[....]Ανέβηκα πάνω και φόρεσα ένα απλό συνολακι (αλλά όχι να 'μαστε και σαν τον λετσο). Τα μαλλιά μου σε αλογοουρά και ψεκαστηκα με την αγαπημένη μου κολόνια. Πήρα τα πράγματα μου και βγήκα απ' το σπίτι.
Εκεί τον είδα.
Αχ είναι κούκλος γαμωτο..Ν-Καλησπερα σας κυριε Jeon.
Jk-Καλησπέρα όμορφη μου δεσποινίς.
Κοκκίνισα.Ν-Παμε;
Jk-Αμε.[...]
Η ώρα κυλούσε απίστευτα γρήγορα.
Με έκανε να γελάω τόσο πολύ που πονούσε το στομάχι μου.
Και ας ήταν αβολο με τα γυρίσματα το πρωί,ένιωθα πως ήθελα να είμαι κοντά του.
Ένιωθα πιο ασφαλής.
Ένιωθα άνετα.Γελούσαμε συνέχεια και κάποια στιγμή μου έπιασε το χέρι κι άρχισε να κατευθύνεται στην παραλία.
Καθίσαμε στην άμμο και κοιτουσαμε τα κυματακια της θάλασσας χωρίς να μιλαμε.Γύρισα ελαφρώς το κεφάλι μου και τον έπιασα να με κοιτάει. Κοίταξε κάτω και κοκκίνισε.
Τον κοίταξα κανονικά.Jk-Nataly..
Ν-Ναι;
Σήκωσε το κεφάλι του και το βλέμμα του συνάντησε το δικό μου.Jk-Θυμάσαι..που σου είπα γιατί θέλω τα χρήματα της ταινιας;
Τον κοίταξα απορημένη.N-Nαι.
Jk-Τελικά όλα καλά. Βρήκα τα χρήματα που χρειαζόμουν και η γιαγιά μου είναι καλά.. θα έρθει στην συναυλία την άλλη εβδομάδα.Του χαμογέλασα κι εκείνος βουρκωσε. Λογικά συγκινήθηκε.
Ν-Αυτα είναι υπέροχα νέα!
Είπα και τον αγκάλιασα. Με αγκάλιασε κι αυτός πιο σφιχτά κι άρχισε να κλαίει. Απομακρυνθηκα σιγά για να τον κοιτάξω. Ήταν τόσο αγνός..Και γλυκός.
Γιατί δεν έδειχνε αυτό τον εαυτό του συχνά;
Σκούπισα τα δάκρυα του με τους αντιχειρες μου κι εκείνος κοιταξε τα μάτια μου.
Το βλέμμα του κατέβηκε στα χείλη μου. Με φίλησε.
Ένα πολύ τρυφερό φιλι..
Μου έδειχνε κυρίως ότι νοιάζεται για μενα.
Μετά από λίγο,ξάπλωσε πίσω και με τράβηξε πάνω του.Ν-Jungkoooook,τι κάνεις;
Γελασα.Jk-Σσσς..Απλά συνέχισε.
Είπε και κόλλησε παλι τα χείλη του στα δικά μου.
Sophie's pov:
Αφού κι οι δυο μουλαρες με άφησαν μόνη κι έτρεξαν στον γκόμενο,αποφάσισα να δω καμιά ταινία.
Την ώρα που έβαλα να δω Harry Potter,χτύπησε το κουδούνι.S-Περιμένω κανεναν;Η Nataly θα ξέχασε τα κλειδια της..
Είπα στον εαυτό μου.
Σ' αυτό το σημείο δεν ξέρω αν θα 'πρεπε να ανησυχώ που βγάζω και συμπεράσματα με τον εαυτό μου.Άνοιξα την πόρτα κι οταν είδα ποιος είναι,ξαφνιάστηκα ευχάριστα.
S-Namjoon;
Rm-Εμ,γεια σου Sophie..Ενοχλω;
S-Καθόλου!Πέρνα μέσα!
Rm-Ευχαριστώ!Ας πούμε πως ήξερα ότι θα είσαι μόνη σου και,εμ..ήθελα να σου κάνω παρέα.. Έφερα και σνακς.
S-Τώρα μιλάς σωστα.
Γελάσαμε.S-Κάτσε.
Του έδειξα τον καναπέ.S-Πώς ήξερες ότι θα ειμαι μόνη;
Rm-Εμ..μένω στο ίδιο σπίτι με τον Taehyung και τον Jungkook.
S-Σωστα.Αρχίσαμε να μιλάμε.
Είχα χεσει την ταινία γιατί ο Namjoon με έκανε να γελάω. Στην αρχή ήμασταν πολύ..αβολα; αλλά μετά λυθηκαμε κι οι δυο.S-Σ' αρέσει ο Harry Potter?
Rm-Ναι,φυσικά!
S-Θες να δούμε την τελευταία ταινια;Δεν την έχω δει..
Rm-Την εχω δει αλλά για σένα θα την έβλεπα όσες φορές θα ήθελες.
Χαμογέλασε και φάνηκαν τα λακκακια.
Εγώ κοκκίνισα.Έκανα ατμόσφαιρα,έφτιαξα τα σνακς κι έβαλα την ταινία να αρχίσει. Εκείνος έβαλε το χέρι του γύρω απ' τον ώμο μου κι εγώ κάποια στιγμή ξάπλωσα στο στέρνο του. Με έσφιξε περισσότερο στην αγκαλιά του και συνεχισαμε να βλέπουμε.
[....]
Μετά την μισή ταινία,άκουσα το κινητό μου να χτυπάει. Σηκώθηκα απότομα να το πάρω,αλλα-
S-Το κινητό μου-
Με άρπαξε και με φίλησε.
Εκεί είχα πάθει ένα μικρό σοκ.
Πρέπει να έτρεμα.
Μετα απο 2 δευτερόλεπτα (αφού ο εγκέφαλος επεξεργάστηκε τι έγινε) ανταπέδωσα κι εγώ και ξεκινήσαμε να φασωνομαστε.
Ποιος το χεζει το τηλέφωνο τώρα; έχουμε σοβαρότερες δουλειές!.
.
.
.Είμαι η μόνη που πεθαίνει μ' αυτό το κεφάλαιο;
Σας αρέσει ο Harry Potter?
Εγώ δεν εχω δει 😖
Δηλαδή έχω δει αλλά σε πολύ μικρή ηλικία και δεν θυμάμαι τίποτα.Έχετε αγαπημένο γλυκο;
Αν ναι,ποιο;Οκ πεινάω.
Τα λέμε σύντομααα
ΦιλάκιαααLove ya!
Vote please.
YOU ARE READING
My Work Partner || Jjk.
Fanfiction{18+} 'Και τι γίνεται αν δεν σ' αρεσει;' 'σιγά μωρέ,μια ταινία θα γυρίσουμε μαζί..μετα δεν θα ξαναμιλήσουμε..' 'Εσύ ξέρεις..' μακάρι να 'ξερα.. ____ Co-Actors AU Original Story for BTS's Jungkook {Περιέχει Ακατάλληλο Περιοχομενο,Μη- Έχοντας Σκοπό Να...