8

234 44 168
                                    

Hepinize kucak dolusu Selamlar.

Keyifli okumalar dilerim.

"Ben yanlış duymadım değil mi? Sen şimdi o kitabı Berkan'a mı vereceksin?"

Müjde'nin sorusuyla başımı sallayıp onu onayladım. Kitabı dün bitirmiştim ve bugün ise Berkan'a vermeye karar vermiştim. Gözlerim faküktenin bahçesini ararken yeşilliklerin üzerinde başını Nurun dizlerine koyarak uzanan Berkan'ı görünce istemsiz olarak kaşlarımı kaldırdım. Yanlış görüyor olabilirdim bu yüzden gözlerimi kısıp baktım. Yanlış görmüyordum. Az önceki ile aynıydı. Bunlar sevgilimiydi de benim mi haberim yoktu.

"A bak Berkan!"

Müjdenin sesiyle ona bakıp "Görüyorum!" dedim. Müjde koluma girip "Nurla çok fazla yakınlar!" demesiyle gözlerim tekrar şakalaşan Berkan ve Nur'u buldu. Şu anki görüntü ile içimde değişik bir duyguya saplanmış gibi hissettim. Onları bu karede çok fazla yakın görmek istemiyordum. Nedeni ni bilmiyordum. Gözlerimi onlardan çektim ve etrafta gezdirdim. Onların biraz uzağındaki masalı bankı görünce aklıma gelen fikirle gülümsedim. Nilsu ve Müjde'ye dönüp az önceki bankı işaret ettim. "Şurada biraz oturalım mı?" diye sordum. Başlarını aşağı yukarı sallayıp beni onaylarken banka doğru yürüdüm. Berkanı karşıma alacak şekilde oturup kitaplarımı masanın üzerine bıraktım. Nilsu ve Müjde de karşıma oturunca hemen kitaplardan birini alıp rastgele bir sayfasını açtım. Kitap masada açık dururken çantamdan telefonumu çıkarıp whatsappa girdim.

Lalin:Başını Nur'un dizlerinden kaldırsan daha iyi olmaz mı?

Mesajı atıp beklemeye başladım. Ama aynı zamanda gözlerim Barkandaydı. Cebinden telefonu çıkardı. Tam karşıda olduğu için yüz mimiklerini rahatça görebiliyordum. Telefon ekranına bakarken tek kaşını kaldırdı.

Berkan:Yerim gayet rahat.

Lalin:Ona ne şüphe!

Lalin:Demek başını Nur'un dizinden kaldırmıyorsun.

Berkan:Aynen.Yerim rahat. Hiç bir güç beni kaldıramaz.

Lalin:İyi kalkma.

Berkan:Beni görüyorsun!

Lalin:Evet çok iyi görüyorum.

Berkan:Şuan tam yerini söylesene!

Lalin:Tamam. Söylüyorum.

Lalin:Şimdi doğrul ve dik dur!

Berkan:Neden böyle göremem mi seni?

Lalin:Hayır!

Berkan:Peki.

Bir anda Berkan başını Nur'un dizinden kaldırıp doğrulup dik durdu. Eline telefon almasıyla bakışlarımı telefona çevirdim.

Berkan:Tamam. Doğruldum.

Lalin:Tamam. Şimdi öyle dur.

Berkan:Cidden mi ya ?

Berkan:Sırf Nur'un dizlerinden başımı kaldırmam için beni kandırdın.

Lalin:Ben bir şey yapmadım.

Lalin:Hem ne oldu? Hani Nur'un dizlerinden hiçbir güç seni kaldırmazdı?

Berkan:Öyleydi zaten.

Lalin:Bak hiçbir güç kullanmadan kendi kendine başını dizlerinden kaldırdın.

Lalin:Ve buna beni görmek istemen neden oldu.

İDDİA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin