Chapter 20.

484 58 1
                                    

...

Ν-Jimin,που εισαι;
Jm-Τι εγινε μωρό μου;
Ν-Που είσαι λεω;
Jm-Σπιτι.
Ν-Ερχομαι.
Του το 'κλεισα και σηκώθηκα να ετοιμαστώ.

Ντύθηκα γρηγορα-γρηγορα και μπήκα στ' αμάξι.Εφτασα στο σπίτι των παιδιών και χτύπησα το κουδούνι.Ανοιξε ο Jungkook ο οποίος ηταν χωρίς μπλούζα και κρατούσε μια κούπα καφέ.Κι αυτός αγουροξυπνημενος.

Jk-Τι κάνεις εσύ εδω;Είχες όρεξη να με δεις πρωινιατικα;
Ν-Καμια όμως!Για τoν Jimin ήρθα.
Ξινισε την μούρη του.

Jk-Περνα,πάνω είναι.Θες καφέ;
Ν-Οχι,μόνο να του σπάσω το κεφάλι.
Jk-Ωπα η Nataly!Μπράβο..
Ν-Και το δικό σου αν συνεχίσεις.Παω πάνω.

Ανέβηκα τις σκάλες και βρήκα το δωματιο του,αφού μπήκα πρώτα καταλάθος στου V και του Suga..
Ευτυχώς κοιμόντουσαν.
Μπήκα στο δωμάτιο του Jimin και τον είδα που νταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι.Σηκωθηκε με το που με είδε.

Jm-Μωρό μου;Εγινε κατι;
Ν-Πρώτον,κομμένα τα μωρό μου και δεύτερον..Jimin,μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί είμαι απλά μια χαζογκομενα όπως τις αλλες;Γιατι ήθελες απλά να με πηδήξεις ή μήπως τα βγάζω απ' το μυαλό μου;
Jm-Nataly-Τι ειναι αυτά που λες;
Ν-Οχι εγώ,ο Jungkook.Και δεν φταίει κανείς άλλος,εγώ που έμπλεξα με δύο νιανιαρα!
Jm-Δεν είπα εγώ κάτι τετοιο-
Ν-Δεν το σωζεις!Τελειώσαμε!Πάντως πιο μαλακα δεν εχω συναντήσει..Μπορείς να συνεχίσεις το σπορ του να πηδας όποια αξιολυπητη συναντάς μπροστά σου.Απορω πως σου κάθονται όμως..Μαλακα!
Jm-Nataly!
Ν-Και μην τολμήσεις και μου ξαναμιλήσεις!Ηλίθιε!

Του εχωσα ένα δυνατό χαστούκι κι έφυγα γρήγορα κάτω,άνοιξα την πόρτα κι έφυγα.

Jungkook's POV:
Την είδα να κατεβαίνει φορτσατη.
Πω πω νεύρα!
Όχι ότι κρυφακουσα,αλλά τ' άκουσα ολα.
Καλα του ειπε του καριολη!
Βγήκε εξω απ' το σπίτι και κοπάνησε την πόρτα,παίζει να ξυπνησε και τον Suga!
Φόρεσα μια μπλούζα γρήγορα και βγήκα έξω να την προλάβω.

Jk-Nataly!
Φώναξα αλλά δεν γύρισε.

Έτρεξα,άρπαξα τον καρπό της και την γύρισα να με κοιτάξει.Εκλαιγε,τα ματάκια της είχαν πρηστει.
Την αγκάλιασα κι έβαλα το κεφάλι της στο στήθος μου.

Jk-Ηρέμησε.
Εψαλα σιγανα.

Μείναμε λίγα λεπτά έτσι μέχρι που απομακρύνθηκε.
Είναι όμορφη ρε βλάκα..Δεν σου αξίζει.. Κι εσύ σαν τον Jimin είσαι..

Ν-Γιατι μ' ακολούθησες;Τι θες από μενα;
Jk-Να ηρεμησεις.Και δεύτερον,να μην στεναχωριέσαι για μαλακες.Δεν αξιζει τα δάκρυα σου γαμωτο..Σταματά να κλαις..
Ν-Και θες να μου πεις ότι αξίζεις εσυ;
Jk-Όχι.Το ίδιο κι εγώ.Εσυ δεν το αξίζεις όλο αυτό.
Ν-Jungkook,σταματα να ασχολείσαι μαζί μου!Συνέχισε την διασκεδαστική ζωή σου κι άσε με στην μονοχνωτη δική μου!Δεν θέλω αλλά μπλεξίματα,ούτε με σένα,ούτε με κανέναν άλλο μαλακα!Στο είπα και στο ξαναλέω,εμείς οι δυο,μόλις τελειώσουν τα γυρίσματα,ούτε καν που γνωριζόμαστε!Πήγαινε με όποια τσούλα θες,εμένα δεν θα με εκμεταλλευτείς!

Φώναξε χωρίς να σταματήσει να κλαίει.Αρχισε να περπατάει γρήγορα και μ' άφησε μόνο.
Η αλήθεια πονάει λένε..

.
.
.

FUCK τελειωσα το ένα τετραδιο lol

Hope you like it.

Vote please.

My Work Partner || Jjk.Where stories live. Discover now