Chapter 43.

515 55 3
                                    

Ένιωσα ένα απαλό άγγιγμα να χαϊδεύει το κεφάλι μου,και μια έντονη αντρικη κολόνια δίπλα μου.

Γνωστή κολόνια.

Άνοιξα τα μάτια μου κι είδα τον Jungkook να με παρατηρει σιωπηλά ενώ χαϊδεύει το μαλλί μου.

Συνήλθα αρκετά από το μεθύσι,φυσικά και πονούσε ακόμα το κεφάλι μου πολύ αλλά πλέον καταλάβαινα πλήρως που βρίσκομαι και τι κάνω.

Ιδίως τι λέω.

Αλλά δεν θυμόμουν πως βρέθηκα εδώ,πρέπει να έπεσα σε πολύ βαθύ ύπνο.

Ν- Jungkook? Τι κάνω εγω στο αυτοκίνητο σου-
Jk-Συνηλθαμε; τίποτα μην αγχώνεσαι,μεθυσες και σε έφερα σπίτι. Τελικά δεν μεθυσες πολύ όμως.
Ν-Δεν μεθαω ευκολα- αουτς!

Είπα κι έπιασα το κεφάλι μου.
Ποναγε είναι η αλήθεια.

Jk-Ναι ναι..
Γέλασε.

Jk-Έλα έξω.

Άπλωσε το χέρι του για να με βοηθήσει όμως εγώ αποφάσισα να το παίξω υπεράνω,και σηκώθηκα μόνη μου.
Βεβαια στην κατάσταση αυτή,και με το τακούνι,κατέληξα να πέφτω πάνω στον Jungkook.

Έμεινα για λίγο στα χέρια του.
Τα μάτια του έβγαζαν την πιο ζεστή φλόγα που είχα δει ποτέ μου.
Είναι τόσο...όμορφος.
Με την έννοια του 'θα τα ρισκαρα όλα για αυτόν.'

Jk-Βλεπεις; αυτά παθαίνεις οταν δεν δέχεσαι την βοήθεια μου.

Είπε κι απομακρύνθηκε.
Ρολαρα τα βλέφαρα μου και δεν μίλησα.

Jk-Κάτσε να σε βάλω και για ύπνο γιατί είσαι ικανή να σκοτωθείς στις σκάλες.

Κλείδωσε το αμάξι του και περπατήσαμε μαζί έως την εξώπορτα.
Φυσικά εγώ στηριγμένη πάνω του,δεν ήμουν για πολλά πολλά.

Έβγαλα τα κλειδιά και άνοιξα μετά από 3 αποτυχημένες προσπάθειες.

Jk-Η Sophie;
Ν-Σπιτι σας με τον Namjoon.

Συνέχισε να κοιτά το σπίτι λες και το βλέπει για πρώτη φορά.
Έτρεξα στον καναπέ κι έβγαλα τα παπούτσια μου.
Πάνε τα πόδια μου..
Έκλεισα λίγο τα μάτια μου και εξέπνευσα βαθιά.

Jk-Θες να σε βοηθήσω μήπως σε κατι αλλο;

Γέλασα και σηκώθηκα να τον πλησιάσω αργά. Εκείνος ένιωσε άβολα από το πονηρό μου βλέμμα και με έκανε να γελάσω περισσότερο.

Ν-Μπορείς.. να μου ξεκουμπωσεις το φόρεμα...

Είπα και κλικαρα την γλώσσα μου (ελπίζω να καταλάβατε,αυτό το κλικ που κάνουμε με την γλώσσα u know🤷‍♀️)

Τα μάτια του έγιναν 3 φορές πιο μεγάλα.
Στραβοκαταπιε και δεν έπαψε στιγμή να με κοιτά. Το ίδιο κι εγώ.

Jk-Ίσως..θα ήταν καλύτερα να μην επέμβω σε τέτοια ζητη-

Πήγε να γυρίσει τον κορμό του να φύγει αλλά κάρφωσα το χέρι του στην πόρτα,ακριβώς από πίσω του.
Το βλέμμα μου τον διαπέρασε.

Ν-jungkook,πότε θα κόψεις πλέον τις μαλακιες;

Είπα με όση σοβαρότητα είχε απομείνει στην ατμόσφαιρα.
Το βλέμμα του σκοτείνιασε.

Jk-Τι θες να πεις;
Ν-Εσυ τι λες να θέλω να πω; θα συνεχιστεί για πολύ αυτή η κατάσταση; διασκεδάζεις να με βλέπεις να υποφέρω; Δεν έχω καταλάβει.
Jk-αληθεια δεν καταλαβαίνω τι λες-
Ν-Α δεν καταλαβαίνεις; με έχεις σε σκωτσεζικο ντους από την αρχή της γνωριμίας μας αλλά παρ' όλα αυτά εσυ δεν καταλαβαίνεις.
Jk-Κάτσε,εσυ τα έφτιαξες με τον Jimin για να την μπεις σε μένα,αλλά εγώ σε εχω σε σκωτσεζικο ντους;
N-Μην ανακατεύεις τον Jimin,φυσικά και δεν το έκανα γι αυτό τον λογο-
Jk-Εγώ απορώ ρε Nataly,τι δεν καταλαβαινες από όσα εκανα; που ήταν το δυσκολο;
Ν-Την ίδια ερώτηση εχω ρε Jungkook,πόσο δύσκολο ήταν να μου μιλήσεις. Με θες ή οχι;

Η έκφραση του δεν άλλαζε από θυμωμένη. Μόνο οταν άκουσε την ερώτηση, σοβαρεψε τελείως.

Jk-Εσυ τι λες;
Ν- Άντε πάλι.. δεν ξέρω,και δεν ξέρω καν γιατί χρειάστηκε να περιμένω τόσο για να σε ρωτήσω. Ίσως γιατί για μια ακόμη φορά το αποφεύγεις. Γιατί το αποφεύγεις; Γιατί δεν μιλάς;

Κοίταξε κάτω και δάγκωσε νευρικά το χείλος του.

Ν-Jungkook σου μιλάω.

Τα νεύρα μου κοπανουσαν,ήταν οριακά στο να σπάσουν.

Ν-Καλα,κατάλαβα.

Γυρισα την πλάτη μου στην πόρτα..
Μέχρι να βρεθώ απότομα επάνω της,με το χέρι του Jungkook ακριβώς δίπλα απ' το κεφάλι μου,και το πρόσωπο του χιλιοστά μακριά απ' το δικό μου.

Jk- Σε θέλω.

.
.
.

Oh man holly shit.

Vote please.

My Work Partner || Jjk.Where stories live. Discover now