•Us•
• Biztos itt hagyhatlak? - kérdezte kétkedve Charlotte a szennyeskosáron ülve. Percek kérdése volt, hogy elkezdődjön a lánybúcsú, még is torkomban dobogott a szívem, annyira ideges voltam. Nem így képzeltem el az utolsó napot. Claytonnal a tegnapi randi félénk óta egy szót se beszéltem, szobát cserélt Charlottal, aminek most kifejezetten örültem. Fájt, hogy ez a véleménye a kapcsolatunkról és még esélyt se ad nekünk, még is megmelengette szívemet az a kijelentése, hogy képes feláldozni magát ahhoz, hogy Én végleg jól érezzem magam. Csak az a baj, hogy ha Õ teljesen kilép az életemből, pont azzal fog a padlóra küldeni.
• Persze, mi baj lehet? - tettem fel a költõi kérdést, mire Charlotte csak megforgatta szemét.
Ismer.
Tudja, amint Õ is elmegy - mert a fiúk már fél órája elindultak - maximum egy órát lent maradok az Atkin lányokkal, aztán egy üveg bort és egy doboz fagyit megragadva felosonok a szobába és egy már már undorítóan romantikus filmet megnézve sajnáltatom magam hajnalig. Szerintem ez egy remek ötlet...
• Mondjuk, hogy mély depresszióba esel? - töprengett.
• Nem fogok! - ellenkeztem rögtön, miközben már vagy az ötödik réteg lakkot fújtam a hajamra.
• Ki kéne élvezned ezt a napot. Felejtsd el Claytont, elég nagy marha, ha ennyivel lerendezett. Nem gondoltam volna, hogy ennyire nyuszi, hogy a családja miatt meghátrál. - rázta meg értetlenkedve fejét barátnőm, majd felállt és mellém sétált.
• Én se gondoltam. - suttogtam magam elé, majd leraktam a csap szélére a sprét.
• Légy optimista, könnyebb lesz holnap a búcsú. - simította meg a karomat, miközben szemeim megteltek könnyekkel.
Pont ez a baj, nem akartam elbúcsúzni.
• Veled és Logannel mi lesz? - sóhajtottam egy nagyot és magamra erõltettem egy mosolyt. Legalább az Õ kedvét ne rontsam el.
• Visszajön New Yorkba Õ is, aztán meglátjuk mit hoz a sors. Szóba jött az összeköltözés is, de semmit se szeretnénk elsietni.
• Nagyon örülök nektek! - húztam hírtelen magamhoz és szoros ölelésbe vontam. Percekig álltunk és csak öleltük egymást, vicces megszólalásommal inkább véget vetettem ennek, mielőtt még sírás lenne a vége. • Na elég az érzelgésbõl, el fogsz késni! - toltam el magamtól nevetve.
• Oh, bárcsak! - legyintett egyet, miközben kisétált a fürdõbõl. Visszapakoltam a hajamhoz elõvett dolgokat, majd visszamentem a szobánkba, mivel ott felejtettem a telefonomat.
Ott hevert az ajtó melletti kis szekrényen, ezért elég volt csak behajolnom és elvennem, de amint benéztem a szobába, szemet szúrt egy ismeretlen ismerõs pink táska, ami az ágyra volt téve egy fehér cetlivel társítva.
Clayton.
Mielőtt beléptem volna a szobába, szétnéztem a folyosón, hogy van e még valaki rajtam kívül, majd magam mögött becsukva az ajtót, átszeltem a maradék teret és a szatyorhoz léptem.
Victoria Secret
Leültem az ágyra és remegõ kezekkel a félbehajtott lapért nyúltam. Rögtön felismertem Clayton cifra kézírásást és megmosolyogtatott csúnyácska aláírása.
Én drága Hamis babám!
Mérhetetlenül sajnálom, hogy tegnap így váltunk el, nem szeretném ha ez megbélyegezné a mai estédet. Érezd jól magad, bulizz nagyot és készíts ki mindenkit.
YOU ARE READING
Hogyan juss el A-ból C-be
Romance•BEFEJEZVE• •••••••• Mit tennél, ha álmaid hercegének nem te lennél az egyetlen hercegnője? Lelöknéd a fehér lováról? Leütnéd a másik hercegnő fejéről a koronát? Vagy átpártolnál a herceg testvéréhez? Brooklyn Roberts fiatal létére már-már esküvőjé...