8 Mart kadınlar günümüz kutlu olsun <3
İyi okumalar...Arzu..Hissettiğim tek şey saf arzuydu.
Altımdaki iç çamaşırımı hızlıca çıkarıp attığında kalbim tekledi.Önce bir bana bir kadınlığıma baktı."Güzelim, hazır mısın?" dedi hayranlıkla bana bakarken.
Başımı sallarken "Evet, bebeğim." Diye kısıkça mırıldandım.Ancak beni duydu ve bacaklarım rahatça girebilmek için iki yana açtı.
"Çok güzelsin, amına koyayım." derken kendi kendine konuşuyor gibiydi.
Sikini tutup kadınlığıma hizaladı.
İçime sokmadan önce ıslaklığımı sikiyle biraz yaydı.Sonra gözlerimin içine baktığında gireceğini anladım.Önce acı hissettim ve neden böyle hissettiğimi anlayamadan çığlık attım çünkü yarısını içime zorla sokmuştu.
Ellerim sırtını buldu ve tırnaklarımı geçirip onu kendime çektim.Hızlı hızlı nefes alıp veriyordum."Sorun ne?"dedi Toprak içimden çıkmadan.Hareket de etmedi.
"Fazla mı büyük?" Diye sordum kendime.
Güldü ve içimden çıkardı.Sonra tekrar sikini bana iktirdi."Ahh!!" Benimle birlikte inledi.Hepsi içimdeydi çok zorlanmış hissediyordum.
"Siktir!" Diye inleyen Toprak gözlerimin içine baktı ve, "Çok darsın." diye fısıldadı.
Önce alıştırmaya çalışarak yavaş bir ritimde içime sokup çıkarıyordu.
Her girdiğinde inlemeden duramıyordum.
Toprak ritmini artırırken dudaklarımı öptü.Karşılık veremiyordum çünkü sürekli inlemelerim ağzının içinde kayboluyordu.
Nefesi nefesime karışıyordu her içime ittiğinde zevkten dört köşe oluyordum.Bacaklarımla beline sarılıp onu kendime daha fazla çektim."Off, bana napıyorsun sen?" dedi, anlaşılan hoşuna gitmişti."Güzel mi?" dedim gülümseyerek."Tahmin edemeyeceğin kadar zevk alıyorum, Lora.İnanılmazsın."
Beni sertçe sikmeye başladığında sadece inlemelerimiz odanın içinde yankılanıyordu.Bir süre sonra içimden çıktı ve soru işareti dolu gözlerime baktı.
"Pozisyon değiştirelim.Seni her pozisyonda sikmek istiyorum." dedi gözleri tutkudan dönmüştü.Beni yüzüstü yatırıp kalçalarımı hafifçe kaldırıp altına yastık koydu.Sonra ıslaklığımı eliyle yayıp sikini tekrar amıma kavuşturdu.Kalçalarımı sıkıca tutarak sert ritimde içime sokmaya devam etti.Her seferinde onu daha fazla hissediyordum.Bu zevk cidden anlatılamazdı."Benim için inlediğini duymak.. tarifsiz." dedi seksi bir tonda.Kalçama birkaç kere vurup sıktığında zevkten inledim.
Beni bir anda hayvan gibi sikmeye başladı.Öyle sert ve hızlıydı ki, nefes almaya takatim yoktu inlemekten.Toprak aynı ritimde 2 3 dk daha dayandıktan sonra benimle birlikte boşaldı.Tüm menilerini içime akıttı.
Kalçamı güzelce okşayıp içimden çıktı.
Tekrar sırt üstü yattığımda yanıma yatmıştı.Nefes nefese hafif terlemiş göğüs kafesi inip kalkıyordu.Gözlerini kapatmış rahatlamanın tadını çıkarıyordu.
Sonra gözlerini açıp onu izleyen bana baktı."İçindeki menileri akıtalım, güzelim." dedi ve ben ne olduğunu anlayamadan parmağı kadınlığımı buldu.
Çok sesli bir şekilde inledim.İnlememi duyunca gülümsedi.
Cidden çok hoşuna gidiyordu.İkinci parmağını soktu ve hızlı bir şekilde içime sokup çıkarmaya başladı.
Beni parmaklayıp içimdeki menileri boşaltmamı sağladı.Beni parmaklaması bile beni zevke getiriyordu.1.nin ardından ikinci boşalmayı yaşadım.Bu adam bana napıyordu böyle?
Titreyip boşalmıştım.Onun ellerine..Bir peçete alıp kadınlığımı temizledi."Nasıldı?" dedi dudaklarında keyifli bir sırıtışla bana bakarak."Fena.." diye mırıldandım.Çok aşırı rahatlamıştım.
"Biraz uzanalım sonra duşa gidelim." dedi.Yorulmuş olduğu için mi uzanmak istemişti diye düşünürken ellerini vücudumda hissettim.Sorarcasına bakarken, "Ne var?Onca zaman hayalini kurmuşum biraz daha dokunmak istiyorum." dedi masumca.Beni ne kadar sevdiğini anlayabiliyordum.
Gülümsedim.
