Medya : Lora Vargı
Sabah enerjik bir şekilde uyanmıştım.
İçimdeki mutluluk uzun zamandır yerini aratan cinstendi.Ve artık benimdi.
Taptaze umutlarımı yeşerten biri vardı artık.Benimle tek gece ilişkisi istememiş ve beni tanımak istemişti.Beni evimden alacağını hatırlayınca hemen banyoya koşturdum.Kısa bir duş beni hemen rahatlatmıştı.
Çıkıp okul formamı giyindim ve ıslak saçlarımı hızlıca hallettim.Dudaklarıma sürdüğüm parlatıcı ile hazırdım.
Koşarak aşağı indim ve tek başıma kahvaltımı yaptım.Annem ve babam hep erken giderdi işe.Ve ben bazen yalnız kalırdım.Sürekli seyahat etmelerini gerektiren işleri olurdu.Ama uzak kalsak da birbirimizi hep severdik.Hafta sonları bizim olurdu ve saatlerce eğlenirdik.
Benim için çok çalıştıklarını biliyordum.
Bana güzel bir gelecek sunmak için ellerinde ne varsa dökmeye hazırlardı.Yukarı çıkıp çantamı programa uygun doldurdum.O sırada telefona bildirim geldi.
Öktem: Aşağıdayım.
Mesajla birlikte kalbim deli gibi atmaya başladı.Koşarak aşağı iniyor ve neredeyse heyecandan aklımı kaybediyordum.Ne ara bu kadar etkilenmiştim ondan?
Kapıdan çıktığımda karşıdaki arabasını gördüm.Camı açıktı ve beni baştan aşağıya süzüyordu.Gözlerinde güneş gözlüğü olduğu için ne hissettiğini anlayamıyordum.Gülümsedim ve arabasına bindim."Günay-" bir anda dudaklarıma yapışan dudakları ile şaşkınlığa uğramıştım.
Alt dudağımı nazikçe emip geri çekildi.
"Günaydın güzelim." dedi ve dudaklarını bana bakarak yaladı.Dudaklarım konuşmak için aralandı ama dilim tutulmuş olabilirdi.Bana bakmayı kesip arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı.
"Çıkışta benimlesin." Dedi otoriter bir ses tonuyla.Ona bir bakış attım ama bana bakmıyordu."Bakma bana öyle, öpesim geliyor." Dedi ve kısa bir bakış atıp yola geri döndü.Bir elini bacağıma uzattı ve okşadı.Hemen tahrik olmuştum.Okul evime yakın olduğu için hemen gelmiştik.Bu sinirimi bozsada yüzüme yansıtmadım.Öktem elini bacağımdan çekti ve emniyet kemerimizi çıkarttık.Tam o sırada otoparka başka araba girdi ve bizim önümüzde durdu.
İçinden çıkan Ceyda ile telaşa düştüm.Bizde arabadan inmiştik.
"Görüşürüz baba." Diyerek babasını uğurladı ve babası arabasını otoparktan dışarı sürdü.
Ceyda bana döndü ve, "Lora?" Diye sordu şaşkınca, bir bana bir Öktem'e bakarken."Yürüyerek geliyordum, Öktem Hoca sağolsun arabasına aldı." Dedim gülümseyerek hiçbir şüphe uyandırmadan.
"Teşekkür ederim hocam.Görüşürüz." diye mırıldandım.Öktem yalanıma ufak bir gülücük atıp fark ettirmeden yüz ifadesini düzleştirdi."Görüşürüz." Diye mırıldandı.
Ceyda ile yan yana okula yürümeye başladık.
"Çok yakışıklı bir hoca cidden." Dedi Ceyda arkasına tekrar bakış atarak.
Kıskançlık dalgası içimde zirve yaparken,. "Ya, evet öyle." Dedim sakince."Çok şanslısın, beni arabasına atması için neler vermezdim!" Dedi heyecanla.
Bu kız nerden çıkmıştı ya? Ellerim sinirle yumruk olmuşken daha fazla sinir olmamak için "Geç kalıyoruz hadi."
Diyerek hızlandım ve önünden yürümeye başladım.
Sınıfa girdiğimde kızdan kurtulmuş olmamla rahat bir nefes aldım.
Asya sırasında oturmuş telefonuna bakıyordu.Hemen arkasındaki sıraya yerleştim."Lora!" Dedi sevinçle.
"Okula beni Öktem bıraktı.Ve inanamayacaksın ama evine de gittim.Numaramı da aldı." Dedim heyecanla anlatırken.Yüzü şok olmuş şekilde kalakaldı.
"Vay be kızım.Senin yapamayacağın şey yok bence.Ee anlat neler oldu?" Gülümsedi.Başını eline yaslayıp bana baktı.
"Benimle tek gecelik ilişkisi yaşamayacağını söyledi.Aramızda sevgililik gibi bir olay olacağından bahsetti galiba, Asya.Ama çok heyecanlıyım.O yanımdayken dizlerim titriyor, düşecek gibi hissediyorum.Beni öptü birkaç kez.Ve okulum bitince açık yaşayabiliriz dedi ilişkimizi.Çok mutluyum Asya!" Asya da heyecanıma ve mutluluğuma ortak oluyordu genişleyen gülümsemesi ile.
"Ciddi misin?Çok sevindim senin adına.Ama Lora keyfini kaçırmak gibi olmasın ama bir şey duydum ben." Dedi bir anda yüzünden gülümsemesi silinirken.
Bende ciddileşip ona baktım.
