[....]Με πλησίαζε. Το βλέμμα του ήταν γεμάτο λαγνεία. Εγλυψε τα χείλη του καθώς κοιτούσε προσεκτικά το σώμα μου.
Αχ καλέ,με άναψε βραδιάτικα..
Κόλλησε το σώμα του στο δικό μου και με φίλησε με τόσο πάθος που άφησα τον εαυτό μου στην αγκαλια του.
Τα χέρια του όλο και χαμηλωναν.
Με χουφτωσε,ξαφνιάστηκα κι έβγαλα ένα επιφώνημα με αποτέλεσμα να βάλει την γλώσσα του στο στόμα μου.
Αφέθηκα τελείως στα χέρια του.
Χωρις να διακόψουμε το φιλί,ανοίξαμε την πόρτα και μπήκαμε μέσα. (Δεν ξέρω πως το κάναμε αυτό,skills.)
Τυλιχτηκα γύρω απ' τη μέση του και χωρίς να κόψουμε το φιλί πάλι,ανεβήκαμε τις σκάλες και μπήκαμε στο σωστό δωμάτιο. (Ουαου)Με έριξε στο κρεβάτι κι έβγαλε την ζώνη του. Τον τράβηξα πάνω μου κι ενωσα τα κορμιά μας. Έβγαλα την μπλούζα του.
Με εγδυσε κι έβγαλε το σουτιέν μου με μια κίνηση. Αυτο θα πει εμπειρία.Φιλούσε τον λαιμό μου και κατέβηκε στο στήθος μου. Οταν αρχισε να κάνει τα μαγικά του κι εκεί,άρχισα να αναστεναζω. Κατέβαινε όλο πιο κάτω και αφαίρεσε το εσώρουχο μου γρήγορα.
Τον ήθελα πολύ..V-Ξέρεις πόσο καιρό το ήθελα αυτο;
L-Fuck,απλως κανε το!
V-Όχι έτσι μωρό μου,θα σε κρατήσω λίγο ανυπόμονη.Είπε και με το ένα χέρι άρχισε να χαϊδεύει την περιοχή μου. Άρχισε να κάνει κυκλακια κι εγώ κυρτωσα την πλάτη μου απ' την ηδονή. Είχα κλείσει τα μάτια μου και απλά αναστεναζα το όνομα του. Έβαλε δύο από τα μακρυά του δάχτυλα μέσα μου.
L-Αχ μωρό μου,πιο γρήγορα!
Άρχισε να πηγαινει γρήγορα.L-V!Θα τελειώσω!
Καθώς είχε βγάλει τα ρούχα του τελείως,και καθώς δεν θα σχολιάσουμε το μέγεθος γιατί κι εγώ τρόμαξα,έβγαλε τα δάχτυλα του και μπήκε μέσα μου γρήγορα που ούτε εγώ το κατάλαβα. Ουρλιαξα από το πόσο μεγάλος ήταν. Έμπαινε όλο και πιο βαθιά κι εγώ φώναζα πιο δυνατά το όνομα του.
V-Είσαι πολύ στενή.. Θα με κάνεις να τελειώσω..
Είχα αρπάξει τα σεντόνια και μετά έβαλα τα νύχια μου στην πλάτη του. Τον έφερνα πιο κοντά σε μένα και πιο βαθιά.
L-Αχ Taehyung,δεν αντέχω άλλο!
V-Κρατήσου λίγο ακόμα μέχρι να σου πω.Μπήκε και βγήκε άλλες 5 φορές και φωναξε:
V-τώρα!Τελειώσαμε ταυτόχρονα και η ανάμειξη αυτή με έκανε να φωνάξω πιο δυνατά από ποτέ.
Ξάπλωσε δίπλα μου,κι οι δυο ανασαιναμε βαριά.V-Ουαου..αυτο άξιζε την υπομονή που έκανα.
L-V,τι γίνεται με την Jennie;
V-Μ' αρέσει οταν ζηλεύεις..
L-Πες μου!Και δεν ζηλεύω.
V-Ναι οκ..Της εξήγησα ότι είμαι ερωτευμένος με άλλη,με φίλησε και της το έκοψα.
L-Ου κακο.