"Daha yeni boşaldım ama tekrar kaldıracaksın amına koyayım." dedi isyan eder gibi.Memelerimi avuçladı.Belimde, karnımda ellerini dolaştırdı.Sonra eğildi ve boynuma kapandı.Kokumu içine çekiyordu."Saçmalama terliyim." dedim ve başını kaldırmaya çalıştım.
Ancak kalkmadı ve boğuk sesi duyuldu.
"Umrumda değil, her halinle güzelsin." dediğinde kalbim hızlanmıştı.
Öpücükler kondurdu boynuma.Çok yumuşak, tatlı bir histi.İçimde bir şeylerin iyileştiğini hissediyordum.Bir süre sonra başını kaldırdı ve yüzüme dikkatlice bakmaya başladı.Saçlarımı okşadı."Çok seviyorum seni." dedi ve bir şey dememi beklemeden dudaklarıma yapıştı.Tutkulu ama nazik bir öpüştü.Sanki tüm sevgisini dudaklarından bana veriyordu.
Küçük bir öpücük bırakarak geri çekildi.Dudağını ısırarak dudaklarıma bakıyordu.Bu görüntü çok güzeldi.
"Hadi duşa gidelim." dedi ve kalktı.Geniş çıplak sırtını gördüğümde şaşkınlıkla ağzımı kapattım.Sırtı tırnak izlerimle kaplanmış kıpkırmızı olmuştu.
Arkasından yavaşça bende kalktım ve peşinden ilerledim.
Banyo kapısında onu tuttum ve arkadan sarıldım.Önce duraksadı.Sonra ellerimi sıkıca tuttu.Yavaşca bana döndüğünde aramızdaki boy farkı çok komikti.Ona bakarken başımı kaldırmam gerekiyordu.
Beni çekip başımı göğsüne bastırdı.
Huzur, sakinlik, sevgi, tutku.. Her şey onun güzelce atan kalbindeydi.Beni duşa soktuğunda arkamdan girdi.Sıcak suyu açtığında vücudumdan akmaya başladı.Tam arkamdaydı.Ama ona dönmedim.Başımı yukarı kaldırıp gözlerimi kapattım.Duş almak o kadar güzeldi ki.
Saçıma şampuan sıkıp beni suyun altından kendine çekti.Şaşkınlıkla ona döndüm ama gözlerimi açmadım.Saçlarımı iyice köpükle buluşturduktan sonra beni suyun altına tekrar getirdi ve köpüklerin akmasına izin verdi.
Onun ellerinde duş almak tatlıydı.
Tanrım.. bu nasıl bir histi böyle?
Toprak, zihnimi darmaduman etmişti.Köpük kalmadığında gözlerimi açtım.Bana bakıyordu.Elindeki life jeli döküp köpürttü.Sonra beraber suyun altından çıktık ve tüm bedenimde lifi gezdirmeye başladı.Benim arkama geçip tüm vücuduma sürdü."Bu çok tahrik edici." Dedim gülerek.
"Bir bilsen.." dedi o da muzip bir şekilde.
Sonra duş başlığını eline alıp tüm vücuduma tuttu.Köpükler akıp giderken ben ona bakıyordum.Hayranlıkla beni izlemesi çok güzeldi.
Ben tamamen temizlenince havluyu uzattı ve "Sen kurulan ben geliyorum."dedi.Başımı salladım ve duştan çıktım.Bedenimi kurulayıp havluyu kenara bıraktım.Telefonumu alıp yatağa yüzüstü uzandım.
Telefondan videolar izlerken beni şaşırtan bir bildirim düştü ekrana.Aykut yazmıştı.Ne yazdığını göremeden Toprak'ın çıktığını duyunca telefonu kapattım.
"Böyle durmaya devam edersen 2, 3, 4. falan olucak." dedi alay edercesine.Ona doğru döndüğümde yüz ifademi gördü ve kaşlarını çattı."Ne oldu?" diye sordu nazikçe."Hiç , yok bir şey."dedim gülümseyerek.Aykut benim aklımı karıştıramazdı.Ona izin vermeyecektim.
Yanıma geldi ve elimi tuttu."Her ne olursa olsun benden saklamanı istemiyorum, Lora.Tamam mı?" dediğinde başımı salladım ve ona sarıldım.
"Sende ne olursa olsun sakin kalacağına söz ver." dedim fısıldayarak.Anında geri çekildi ve "Noldu?" Diye sorusunu yeniledi ama bu kez bir şey olduğunu anlayarak sordu.
"Aykut yazmış ama ne yazdığını görmedim, bilmiyorum yani.." dedim gözlerimi kaçırarak.
Sinirle derin bir nefes aldı.
"Niye bu kadar güzelsin ki amına koyayım?Beni erkeklerle uğraştırıyorsun.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANGIN MAVİSİ +18
ChickLitDokunuşu nazikti ama ritmi sertti.Benim için sorun değildi.Çünkü onun teni tenimdeyken bambaşka bir dünyada yaşıyormuşum gibi hissediyordum.Sıcak nefesi boynuma çarparken tutkuyla bağlanmıştı bedenlerimiz. O hayatın karşıma çıkardığı en güzel şeydi...