"Toprak baya baya senden hoşlanıyor.Kardeşimle arkadaşlar biliyorsun, evde telefonda konuşurken duydum.Bu konuda napıcaksın?"
Derin bir nefes çektim ciğerlerime.Çünkü buna ihtiyacım vardı."Hiç bilmiyorum ama en iyisi doğru olanı yapmak ve ona umut vermemek.Çünkü kalbini kırmak istemiyorum onun." Asya söylediklerime anlayışla başını salladı.
"Sen ne iyi yürekli bir güzelliksin ya." Diyerek güldü.Bende gülümsedim.O sırada zil çaldı ve hocayı beklemeye başladık.Şimdiden Öktem'i ve çıkışı düşünüyordum ve zaman nasıl geçicek hiç bilmiyordum.Kaçıncı teneffüs olduğunu bile bilmezken başım sırada öylece pencereden görünen dış dünyaya bakıyordum.Arada sert esen rüzgarla ağaçların yaprakları hareketleniyordu ve izledikçe sakinleşmiştim.Uykum da geliyordu.Omzuma dokunan bir elle irkildim."Git başımdan Asya." Diye mırıldandım huysuzca.Zaman geçmek bilmemişti ve ben çok sabırsız biriydim.
"Lora." Diyen kalın erkek sesini duyduğumda onun Asya olmadığını anladım. Anında yatmayı bırakıp yerimde doğruldum.
"Toprak?" Dedim sorarcasına.
Toprak'ın bakışları durgundu.Bir süre yüzümü inceledi ve derin bir nefes aldı.
"Lora bak seni sık boğaz etmek istemiyorum ama insanlarla buluşup buluşmayacağını onlara haber vermen gerekir ki sürekli bunu düşünüp kafayı yemezler." Dedi tek nefeste.Biraz sesinde trip seziyordum.Haklı olmasına haklıydı.
Ona net bir cevap vermemiştim.Güzel yüzünü eliyle kapatıp "Of kendimi tutmam gerekirdi.Napıyorum ben böyle?Özür dilerim, Lora." dedi.Ayağa kalktım ve ellerini yüzünden çektim."Hayır hayır, sorun yok Toprak." Tedirgince gözlerini açtı ve bana baktı."Ben şu sıralar meşguldüm.Bunu söylemem gerekirdi." dedim gerçek bir üzüntüyle.Yalan söylemek zorunda olmasam ona doğruyu söyleyebilir miydim bilmiyordum.
Başını salladı ve gergince dudaklarını yaladı."O zaman partiye geliyorsun ve yarın akşam görüşüyoruz değil mi?" dedi gülümseyerek.Biraz daha rahatlamış gibiydi.Başımı salladım.Partide onunla sadece arkadaş olmak istediğimi ona söyleyebilirdim.Mesela o bana açılmadan saniyeler önce."Güzel, o zaman görüşürüz." Dedi ve sınıftan ayrıldı.Öğle arası olduğunu sınıfın tamamen boş olmasından anlamıştım.
Yarın haftasonuydu.Ve parti yarın akşamdı.Toprak'ın bana karşı olan tavırları ve hisleri üstümde büyük bir yük varmış gibi hissettiriyordu.Bunu yarın tamamen kesinleştirmeliydim.
Sıramdan kalktım ve saate baktım.Öğle arası başlayalı 15 dakika olmuştu.Acaba Öktem neredeydi?Yemeğe gitmiş miydi?
Öğrenmek için onun odasına gitmeye başladım.
Kapısının önüne gittiğimde açmadan duraksadım çünkü içeriden bir kadının ve onun kahkaha sesleri geliyordu.
Biraz daha duymak için kapıya yapıştım.
"Seni tanıdığıma sevindim Öktem."
Bu düşündüğüm kişi olmamalıydı.Ama oydu.1 haftadır izni olan Gözde hocaydı.
Okulumuzdaki en genç ve en güzel kadındı.Ve cesur giyinirdi.Öktem'i gördüğü gibi onu ayartmaya gelmişti demek.Ancak duyduklarım beni tamamen delirtmeye yetmişti.
"Bende sevindim Gözde." Demek onu sevmişti bile.
"O zaman beraber yemeğe gitmeye ne dersin? Yakınlarda çok güzel bir restoran biliyorum.Yemeklerine bayılırsın." dedi cilveli bir sesle.
Öktem hakkında yanıldığıma inanamıyordum."Çıkalım o zaman."
Çıkacaklarını fark ettiğim için hızla koridordaki tuvalete koştum.
Hayal kırıklığı ile gözlerim dolsada ağlamayacaktım.
Toprak olsa bana asla bunu yapmazdı.
Ani bir kararla telefonumu çıkarıp Instagram hesabımdan Toprak'a mesaj attım.
@loraavargı: Yarın partiye beni almaya gelir misin, beraber gideriz?
O kadar sinirliydim ki bunun o an doğru mu yanlış mı olduğunu anlamadım bile.
Sadece aralık kapıdan son derece yakın temaslı bir şekilde yürüyüp giden iki öğretmene baktım.
Gözlerimdeki ışık sönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANGIN MAVİSİ +18
ChickLitDokunuşu nazikti ama ritmi sertti.Benim için sorun değildi.Çünkü onun teni tenimdeyken bambaşka bir dünyada yaşıyormuşum gibi hissediyordum.Sıcak nefesi boynuma çarparken tutkuyla bağlanmıştı bedenlerimiz. O hayatın karşıma çıkardığı en güzel şeydi...