7

224 39 107
                                    

Merhaba Canlarım .

Keyifli okumalar dilerim.

Başımdaki balyoz etkisi yaratan baş ağırısı ile gözlerimi açmadan önce yüzümü buruşturdum. Krizim geçtiği her zaman daima bu lanet olası baş ağrısını çekip duruyordum. Şuan da o zamanlardan biriydi. Burnuma hastane kokusu gelince Göz kapaklarımı zar zor aralayıp etrafta gezdirdim. Büyük bir hastane odasında tek başımaydım. Beni kim getirmişti buraya? Gözlerimi hastanenin pencereye çevirdiğimde şafak vakti olduğunu ve güneşin yeni yeni doğduğunu gördüm. Ben ne zamandır buradaydım ve kaç saattir uyutuluyordum?

Aklımdaki sorular dönüp dolaşırken sessizce açılan kapı ile bakışlarım o tarafa döndü. Müjde'nin içeriye girmesiyle derin nefes aldım. En azından beni buraya Müjde getirmişti. Müjde'nin gözleri beni bulunca parlaması bir oldu. Kapıyı kapatıp hızlı adımlarla yanıma geldi ve ellerimi ellerinin arasına aldı.

"Lalin'im Nasılsın?"

Konuşacağım sırada boğazımın kuruduğunu fark ettim ve "Su verir misin?" dememle hemen başını sallayıp o su verirken ben de uzanır pozisyondan oturur pozisyona geçtim. Müjde'nin pet şişeyi uzatmasıyla alıp kapağını açıp pet şişeyi dudaklarıma yaklaştırıp suyu içmeye başladım. Yeterli kadar içtiğime kanaat getirince pet şişenin kapağını kapatıp Müjde'ye uzattım.

"Lalin neden birimizi aramadın? Ya yetişemeseydim o zaman ne olacaktı?"

Müjde'nin söylediğine acı dolu bir tebessüm ettim. O gün aklıma her geldiğinde kalbimde dayanılması zor bir acı hissediyordum ki böyle ruhen çöküyordum. Göz yaşlarım akmak için hazırlanırken başımı sağa sola salladım. "Eve gidelim Müjde!" dememle başını salladı.

💫💫

Eve gelmemle Müjdeye iyi olduğuma inandırıp evine yollamıştım. Koskoca evimde tek başıma kalmıştım. Odama gittiğimde yaşadıklarım gözümün önüne geldiğinde içim bir tuhaf olmuştu. Gözlerimi odada gezdirdiğimde Yatağımın yanında yerde duran telefonumu görünce hemen ona doğru yürüyüp telefonu elime aldım. Yere düşmesinden dolayı kapanmıştı. Hemen açılma tuşuna basılı tutup açarken salona doğru yürüdüm. Sallanan sandalyeme oturup telefonun açılmasını bekledim. O anda gözüm duvar saatine takılmıştı. Saat şuan sabahın altısıydı. Telefonun açılmasıyla bildirimleri görünce gözüm kocaman açıldı.

Berkan'dan 15 Mesaj ve 4 tane sesli arama ile 2 tane de görüntülü arama vardı.

Mesajlara tıklayıp açtım.

Berkan:Anonim neden bir anda çevrim dışı oldun?(22.45)

Berkan:Neden bunlar tek tik? (22.47)

Berkan:İnternetin mi açık değil?(22.48)

Berkan:Ya kızım ne oldu?(00.05)

Berkan:Şuan çok kötü gök gürültüsünün sesi geliyor. İyi misin?(00.07)

Berkan:Şuan tek tike çok pis ayar oldum.(00.30)

Berkan:Anonimmm(00.45)

Berkan:Kesin bir şey oldu.(01.00)

Berkan: Hay ben böyle işin... Tövbe yarabbim. (01.15)

Berkan:Anonim şarjın bitmiş olsa şimdiye kadar telefon yüzde yüz şarj olmuş olurdu. (01.30)

Berkan:Gök gürültüsü olduğu andan itibaren yoksun.(02.00)

Berkan:Zaten bu tek tik bir türlü çift tike dönmedi.(02.05)

Berkan:Birazdan geldiğimde umarım çift tike döner.(02.30)

Berkan:Hala aynı.(03.00)

Berkan:Umarım iyisindir ,bir şey olmamıştır.(03.30)

Mesajları okuyunca yüzümde gülümseme oluşmuştu . Merak etmişti beni ve gecenin üç buçuğuna kadar mesaj atmıştı. Nedense bu hoşuma gitmişti. Berkan Atalay yavaştan duyarlı bir insana dönüşüyordu.

Lalin:İyiyim Berkan.

Mesajı atıp beklemeye başladım tahminen bir dakika sonra çift tik mavi olmuştu ve yazıyor'a dönmüştü. Ve bu durum yüzümdeki gülümsemenin büyümesine neden olmuştu.

Berkan: Sabahın altısında mı yazılır?

Lalin:Ben uyanık olacağını düşünmemiştim.

Lalin:Sahi sen nasıl bu saatte uyanıksın?

Berkan:Telefon hemen yastığımın yanında olduğu için uyanmam kolay oldu.

Lalin:Telefonu bu kadar kendine yaklaştırma. Radyasyon var.

Berkan:Ee gece boyunca birinden cevap beklediğim için telefon yakınımdaydı.

Lalin:Hmm kimmiş o kişi?

Berkan:Sen!

Lalin:Öyle pat diye söylenir mi bu?

Berkan:Senden bana geçen bir özellik ;)

Berkan:Seni merak ettim.

Lalin:Bugün çok açık sözlüsünüz Berkan Bey.

Berkan:Bazen bu özellik bana da geliyor ;)

Lalin:Demek beni merak ettin.

Berkan:Evet seni merak ettim!

Berkan:Çünkü değer verdiğim birisin.

Berkan:Her ne kadar görmesem de sesini duymasam da veya tanımasam da birkaç günde hayatımda yer edindin.

Lalin:Berkan biraz yavaş mı söylesen cümlelerini olmaz mı?

Lalin:Malum cümlelerini okuduğumda şaşkınlıktan ekrana bakakalıyorum.

Berkan:Peki Miss Turkey Güzeli.

Berkan:Neler oldu diye sormayacağım. Hatırlatıp üzmek istemem ;)

Lalin :Bugün var sende bir hal.Çok düşüncelisin.

Berkan:Odun değiliz herhalde.

Berkan:Neyse hadi sen dinlen.

Berkan:İyi Uykular Miss Turkey Güzeli.

Lalin:İyi uykular Berkan Atalay.

Berkan'a görüldü attıktan sonra telefonu yandaki sehpanın üstüne bıraktım. Bugün bana hayatımda yer edindin dedi. Bu demek oluyor ki bana yavaştan alışıyordu. Ayağa kalkıp odama gittim ve dolabın içindeki ince battaniye ile yastığımı alıp salona geri döndüm. Uzun koltuğa yastığımı bırakıp uzandım ve üstümü örtüp gözlerimi kapattım.

Bölüm Sonu.

Evet bölüm hakkında düşüncelerinizi alayım.

Lalinin dediği gibi Berkan yavaştan duyarlı biri haline mi geliyor?

Hikayenin gidişatı nasıl?

Yıldızımı parlatmayı unutmayın.

Seviliyorsunuz💞💞

İDDİA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin