5|"Tutku"

33.2K 194 19
                                    

Onu öpmek yaşamak gibiydi.Öptükçe nefes aldığımı hissediyordum ironik şekilde nefesim kesilse bile.
Beni kalçamdan tutarak kucakladı.Ayağa kalktığında dudaklarımız ayrıldı.Ancak bedenim ona yaslıydı.Ellerim omuzlarındaydı.Yanıyordum.
Merdivenlerden çıktığında onun kollarında olmanın dünyadaki her histen daha güzel olduğunu düşündüm.
Bir uçurumdan atladığımın farkındaydım ancak kanatlarım olamaz mıydı?

Bir kapıyı araladı.Bedenimi yumuşak bir yatağa bıraktı.Geri çekilip uzaktan bana baktı.Beni süzerken öyle hoş görünüyordu ki.
İç çekti ve kendini yanıma bıraktı.
"Neden devam etmiyorsun?"
Soruyu sorunca kendimi arsız hissetmiştim.Bu yüzden ona bakmayı kesip odaya bir bakış attım.
"Şuan hazır değilsin gibi hissettim." Cevabı beni şaşırtsada doğruydu.
Onu daha yeni tanıyordum ve öğretmenimdi.Tüm bu yeni şeylere alışmak zordu.

Odası açık griydi.Yumuşak bir hava veriyordu.Beyaz ve gri uyumu.
Genel olarak eşyası az, geniş bir odaydı.
"Sence ne zaman hazır olacağım?" dedim yüzümü ona dönerek.
O bana bakıyordu zaten."Kim bilebilir?Ama hazır olduğunda bunu ikimiz de anlarız zaten." dedi sırıtarak.Kast ettiği şey beni utandırınca başımı çevirdim.
Elini çeneme koydu ve başımı tekrar kendisine çevirdi.Dudaklarıma uzandı ve öpücük kondurdu.Bir süre dudakları dudaklarımın üstünde hareketsiz kaldı.
Geri çekildiğinde kızarmış olduğumu biliyordum.

"Söylesene, Öktem nelerden hoşlanır?"
Diye sordum merakla.Biraz düşündü ve başını tavana döndürdü. "Sporu seviyorum.Açık havayı, müziği, genelde iyi hissettiren şeylere açık biriyim.Sınırlarım yok.Belirli kurallarım falan.Herkes gibi olmayı sevmiyorum sadece.Kendime ait olmayı ve istediğim şeyi yapmayı seviyorum." Çok tatlı ve yakışıklıydı.Ona baktıkça kayboluyordum.Ona deli gibi çekilen bir tarafım vardı.
"Sen?" Sorusu üzerine bakışlarımı ondan ayırdım ve bende tavana bakarken düşündüm.
"Yüzmeyi, resim yapmayı seviyorum.Ve yalnızlığı da seviyorum.Kendimle baş başa kalabilmek beni mutlu ediyor.İnsanlar daima açığını arayabilir, seni üzebilir ve yıpratabilirler.Tüm bunlardan uzakta kendimi korunmuş hissetmekten alıkoyamıyorum.Özgür düşünmeyi seviyorum, rüzgarı tenimde hissetmeyi seviyorum, Tanrının hediye ettiği görüntümü seviyorum."
Bir süre sessiz kaldık.Ona bunlardan bahsetmek iyi hissettirmişti.

"Sarılmak ister misin?" dedi.
Sorduğu soruyla afalladım.
Ona doğru yan döndüğümde elini uzatıp farkında olmadan döktüğüm gözyaşımı sildi."Çok isterim." Beni belimden çekti ve kendine yasladı.Başımı göğsüne koyduğumda bunun çok iyi geldiğini o anda anladım.Tüm gerginliğimi uzaklaştırıyordu."Kalbin çok güzel atıyor." diye mırıldandım gülümseyerek.Kalp atışını dinlemek rahatlatıcıydı.
"İstersen bir gün senin için atabilir." dedi muzip bir sesle.
Benim kalbim artık ondan daha hızlı atıyordu.Ama bunu bilmese de olurdu.

•••

Uyandığımda oda karanlıktı, açık perdeden içeri giren sokak lambası dışında.Yanıma bir bakış attığımda Öktem'i gördüm.Yatakta sızıp kalmıştık.Cebimdeki telefondan saate baktım.Saat henüz 19.30'du.Annemle babam toplantıları bitince biraz konuşurlardı ve yemek yerlerdi dışarda.
O yüzden rahat bir şekilde yanımdaki adama döndüm.Sakin ve huzurlu nefesleri ile göğsü inip kalkıyordu.
Saçları dağılmıştı ve ağzı aralıktı.
Gülümsedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.Huysuzca kıpırdandı ve gözleri açıldı.

"Lora?" diye fısıldadı sorar bir şekilde.
"Ben gideceğim de.Geç oldu." diye mırıldandım.Güzel gözlerine karanlık düşmüştü.Artık rengini belli etmiyordu.
"Tamam, ben bırakırım.Aşağı in toparlan sen." dedi ve yataktan kalktı.Onu dinleyip aşağı indim.Çantamı alıp onu beklemeye başladım.O sırada televizyon ünitesindeki bir fotoğraf ilgimi çekti.
Yaklaşıp elime aldım.Resimde 4 çocuk vardı.Sarışın ve kumral bir kız, bir koyu kahve saçlı çocuk, bir siyah saçlı çocuk vardı.Fotoğraf bir bahçede havuz kenarında çekilmişti.Gülümseyen yüzleri beni de gülümsetmişti.

"Hey, neye bakıyorsun?" dedi arkamdan yaklaşıp.Sonra resmi gördü.
"Kuzenlerim ve kardeşimle çekilmiştik.Yazlık evinde tatile gittiğimiz zamandı." dediğinde fotoğrafı yerine geri bıraktım.Ona döndüm ve, "Gidelim mi?"
diye sordum.Gözleri dudağıma kaydı.
Sonra uzandı ve çenemi kaldırdı, dudaklarıma yapıştığında beni nazikçe öpmeye başladı.
Dudaklarını emerken ateş çoktan basmıştı.Beni belimden tutup kendine yasladı.Eli belimden kayarak kalçama ulaştı.Sıktırdı ve kalçamı tokatladı.İnleyip geri çekildim.

Ona alttan bakış attığımda bir süre bakıştık.Üstünü giymişti.
"Çıkıyorum ben." dediğimde elini önden gitmem için uzattı.
Onun önünden yürüyerek kapıdan çıktım.Garaj yoluna yürümeye başladım.
Açıkçası kendimi daha önce hiç bu kadar iyi hissetmemiştim.Öktem bana huzur getirmişti.
Arabasını açtığında hemen yerleştim.
O da yanımdaki koltuğa oturdu.Arabayı çalıştırdığında ona gülümsüyordum.
Araba boyunca çalan müzik bize eşlik etti.Ne diyeceğimi bilmiyordum ona karşı.Her şey çok yeniydi.

Evimizin caddesinde inmek istediğimde beni reddetmedi ve arabayı durdurdu.Ona gülümsedim ve, "İyi akşamlar, Öktem." Diye mırıldandım.Emniyet kemerini çıkarıp çantamı aldım.
Elim arabanın kapısına ulaştığında, "Lora." Dedi aniden.Elim kapıda ona döndüm."Numaran." dedi ve hızlıca telefonunu çıkardı.
Elime tuş takımı açık telefonunu tutuşturdu.Hızlıca numarayı girdim ve ona uzattım.
"Görüşürüz o zaman."
Orda o şekilde vedalaştık ve indim.

Kalbim maraton koşusunda gibiydi.
Elimi kalbime koyup bu duyguyu ne kadar özlediğimi düşündüm.Hayatımda birinin olması çok güzel bir histi.Hele de kalbimi böyle attırabilmesi.
Koşarak evime gittim.Işıklar kapalıydı.Rahat bir nefes alarak zili çaldım.Evde çocukluğumdan beridir bizimle olan Nefes teyze vardı.Nefes teyze samimi, anlayışlı bir kadındı ve o bir çalışandan öteydi.Kapıyı güler yüzüyle açtığında ona sarıldım.Otuz iki diş sırıtan bir Lora beklemiyor olacak ki,
"Ah, Lora!Neler oluyor güzel kızım?" diye sordu şaşkınca.

"Hiç Nefes'im." dedim geri çekilirken.
"Çok acıktım neler yaptın bakalım bize?"
Bana gülerek baktı ve, "Çabuk elini yıka, üstünü değiştir güzel kızım.Senin için sofrayı kuracağım."
Başımı salladım ve koşarak odama çıktım.O sırada gelen mesaj sesiyle telefonumu çıkardım.
0536*******:Ben Öktem, Lora.
0536*******: Kaydedersin.İyi akşamlar güzelim.Yarın seni alırım.

Yüzümde açan gülümsemeye engel olamadım.Onu Öktem diye kaydettim.Henüz birbirimiz için çok şey sayılmazdık.İlerde benim için yerini bilecektim.O da bendeki yerini bulacaktı.O zamana kadar Öktem olarak kalacaktı hayatımda.
Bunun değişmesini çok istiyordum.

Arkadaşlar selam..
Okunmuş hikaye şaşkınım.
Açıkçası kız büyük bir kadın gibi görünüyor farkındayım.Uymuyor genç kıza.Değiştireceğim yakında zaten.Kafamdakine uygun bir model arıyorum.Okuduğunuz için teşekkür ederim.Başka bölümde görüşmek üzere.
Arkadaşlar değiştirdim modeli, yenisi çok daha uygun liseli bir kıza.☺️

YANGIN MAVİSİ +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin