1|"Yeni Öğretmen"

54.2K 248 22
                                    

Medya yeni beden öğretmeni Öktem Koparan.

Okula koşarak girdiğimde tek istediğim hocanın girmemiş olmasıydı.Devamsızlığım çok az kalmıştı ve bunlarla uğraşmak istemiyordum.
Sınıfın kapısını açtığımda şaşkınlıkla bakakaldım.
Genç biri sınıfımızdaydı.Yakışıklıydı.Üzerine siyah tişört, altına da siyah bir eşofman giymişti.
"Kapı çalmayı bilmez misin?"
Diye sordu.Ah o sesi..
Yutkundum.
"Üzgünüm girmediğinizi düşündüm.Yeni öğretmen misiniz?"
dedim birkaç adım atarak.Uzun boyum sayesinde ona bakarken zorlanmıyordum ama yine de fazla uzundu.

"Evet ben yeni beden öğretmeniyim.Dersinizin hocası bugün izinli.Nöbetçi olarak geldim."
Başımı salladım ve yerime oturmak için önünden geçtim.Kokusu burnuma dolmuştu.Bu ne güzel bir kokuydu?
Bir öğretmene düşmek ayıp bir şey miydi?
Yoklamayı aldı ve bize döndü.Bana baktığını hissedince başımı kaldırdım.
"Dersim olduğu için sınıfta sizinle ilgilenemeyeceğim.Bu yüzden hepiniz spor salonuna ineceksiniz."

Başka bir şey demedi ve sınıftan çıktı.
Hemen önümdeki Asya bana döndü."Kızım bu nasıl öğretmen?Sesine deli oldum!!" Dedi heyecanla.Güldüm.
Gerçekten fazla iyiydi.
"Abartmasana Asya.Hem o bir öğretmen."
Dedim uyarıcı şekilde."Ne olmuş öğretmense.Çok taş bir kere.Sen gelmeden önce bize ismini söylemişti."
Kaşlarımı çattım."Neymiş?"
Kocaman sırıttı ve kumral saçlarını omzundan geriye attı.
"Öktem Koparan."
Vay be.İsmi de kendi de çok iyi.
Tebessüm ettim.
"İstemez miydin Lora yeni bir heyecan?"
Diye konuştu kulağıma doğru.
Başımı salladım.
"Ama nası?O bir öğretmen benimle ilgilenmez." dedim sitemle.
"Ah Lora, sen kendini bir dıştan görsen!Seninle elbette ilgilenicek.Belki biraz zor olucak işin ama bunu yapabilirsin.Hem ne kaybedersin ki?Onu beğenmedin mi?"
Başımı salladım.Bir şey kaybetmezdim.
Bu düşünce kalbimi hızlandırdı.

"Evet beğendim.O zaman, hadi gel bakalım.Başlayalım." dedim ayağa kalkarak.
Bir öğretmen ayartmak..
Asya heyecanla sınıf kapısına giderken bende arkasından ilerliyordum.Sınıfın çoğu çıkmıştı bile.
Spor salonuna girdiğimizde Öktem basketbol oynayanları izliyordu.
Dersi olan sınıfta birkaç basket takımı oyuncusu vardı.Ve bana takık olan kaptan da.
Çok geçmeden beni fark etti de.
Basketbol topunu diğerlerine attı ve "Gelicem çocuklar." Deyip bana doğru koştu.
Öktem şaşkınca nereye gittiğine baktı.Sonra beni gördü.Okulun yarısı benden hoşlanırdı.Bu yüzden çoğu bakış çoktan bana dönmüştü bile.Herkes yaptığı işi bırakıp bana odaklanıyordu.Okul eteği uzun bacaklarımdan dolayı iyice yukarı çıkmıştı.Güzel bacaklarım ortadaydı.
Gömleğimin üst düğmelerini genelde açık bırakırdım.Sarı saçlarım her zaman yapılı olurdu.
Karşımda duran Toprak saçlarını geriye attı ve gülümseyerek bana baktı."Selam Lora.Yine çok güzelsin." diye konuştu.
Tebessüm ettim."Teşekkürler Toprak.Basketbol mu oynuyorsunuz?"
Sanırım takımın hepsi buradaydı.
"Evet yeni hoca bizi görmek istemiş.Bir iki oyun oynayacağız." dedi ve arkadaşlarına baktı.
Ellerimi omzuna koydum ve indirerek yavaşça göğsünü okşadım.
"Öyleyse oraya gidip benim için basket atsana Toprak." Toprak kocaman gülümsedi.
"Elbette Lora.İstemen yeterli.İzle beni." dedi ve koşarak arkadaşlarına döndü.
"Beyler devam!" Diye bağırdı.Beden hocasının yanına gidip kollarımı göğsümde kavuşturdum.Oradan izleyecektim.
Yaptığım hareketle göğüslerim Öktem hocanın tarafından bakan biri için iyice ortada olacaktı.
Bana bir bakış attığında gözlerinin oraya kaydığına emindim.
"Adın ne senin?" Diye sorduğunda bunu beklemiyordum.
"Lora, efendim." Dedim kibarca.
Gözlerimin içine baktı.Yeşil gözleri parlıyor gibiydi.
"Sevgilin miydi?" Diye sordu kaşları çatık bir şekilde.
Kimi kast ettiğini ikimizde biliyorduk.
"Hayır, arkadaşım.Ama benden hoşlanmadığını söyleyemem." Dedim gülümseyerek.
Bir şey demedi.Bir süre öylece durdum.Toprak'ın dediği gibi birkaç basket atmasını izledim.
Toprak'ın takımı öndeydi.

Telefon sesi geldiğinde ona döndüm.Bildirim sesiydi.Mesaja baktı ve sonra etrafa baktı.Ona baktığımı görmüştü."Gel benimle Lora.Ufak bir işimiz olacak." dedi ve ben bir şey demeden spor salonunun çıkışına ilerledi.
Bu bir teklif miydi?
Yoksa benim fırsatım mıydı?

YANGIN MAVİSİ +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin