[Last] Chapter 46.

538 55 6
                                    

Η ωρα ηταν 4:26 το απόγευμα.

Και ναι έτρωγα,μεγάλη έκπληξη το ξέρω.
Τσέκαρα κάποια emails και μηνύματα,καθώς είχα αρκετό άγχος σχετικά με το θέμα της δουλειάς.

Τι θα κάνω τωρα;

Αυτό ήταν η αρχή ή το τέλος της καριέρας μου;
Αγαπώ αυτή την δουλειά και δεν θέλω να την αφήσω.

Τις σκέψεις μου διέκοψε μια ειδοποίηση του κινητού. Στην οθόνη μου είδα ένα μήνυμα από τον Jungkook.
Χαμογέλασα.
Ναι, δεν ξέρω αν το παθαίνω μόνο εγώ πλέον, αλλά όποτε μου στέλνει μήνυμα ο Jungkook χαμογελάω.

Jk- Τι κάνει η γυναίκα της ζωής μου;
Ν- Δεν σε εχω συνηθίσει με τέτοια γλυκόλογα.
Jk- Προσπαθώ να είμαι ρομαντικός μόνο για σένα. Μην πεις τίποτα απ' αυτά ούτε στον Tae ούτε στον Jin γιατί δεν την γλιτωνω την καζούρα.
Ν- Καλά δεν θα πω.
Jk- Λοιπον; Έχεις σχέδια για απόψε;
Ν- Πες μου ότι πάλι απλά θα έρθεις από 'δω και θα κάνουμε σεξ; Δεν μπορώ,κουράστηκα πάλι το ίδιο.
Jk- Πρώτον,μην κάνεις πως δεν σ' αρεσει. Και δεύτερον, όχι,σήμερα θέλω να φορέσεις άνετα ρούχα και να βγεις έξω από το σπίτι σου στις 7.
Ν- Μμμ..που θα με πας;
Jk- 🤫
N- Καλά,πάω να ετοιμαστώ.
Jk- Ωραία :)

Ναι,τα ραντεβού Jungkook-Nataly σήμαιναν σπίτι,αγκαλιές και σεξ. Δεν κάναμε τίποτα πιο δημιουργικό τις τελευταίες φορές, και παρότι φυσικά και μου άρεσε,δεν μπορώ να αρνηθώ πως θα 'θελα κάτι διαφορετικό. Μια βόλτα στο πάρκο χέρι χέρι μου έφτανε. Ήθελα για μια φορά να κάνουμε κάτι ρομαντικό.

Δεν πίστευα πως θα το έλεγα εγώ αυτό,η Nataly, που συνεχώς δήλωνε ότι σιχαίνεται τον ρομαντισμό.

Πολλά άλλαξαν οταν συνάντησα τον Jungkook είναι η αλήθεια.

Διάλεξα μια στενή γκρι φόρμα κι ένα μεγάλο φούτερ από την ντουλάπα μου.
Μου είπε άνετα ρούχα οπότε...

Άλλαξα γρήγορα κι αφού ψεκαστηκα με όσο θεώρησα εγώ αρκετό άρωμα, έπιασα το μαλλί μου σε έναν πρόχειρο κότσο,αφήνοντας κάποιες τούφες κάτω για να φαίνεται πιο cute.
Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη.

'Pretty casual..μπράβο Nataly..'

Κατέβηκα κάτω για να συνειδητοποιήσω ότι ετοιμάστηκα πολύ νωρίτερα απ' όσο θα 'πρεπε.

Πήρα το κινητό μου στα χέρια και κοίταξα την ώρα.
5:17.

Τι θα κάνω όλη αυτή την ωρα;;

Αποφάσισα να του στείλω μήνυμα.

Ν- Kook,εγώ είμαι έτοιμη λίγο πιο γρήγορα απ' όσο θα 'πρεπε..
Jk- Μπα; Πώς το 'παθες; Εγω σου είπα 7 για να προλάβεις να ετοιμαστείς!
Ν- Δηλαδή μπορούμε και πιο νωρίς;
Jk- Ναι,θα πάω σπίτι να κάνω ένα ντους και θα έρθω να σε πάρω,εντάξει;
Ν- Ναι :)
Jk- ❤❤

My Work Partner || Jjk.Where stories live. Discover now