V-Προτιμούσες να φασωνω αυτη;
L-Απαπα!Όχι βεβαια!
V-Είπα μήπως..
L-Tae..
V-Ναι;
L-Σ' αγαπώ στ' αλήθεια,κι ελπίζω να μείνουμε μαζι.
V-Πρόταση γάμου μου κανεις;
L-Οχουυυ..
V-Ηρέμησε!Lexy,κι εγώ σ' αγαπώ..Και συγγνώμη..
Ανέβηκα πάνω του και τον φίλησα.L-Τι θα έλεγες για να σε συγχωρήσω να-
V-Μέσα!
L-Ώπα λυσσαρη!Πόσο καιρό είχες να το κάνεις;
V-Έι!Όχι πολύ..Απλά το φανταζόμουν μαζί σου και τελικά ξεπερνά κάθε φαντασίωση.Έγινα κατακόκκινη κι έβαλα το κεφάλι μου στο στήθος του. Χαμογέλασε και μπήκαμε κάτω απ' τα σκεπάσματα για την συνέχεια. (Γκουχου)
[....]
Back to Nataly's pov:
N-Και πότε θα βγείτε;
S-Παρασκευη..αλλά έχω πολύ άγχος.
Ν-Γιατι;Αφού του αρέσεις.
S-Γιατι δεν με ξέρει καλά.
Ν-Ε θα βγείτε να σε μάθει!Πάντως είσαι η πιο κωλοφαρδη. Ούτε σε μένα ούτε στην Lexy κάθισαν οι ατιμοι..
S-Σε σένα έκατσε.
Ν-Αναγκαστικά! Δεν έγινε ποτέ ρομαντικός,γλυκός,Να μου πει να βγούμε μια βόλτα..
S-Εσύ αυτά τα βαριέσαι!
Ν-Σωστο..αλλά με εξιτάρει κι αυτή η... βαρβατιλα.
S-έχεις καει.Εκείνη την ώρα χτύπησε το κινητό μου.
Ν-Αχ καλε,ο Kookie!Χιλια χρονια θα ζήσει.
S-Ναι το παλικάρι σου.
Ξινισε τα μούτρα της.Ν-Ναι;
Jk-Μπα;Το σηκωσες;
Ν-Σορρυ,μιλούσα με την Sophie.
Jk-Α,έχεις δουλειά;
Ν-Οχι,πες μου.
Jk-έλεγα..Μήπως ήθελες..να περπατήσουμε λίγο μαζί. Ωραία νύχτα έχει,δεν θα πάμε και μακρυά.
Ν-Να περπατήσουμε;Εμείς μαζι;
Jk-Όχι χώρια. Ε ναι ρε Nataly,μαζί! Αστο,καταλαβα-
Ν-Μην εξαπτεσαι έτσι. Απλως- ξαφνιάστηκα. Θέλω.
Jk-Οκ..έρχομαι να σε πάρω σε 10 λεπτά.
Ν-εντάξει.
Jk-bye.
Χαμογέλασα και το έκλεισα.S-Να τα και τα ρομαντικουλια!Μόνο η Lexy έμεινε.
Ν-Αυτη δεν ξέρω τι θα κάνει,πάντως νομίζω ο Taehyung θέλει άλλη.
S-Το ξέρω.. Αχ τι περνάμε..
.
.
.Ααααα και να 'ξεραν τα κοριτσακια😂😂
Κοιτάξτε πόσο θάρρος πήρε ο Κουκιος.. interesting..
Τι πιστεύετε θα γινει;
Κρατήστε θετικές σκέψεις στο μυαλό σας and spread love please,we need it❤
Love ya❤
Vote please.
YOU ARE READING
My Work Partner || Jjk.
Fanfiction{18+} 'Και τι γίνεται αν δεν σ' αρεσει;' 'σιγά μωρέ,μια ταινία θα γυρίσουμε μαζί..μετα δεν θα ξαναμιλήσουμε..' 'Εσύ ξέρεις..' μακάρι να 'ξερα.. ____ Co-Actors AU Original Story for BTS's Jungkook {Περιέχει Ακατάλληλο Περιοχομενο,Μη- Έχοντας Σκοπό Να...