3|"Öpücük"

28.5K 231 15
                                    

Medya Lora Vargı.

Diğer birkaç gün okula gelsemde Öktem hoca ile pek karşı karşıya gelmedik.
Asya ikide bir napıcağımı sorup duruyordu.Bilmiyordum, ilgilenmiyordu işte benimle.Ama pes etmemeliydim.
Derste özel izin alıp yüzmeye karar verdim.
Zaten yakında maçlar olucaktı.Su aklımı temizlerdi.Bana iyi geliyordu.
Müdür yardımcısından izin çıkartıp soyunma odalarına gittim.

Kırmızı mayomu giydim.Düz bir renkti ve ipten askıları vardı.Birde fırfırlıydı.Sarı saçlarımı at kuyruğu yaptım.

Havuza doğru ilerlerken telefonla konuşan Öktem hocayı fark ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Havuza doğru ilerlerken telefonla konuşan Öktem hocayı fark ettim.
Ayağıma gelen fırsattı bu.Burada kamera bile yoktu!
Öktem hocanın yanından geçip havuza ilerledim.Telefonla konuşmayı bırakmış olmalıydı çünkü sesi kesilmişti.
"Lora?" diye sordu şaşkınca.
Sesinde bir tedirginlik vardı.
Arkama dönmeden sadece başımı çevirip ona baktım.
"Merhaba Öktem hocam."
dedim güzelce gülümseyip.
"Okulda böyle mayolar giymenize izin mi veriyorlar?" dedi ve yutkundu.Vücudumu tamamen ona çevirdim.
"Sadece öylesine bir mayo." dedim tatlı bir sesle.
Kendimden emindim.Ona doğru yaklaştım.
"Çalışmak için giydim zaten.Burası boş olacak demişlerdi." Diye devam ettim.
Öktem başını salladı.
"Benimle yüzsene." Diye mırıldandım.
Üzerinde yine şort ve bir tişört vardı.
Elimi tişörtünün eteklerine koyup yukarı kaldırmaya başladım.Hareketlerimi izlemekle yetindi.Tişört çıktığında güzel vücudu gözler önündeydi.
"Gerçekten sonunda düzgünce spor yapan bir beden öğretmeni." diye homurdandım.
Kilolu beden öğretmeni de neydi?
Kıkırdadı.Gülüşü güzeldi.
Gözlerimi o an için dudaklarından alamadım.
"Lora." dedi erkeksi bir sesle.Sesi sanki boğuk geliyordu.Ağzımı aralayıp kesik bir nefes çektim.
"Ben senden gerçekten etkileniyorum." diye mırıldandım bir çırpıda.
Artık söylemiştim.Bu açık bir davetti.
Gözlerine baktım.Kaşları çatılmış suratına.
"Ama Lora, tüm bunlar yanlış biliyorsun.Kendimi uzak tutmaya çalıştım." Dedi ve başını iyice yaklaştırdı yüzüme.
"Ama yapamıyorum."
Sonra dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Önce ufak bir öpücükle başladı.
Sonra ellerimi saçlarına attım ve onun eli belimi buldu.Ben onun dudaklarını emerken ateşli bir şekilde beni kendine çekti.Bana karşılık verirken yanlış olan bir şeyin bu kadar güzel olmasına anlam veremedim.
Onu sonsuza dek öpebilirdim.

Onun kucağına çıktığımda işe dilimiz de karıştı.Öpüşme gittikçe derinleşirken,
"Soyunma odasına."
diye fısıldadım.
Belli belirsiz başını salladı ve beni öpmeye devam etti.Beni erkek soyunma odasına getirdi.
Oturma köşesine oturduğunda kucağına yerleştim.
"Ahh!" Öktem başını geriye attı.Kucağında biraz kendimi ona bastırdım.
Hafif kalkmaya başlamıştı.
"Tatlım, ateşle oynama." Dedi aldığı kesik nefesleriyle. Eğilip boynunu emmeye başladım.
Ufak ufak ısırıklar bırakıyor, emiyor, çekiştiriyordum.
Öktem kalçalarımı sıktırıyordu.
En sonunda göğsünü ona bakarak yalayıp aşağı indim.Önünde diz çöktüğümde, "Siktir." diye fısıldadı.
Elimi şortuna attığımda nefesi kesildi.
Şortundan içeri yavaşça sokup erkekliğini kavradım.
"Ah, siktir Lora!"
Erkekliği kalındı.Elimde ben okşadıkça zonkluyor ve büyüyordu.
Şortunu indirecekken elini elime koydu ve beni durdurdu.
"Burda çıkarırsan seni sabaha kadar doymadan sikeceğimi biliyorum."
Bir cümle beni nasıl böyle tahrik edebilirdi ki?
Ama burası okuldu.
Boğazımı temizleyip ayağa kalktım.
Dolgun göğüslerime baktı.Sonra da gözlerime.
"Artık senden uzak durmayacağım.Bak kızım benden ne istediğini bilmiyorum.Ama bu işin sonu bir çıkmaz.
Yine de emin misin?"
Yutkundum.Ama emindim bu yüzden hemen başımı salladım.
"Seni istiyorum." diye fısıldadım eğilip.
Yüzü karşımdaydı.Beni dikkatle inceliyordu.
O sırada ayak sesleri duyuldu.
Telaşla ona baktım.
Beni hızlıca duşların olduğu yere soktu ve suyu açtı.Sıcak suyun altında ıslanırken onun bir lütuf olduğunu düşünüyordum.Çok seksiydi.
Duyduğum ses ile gerildim.
Yan salonda basketbol salonuydu bu yüzden bu soyunma odası ortaktı.
Toprak konuşuyordu.
"Lora bir bakıyorum bana iyi davranıyor.Başka günler görmezden geliyor.Onu hiç anlamıyorum!"
Sert sesinden sinirini hissetmiştim.
Dibimdeki Öktem kaşlarını kaldırarak bana bakıyordu.

