Medya Aykut Balkan.
Şuan ilham depoladım yazıyorum arkadaşlar.Bu arada Aykut da yakışıklı.İyi okumalar <3.(Öktem ve kaslı vücudu 🥵)
Öktem beni kucaklayıp odasına götürmüştü.Beraber yatağa girdiğimizde üstüme çıktı.
Dudaklarıma tekrar uzandı ve öpüşmeye devam ettik.Üstünü çıkarmak için geri çekildiğinde bende üstümdekini çıkarıp kenara atmıştım.Siyah sütyen takımım vardı içimde.
Kaslı vücudu beni hayran bırakırken dayanamayıp okşadım.Onu boynundan tutup kendime çektim ve öpmeye devam ettim.
Dudaklarını emerken bir yandan saçlarını çekiştiriyordum.
Ağzımın içine inlediğinde dudağını ısırdım ve dudaklarından ayrıldım.
Elim altındaki eşofmanın iplerine gittiğinde doğruldu ve eşofmanı aşağı kaydırmama izin verdi.Sonra yataktan kalktı ve eşofmanı tamamen çıkarıp yere attı.Bende kendi eşofmanımı çıkardım.Ona baktığımda beni izliyordu.
Yatağa geçtiğimde Öktem'in kucağına çıktım.Altında boxer dışında bir şeyi yoktu.Üstüne oturup kendimi ona bastırdığımda , "Lora." diyerek adımı inledi ve beni belimden tuttu.
"Hmm." diye mırıldandım.Boynuna gömülüp dilimi adem elmasında gezdirmeye başladım.Sonra da boynunu emmeye devam ettim.Yavaşça dilimle aşağı doğru inmeye başladım.
"Beni delirtiyorsun." diye fısıldadı.
Boxerına sıra gelince ona baktım.
Sonra yavaşça aşağıya indirdim.
Erkekliği hafif kalkmıştı.Ama büyük görünüyordu.Kalın olması beni iyice azdırmaya yetmişti.Elimi uzatıp erkekliğini tuttum.Öktem, her hareketimi iyice izliyordu.Elimle aşağı yukarı yaparak erkekliğini okşamaya başladım.Elimin altında büyüdüğünü hissedebiliyordum bile.
Sonra ucunu yavaşça yaladım.Dilimin değmesi ile birlikte Öktem inlemişti.
Ucunu emmeye devam edip yarısına kadar ağzıma almaya çalıştım.Bir süre yarısına kadar ağzımda git gel yaptım.
Öktem eliyle başımı sikine doğru bastırmaya başlamıştı.
"Çok iyisin." dedi zorlukla.
Gittikçe ağzıma daha fazlasını almaya başlıyordum.Sonrasında ağzımdan çıkartıp boğazıma kadar aldım ve yine çıkardım.Her seferinde hepsini ağzıma alırken boğazımın zorlandığını hissedebiliyordum bile.En sonunda yavaşça dilimi baştan sona kadar gezdirdim.Taşşaklarını bile emmiştim.
Sonra yine tempo tutarak ağzımda git gel yaptım.Bir süre sonra ağzıma boşaldı.Hepsini yuttum.
Dudaklarımdan akan menilerini hissediyordum.
Onu boşaltmıştım işte.Dilimi dudaklarımın etrafında gezdirip dudaklarına yapıştım.
Artık birbirimizi daha hoyratça ve tutkuyla öpüyorduk.
Erkekliği indiği için onu tekrar kaldırmak adına yine elimle okşamaya başladım.
Damarlı erkekliği beni zevkin doruklarına ulaştırabilecek büyüklükteydi.
Bir anda beni altına aldı ve öpmeye devam ederken erkekliğini kadınlığıma bastırdı.İç çamaşırımın üzerinden de olsa onu çok net hissediyordum ve içimde istiyordum.
"Tadına bakmak istiyorum şimdi." dedi son derece seksi bir tonda.
Heyecanla dudaklarımı ısırdım.
Boynumdan başlayarak emmeye başladı bir yandan sütyenimin içine elini daldırıp memelerimi sıktırmaya başladı.
Kendimi inlerken bulmuştum.
Sütyenimin kopçasını açarak onu da üstümden attı.
"Çok güzeller." dediği gibi memelerimi emmeye devam etti.
Uçlarını emip diğer mememi de sıktırıyordu.Aklım neredeydi emin değildim.Öktem gerçekten beni delirtiyordu.Aşağı doğru indiğinde ne olacağını anlamıştım ve kalbim mümkünmüş gibi daha hızlı atmaya başlamıştı.Elleri aramızda kalan son engeli çıkardı.Çıkardığı iç çamaşırımı yere attı ve tamamen çıplak kalan vücuduma baktı.Gözleri arsız bir edayla bakmaya devam etti.En sonunda elini kadınlığımda hissettim.Nefesim kesilmişti.Öktem gözlerime kısa bir bakış atıp amımı okşamaya başladı.
Dilini hissettiğimdeyse öldüm sanmıştım.Her şey o kadar güzeldi ki...
Aramızda olan şey, adını bile koyamadığım.Öktem beni boşaltana kadar emdi.
Nefes nefese ve ter içindeydim.Ama hala onu istiyordum."Çok güzelsin.Sana nasıl kıyabilirim bilmiyorum." dedi yüzüme bakarken.Başını tutup kendime çektim ve onu öptüm.
Bana kıyıp kıymaması umrumda değildi.Teninin tenimde olması, emerek imza bırakması çok hoştu.Bu anı asla unutamazdım.Geri çekildiğinde ikimizde devam etmedik.Sadece bedenimi süzerek yanağımı okşadı.
"Lora, devam etmemi istiyor musun?"
Dedi gülümseyerek.O bana böyle bakarken hayır mı diyebilecektim?
Ama bir sorun vardı.Ben daha önce yapmamıştım.İleri gitmişliğim olmuş olsa da bu çok özel bir şeydi.
"Evet." Diye fısıldadım zorlukla.Çünkü mememi sıkıyordu.
"Ah." İnlememle beraber dudaklarımı tutkuyla öptü.
Erkekliğini kadınlığıma yasladığını hissettiğimde nefesim bir anlığına kesildi.
"Bebeğim, sakin ol tamam mı?Elimden geldiğince yavaş olucam."
Yavaşça kendini bana ittiğinde çok zorlanmıştım.Ucu girdiğinde, "Çok darsın." Dedi şaşkınlıkla.Kendini az daha iterken inliyordum.
"Hepsini bir anda itsen artık dayanamıyorum." dediğimde başını salladı ve dediğimi yaptı.
Onun sikinin kadınlığımı zorladığı aşikardı.İnlemekten bir şey diyemiyordum ona.Öktem içimde hareket etmiyordu."Sen daha önce yapmadın değil mi?" Diye sordu ama cevabını biliyordu.
Bir şey diyemedim.
Kendini yavaşça geri çektiğinde ona sarılıp onu durdurdum.
"Lütfen, devam et."
Dudağını öpüp geri çekildim.
"Pişman olabilirsin, Lora.Ben ne diyeceğimi bilmiyorum."
Gözlerini gözlerimden ayırmadı.Kadınlığım acıyordu.Ağladığımı fark ettim.
"Güzelim." diye mırıldandı.Bense tek kelime etmedim.
Kendini geri çekip tekrar soktu.Kocaman erkekliği beni alaşağı ediyordu.
Bir süre yavaş yavaş sokmaya devam etti.Benimle birlikte inliyordu ve zevk aldığını görebiliyordum.
Ellerimle çarşafı sıkmayı bıraktım ve sırtını okşadım.Ancak hızlanmaya başladığında almaya başladığım zevk ve acıyla tırnaklarımı sırtına geçirdim.Ona alışmıştım.İçime girerken bacaklarımı onun beline sarmıştım böylece daha rahat girebiliyordu.
"Ah, güzelim sen harikasın." diyerek hızlanmaya devam etti.Erkekliği çok büyüktü ve ilkim olduğu içinde çok zordu ama birazda olsa zevk alabiliyordum.Kadınlığım sırılsıklamdı.Bir süre sonra durdu ve bana kalkmamı söyledi.Yüzüstü yatırdıktan sonra kalçamı kaldırıp birkaç kere vurdu."Ah, yavaş ol!" diye inledim.
Kadınlığım sızlıyordu.Çok geçmeden sikini tekrar içime soktu.
İçime kayarken artık daha az acıyordu.
Tempolu şekilde kalçalarımdan tutarak beni sikmeye devam etti.Fazla konuşmasa da zevk aldığını inlemelerinden anlayabiliyordum.
En sonunda daha çok hızlanarak beni kendimden geçirdi.
Çok zevk almıştım.O sırada sikini çıkardı ve kalçalarıma boşaldı.
Çok güzel inliyordu.
Bu yaşadığım en güzel histi.Bende boşalmıştım.Hemde birçok kez.Bir peçete ile kalçamı temizledikten sonra beni kucağına oturttu.
"Devam etmek ister misin?" diye sordu muzip bir şekilde.
İnmiş sikini kadınlığımda hissetmek hala beni tahrik ediyordu.
Dudaklarım kuruduğu için yalayıp gözlerimi kaçırdım.
"Biraz dursak." dedim nefes nefese.
Ondan utanıyordum.
"Nasıl istersen." dedi beni izlemeye devam ederek.
Uzanıp boynuma öpücük kondurdu.
Kalbim göğsümü ciddi anlamda dövüyordu.
Çok heyecanlıydım.
"Senin oldum." diye fısıldadım utançla.
Ellerini yüzüme koyup başımı kaldırdı.
"Bende senin oldum artık bebeğim." dedi gülümsüyordu.
Gerçekten hoşuna gitmiş miydi, yoksa içimi rahatlatmaya mı çalışıyordu emin değildim.
"Yoruldum." diye mırıldandım ve başımı boynuna yasladım.Ona sarıldım.
"Çok güzeldi.Peki sen pişman mısın?" diye sordum korkuyla.Sonunda söyleyebilmiştim.
"Hayır Lora.Ben aksine defalarca yaşamak istiyorum bunu.Sen çok güzelsin.Ve bu çok özel bir şeydi.Hatta dur demesen saatlerce seni istiyorum altımda."
O görmese de gülümsedim.
Boynuna birkaç öpücük bıraktım.
"Bende çok sevdim." dedim ve başımı kaldırıp ona baktım.
"Hadi duşa gidelim, bebek." dedi ve beni kollarına alıp duşa götürmeye başladı.
Onu çok seviyordum.
Ve bunun sürmesini istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANGIN MAVİSİ +18
ChickLitDokunuşu nazikti ama ritmi sertti.Benim için sorun değildi.Çünkü onun teni tenimdeyken bambaşka bir dünyada yaşıyormuşum gibi hissediyordum.Sıcak nefesi boynuma çarparken tutkuyla bağlanmıştı bedenlerimiz. O hayatın karşıma çıkardığı en güzel şeydi...