώς τι θα κανεις ρε;
Ν-Ειμαι μεγαλύτερη!
Jk-Χεστηκα!Κι εγώ ενήλικος είμαι!
Έφερε το πρόσωπο του πολύ κοντά στο δικό μου κι εγώ απλά έφυγα.Μπήκα γρήγορα στο μπάνιο του δωματίου πριν απ' αυτόν.Ντυθηκα και βγήκα.Δεν είχε φορέσει ακόμα ρούχα,κι επειδή έσκυψε για να βάλει το παντελόνι του,οι κοιλιακοί του φάνηκαν καλύτερα.
Ω θεέ μου,δεν θ' αντέξω για πολύ..
Όσο τους κοιτάω,τόσο αποβλακωνομαι.Αποφάσισα να φύγω χωρίς να μιλήσω αλλά μίλησε αυτός.
Jk-Θα..πας σπίτι τωρα;
Ν-Ετσι λέω,γιατι;
Jk-Ελεγα,επειδη μας είπαν πως καλό θα ήταν να γνωριστούμε,μήπως,λέω αν,ήθελες να πάμε για φαγητο;
Ρώτησε διστακτικά.Αχουτοοο,κομπλαρει..
Ν-Τι έχω να χασω;
Jk-Ωραία,περιμενε με έξω κι έρχομαι.Πήγα προς το δωμάτιο με τις κάμερες για να ενημερώσω πως φεύγω.Ομως με πρόλαβε ο Jungkook κι έβαλε το χέρι του στην μέση μου.
Jk-Εδώ εισαι;
Ν-Πότε πρόλαβες;
Jk-Ελα πάμε!Αγκάλιασε την μέση μου κι εγώ γουρλωσα τα μάτια μου.
Βγήκαμε απ' το δωμάτιο και έβγαλα απότομα το χέρι του από πάνω μου.Jk-Τι έπαθες;
Ν-Μην το ξανακανεις αυτό,ειδικά μπροστά σε άλλους!
Jk-Γιατί;Το κορίτσι μου δεν εισαι;Έμεινα να τον κοιτάω για ένα δευτερόλεπτο.
Jk-Στην ταινία.
Πρόσθεσε και γελασε ενώ εγώ ξεφυσηξα.Κατευθυνθήκαμε προς το αμάξι του.Ακριβο γούστο έχει ο κύριος...
Εκεί ήταν 2,υπέθεσα φίλοι του γιατί κι αυτοί Ασιάτες φαινόντουσαν.Κι αυτοί μου έβγαζαν κάτι πολύ γνώριμο.
Jm-Που είσαι ρε μαλακα;Άντε 5 ώρες!
Jk-Τι θέλετε εδώ ρε;
V-Ήρθαμε να σε πάρουμε να πάμε για κόντρες!
Jk-Δεν μπορω,έχω δουλειά.
Jm-Δουλεια το λέμε τωρα;
Είπε κι έδειξε εμένα.V-Ώπα,τι εννοείς;
Jm-Τα γνωστά ρε V!
Κι εδώ αποφάσισα να επέμβω.Ν-Συγγνωμη,ποια γνωστά;
Jk-Τίποτα,βλάκες είναι.
Jm-Δεν μας συστησες στην κοπέλα.
Ειπε και με κοιταξε από πάνω μέχρι κάτω.Jk-Καλύτερα..Τέλος πάντων,Nataly,από 'δω ο Jimin και ο Taehyung.Επίσης μελη των Bts και οι κολλητοί μου.
Ν-Nataly,χάρηκα!
Jm-Εμείς να δεις!Είπε και με κοιταξε δαγκωνοντας το κάτω χείλος του.
Του χάρισα ένα χαμόγελο και κοίταξα και τον Taehyung.Πολυ όμορφοι κι αυτοί.
Αλλά τους ξέρω,απλώς δεν τους ξεχωρίζω τέλεια.
Βλέπετε,η Lexy είναι army οπότε..Ο Jungkook δεν φαινόταν και πολύ καλά,ήταν νευρικός.Οποτε αποφάσισα να επισπευσω την γνωριμία μου με τα παιδιά.
Κάτι μου έλεγε πως θα τους ξαναδώ..
.
.
.Yelloooo
Χαου αρ γιου;
Γκουντ γκουντ;
Αιμ γκλαντ.See ya!
Vote please.
YOU ARE READING
My Work Partner || Jjk.
Fanfiction{18+} 'Και τι γίνεται αν δεν σ' αρεσει;' 'σιγά μωρέ,μια ταινία θα γυρίσουμε μαζί..μετα δεν θα ξαναμιλήσουμε..' 'Εσύ ξέρεις..' μακάρι να 'ξερα.. ____ Co-Actors AU Original Story for BTS's Jungkook {Περιέχει Ακατάλληλο Περιοχομενο,Μη- Έχοντας Σκοπό Να...