"Belki biri vardır hayatında." Dedi bir erkek.
"Ya ne birisi?Lora öyle bir kız değil.En son geçen sene Aykut'la ayrıldılar sonra hayatında kimse olmadı.Öncesinde de ona asılan hep çok oluyordu ama o herkese yüz veren biri değil." dedi başka bir erkek.Sesi çok yumuşaktı.
Aykut ismini duyunca gerildim.
Aykut ile aramda hiç iyi şeyler geçmemişti.

"O zaman beni arkadaşı olarak mı görüyor?" diye sordu Toprak.
"Kanka hiç konuşmamasından iyidir yani.Hem arkadaş ayağı göt ayağı." dedi arkadaşı alayla gülerek.
Öktem iyice üstüme eğildi.Dudağıma ufak bir öpücük kondurdu.
Onunla burada baş başa olmak güzeldi.Başka şekilde olsa her şey daha güzel olurdu.Tüm vücudunda ellerimi gezdirdim.Kaslarına dokunmam onu tahrik etmişti.
"Öyle de bu belirsizlik beni bitiriyor.Çıkıp karşısına geçsem ve söylesem diyorum." Aslında Toprak yakışıklı ve havalı bir çocuktu.Onunla olsam normal bir ilişkimiz olurdu.Bir şeylerden korkmam gerekmezdi.Ama yanımdaki adam bir şeyleri değiştirmişti.Ona olan ilgimi geri çekemiyordum.

"Haftaya partiye gelirse açıl kanka.Okul pek açılmak için hoş bir yer değil.Çocuk değilsiniz.Ya da bir yere davet et.Ama gelir mi bilmem." Dedi yumuşak sesli oğlan.
"Gelin ya gidelim antrenmana, diğerleri laf edicek yoksa." Dedi Toprak.
Sonra kapı sesi duyuldu.
Ama Öktem önümden çekilmedi.
Tüm vücudu ıslaktı.Benimkide ıslanmıştı ve dikleşmiş meme ucum belli oluyordu.
Askıma uzandı ve boynumdaki düğümü hızlıca çözdü.
Mayomun üstünü belime kadar sıyırdığında tamamen çıplak göğüslerim görüş alanındaydı.Dudaklarını ısırdı ve yavaşça dokundu.
Gözlerimi dudaklarından alamazken memelerimi avuçladı.
"Ah." Kısık inlemem onu azdırmıştı.
"Demek küçük oğlanlar senden hoşlanıyor." diye fısıldadı alayla.
Gülümsedim.Öpücük kondurdu dudaklarıma.
"Ona yüz vermeyi düşünme bile." dedi bir anda sert bir sese bürünerek.Gözleri koyulaşmış şekilde başını göğüslerime getirdi ve dudaklarını orada hissettim.
Gözlerim büyürken inlemelerimi tutamadım.Yaladı, emdi ve çekiştirdi uçlarımı.
Geri çekildiğinde kızarmış göğüslerime baktı.Birkaç ufak morluk da vardı.
"Gitmem gerek.Her ne kadar yumuşak ve dolgun göğüslerine doyamasamda." dudaklarıma öpücük kondurdu ama bu sefer çekilemeden onu sertçe öptüm.
Uzun bir öpücükten sonra geri çekildi.Suyu kapattı ve duştan çıktı.Arkasından askımı boynuma takıp bende çıktım.

Islak saçları ve kaslarına damlayan sular ile öyle nefes kesici görünüyordu ki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Islak saçları ve kaslarına damlayan sular ile öyle nefes kesici görünüyordu ki.
Daha fazla bakmadan çıkmam gerekiyordu burası çok tehlikeliydi.
Soyunma odasından çıktım ve havuza doğru yürüdüm.Kendimi ılık suya attığımda heyecandan yanıyordum.
Öktem beni fena yapmıştı.

YANGIN MAVİSİ +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin