Γεια σας παιδάκια μου!Εύχομαι να είστε όλοι καλά,υγιείς και χαρούμενοι! Το ίδιο κι οι οικογένειες σας! Εύχομαι οι μέρες της καραντίνας να πέρασαν ευχάριστα και όχι τόσο βαρετά όσο λέμε! Εύχομαι ο καθένας από εμάς να άρπαξε αυτή την ευκαιρία για να ανακαλύψει κάτι καινούργιο για τον εαυτό του!
Η ιστορία που μόλις διαβάσατε, είναι γραμμένη από εμένα τον Μάιο του 2019. Δεν θυμάμαι ακριβής ημερομηνία,απλως θυμάμαι ότι ξεκίνησα να την γράφω χωρίς να εχω κάποιο τέλος στο μυαλό μου,ούτε σκοπό να την δημοσιευσω. Ήταν απλως ενθουσιασμός,διότι τον περσινό Μάιο γνώρισα τους bangtan και άλλαξε η ζωή μου :)
Ήταν μια ιστορία που έγραψα καθαρά για την πλάκα μου,και για να την μοιράζομαι με τις κολλητές μου,μέχρι να αποφασίσω να την μοιραστώ και με τον κόσμο,αφού μου έλεγαν πως είναι αρκετά καλή.
Αλλά επειδή δεν την πήρα στα σοβαρά στην αρχή,δεν είναι ούτε καλογραμμένη ούτε τέλεια,αλλά δεν φαντάζεστε πόσο με συγκίνησε η υποστήριξη σας.
Κάθε σχόλιο και κάθε ψήφος,κάθε view και κάθε share,ζεσταίνουν την καρδιά μου. Λατρεύω τα σχόλια σας,τα αγαπώ!
Με συγκινησατε πάρα πάρα πολύ!
Και σας ευχαριστώ που κάνατε τόσα πολλά για μενα και την ιστορία μου.
Ελπίζω να σας διασκεδασα στην καραντίνα!Και χάρηκα που πήρα απόφαση να συνεχίσω να την γράφω και να μην την παρατήσω τελείως.
Θα ήθελα να μην υπάρχει αρνητική κριτική,ακόμη κι αν δεν άρεσε σε κάποιον, ξανά λεω, συμφωνώ με το ότι δεν είναι τέλεια, και σας ορκίζομαι πως δεν αντιπροσωπεύει τις ικανότητες μου στο γράψιμο.
Κατανόηση θα ήθελα γιατί είναι κι η πρώτη ιστορία που έγραψα ποτέ στα ελληνικά 🤷♀️Είναι το δεύτερο βιβλίο που ολοκληρώνω ποτέ στην ζωή μου,το πρώτο το ολοκλήρωσα τον Ιούνιο του 2019 και είναι με τον Niall Horan στο άλλο μου προφίλ. (olgi05)
Έχω δεχτεί αρκετά συχνά αυτές τις ερωτήσεις:
Πώς με λένε και πόσο χρονών ειμαι;
Με λένε Όλγα και ειμαι 15,5 χρόνων:)Ποιος είναι ο bias και ποιος ο bias wrecker μου;
Jungkook (bias) και Jimin (wrecker)Πώς μου ήρθε η ιδέα για το βιβλίο κι αν εμπνευστηκα από καπου;
Για να είμαι ειλικρινής..δεν θυμάμαι πως μου ήρθε η ιδέα. Θυμάμαι πως σίγουρα ήταν δική μου. Γράφω από πολύ μικρή ηλικία διάφορα, και το αγαπώ σαν χόμπι,οπότε ήταν ωραίο να το συνδυαζω με τα idols μου.
Απλως θυμάμαι πως ήταν 3 τα χαράματα και ξαφνικά μου πετάχτηκε αυτή η ιδέα στο κεφάλι,οπότε άρπαξα ένα τετράδιο και ξεκίνησα.Όπως καταλάβατε, εφόσον τελειωσα το βιβλίο τώρα, δεν θα είμαι πολύ active εδώ.
Όσοι θέλετε να κρατήσετε επαφή με εμένα ή τις ιστορίες μου,ακολουθήστε με στο άλλο που προφίλ που γράφω και Greek Kpop One shots :)Αυτό ισχύει προς το παρόν.
Η έκπληξη που φυλουσα ειναι,
Από το φθινόπωρο,μου ήρθε μια πολύ ωραία (κατά την γνώμη μου) ιδέα για ιστορία με τον Taehyung.
Σκοπεύω σιγά σιγά,τώρα που έχω χρόνο να γράψω κάποια κεφάλαια,και να την ξεκινήσω.Δεν γνωρίζω πως ή πότε ή αν θα την δημοσιευσω. Αλλά εύχομαι να με υποστηριξεται και εκεί ❤
Σας ευχαριστώ λοιπόν πάρα πολύ,για μένα ήταν αρκετά συγκινητικό όλο το ταξίδι του 'My Work Partner' γιατί σας εξήγησα πως στην αρχή ήταν κάτι που δεν περίμενα να πάρει τόση αγάπη,και δεν το έκανα καν μ' αυτο το σκοπό.
Από μένα έχετε τις μεγαλύτερες ευχές,σας ευχαριστώ για όλα,και εύχομαι να σας ξανά συναντήσω στο σύντομο μέλλον σε μια νέα ιστορία!
Η γλυκιά σας συγγραφέας (χαχαχα),
Όλγα ❤
YOU ARE READING
My Work Partner || Jjk.
Fanfiction{18+} 'Και τι γίνεται αν δεν σ' αρεσει;' 'σιγά μωρέ,μια ταινία θα γυρίσουμε μαζί..μετα δεν θα ξαναμιλήσουμε..' 'Εσύ ξέρεις..' μακάρι να 'ξερα.. ____ Co-Actors AU Original Story for BTS's Jungkook {Περιέχει Ακατάλληλο Περιοχομενο,Μη- Έχοντας Σκοπό Να...