Chapter 37. {18+}

614 46 6
                                    

[.....]

Καθόμασταν και συζητούσαμε για το πώς θα εξελιχθεί το μέλλον μας. Λέγαμε λεπτομέρειες για το μοντάζ,για το πως περάσαμε..
Περάσαμε καλά.
Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία όπως και να το κάνουμε.

Κανονίσαμε μεθαύριο να βγούμε για να το γιορτάσουμε! Αύριο θα ξεκουραζομασταν.

Η ώρα είχε πάει 11 το βράδυ κι ήμουν πιο ψόφια από ποτέ..
Τους χαιρέτησα όλους και πήγα να φύγω.
Σήμερα θα κοιμόμουν στην Lexy γιατί όπως είπα και πριν,η Sophie ετοίμασε μια έκπληξη στον Namjoon και δεν ήθελα να την καταστρέψω.
Ακουσα κάποιον να τρεχει από πίσω μου και γύρισα να δω.

Jk-Έι να σου πω..
Ν-Πες μου.
Σταμάτησα και τον κοίταξα.

Jk-Ο V μου έστειλε μήνυμα πως θα πάει στην Lexy και θα κοιμηθούν μαζί απόψε,οπότε,θα 'θελες να κοιμηθείς σπίτι μας;
Ν-Τι;Μα εγω-
Jk-Αν δεν έχεις ρούχα δεν πειράζει,θα σου δώσω ένα μακρύ μου φούτερ,θα σου 'ναι λίγο κοντό αλλά για τον ύπνο είναι ότι πρέπει. Λοιπον;

Ξεφυσηξα λίγο και τσέκαρα άλλη μια την ώρα στο κινητό μου.

Ν-Αφου εχω λυσσαρα κολλητή,δεν έχω άλλη επιλογή υποθέτω. Αλλά θα κοιμηθώ στον καναπέ.
Jk-Δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσω στον καναπέ. Εκτός απ' το ότι είναι άβολα,θα κινδυνεύεις απ' τον Jimin. Αν σε δει με τα κοντά,σιγα μην κρατηθεί.
Ν-Βρε βρε τον Kookie που ζηλεύει...

Πείραξα μια τούφα των μαλλιών του που έπεφτε μπροστά στα μάτια του.
Εκείνος τίναξε το χέρι μου γρήγορα.

Jk-Δεν ζηλεύω Nataly. Για το καλό σου το λέω.
Ν-Για να το λες..
Του χαμογέλασα.

Jk-Έλα στο αμάξι τώρα.

Με πρόσταξε και τον ακολούθησα.

Sophie's pov:

Επιτέλους θα το έκανα.
Αν δεν έπαιρνα εγώ την πρωτοβουλία,θα το καθυστερουσαμε και κάνα χρόνο..

Φόρεσα τα καλύτερα μου εσώρουχα που κρατούσα για τέτοιες περιστάσεις.
Από πάνω μια ελαφριά ρόμπα κι ήμουν έτοιμη.

Ήρθε πριν μια ώρα,μιλούσαμε και κάναμε χαζομάρες όπως συνήθως.
Δεν έχει κάνει καμία κίνηση γαμωτο..
Λες να μην θέλει;

Κάποια στιγμή του είπα πως πάω λίγο στο μπάνιο. Ετοιμάστηκα κι επιτέλους βγήκα. Ήταν προσηλωμένος στο κινητό του. Πήρα μια βαθιά ανάσα και πήγα ακριβώς μπροστά του. Σήκωσε αργά το κεφάλι του κι έμεινε έκπληκτος με το θέαμα.

My Work Partner || Jjk.Where stories live. Discover now