Medya: Lora Vargı
Selam millet, bir açıklamayla başlamak istedim ben 12'yi bitirdim geçen sene ve puanımdan memnun olmadığım için bu sene tekrar hazırlanıyorum.Bölüm atmayalı iki ay olmuş galiba.Vakit buldukça yazıyorum o yüzden kusura bakmayın elimden geldiğince bölüm atacağım yine.Bu arada bölümü yüklemede sıkıntı çektim baya wattpad derdin ne?
İyi okumalaaar <3.Karanlık yüzünden önümü göremiyordum bu yüzden flaşı açmıştım.
Toprak yol ağaçlarla doluydu ve korkutucuydu.Biraz esiyordu ve üşümüştüm.Yürürken dudaklarıma bıraktığı öpücüğü düşünüyordum.Toprak'ın evinden apar topar çıkmıştım.Yaptığı şey kesinlikle bana kendimi çok kötü hissettirmişti.
Çünkü aklımda başka biri vardı.
Öktem Koparan..Buraya çağırdığım taksiyi sonunda görebilmiştim.Hemen arabanın arka koltuğuna yerleştim.Yol düşüncelerle akıp gidiyordu.Bir düşünceye de tutunamamıştım.Ne düşündüğümü bilmiyordum.Evime geldiğimizde parayı verip hızlıca eve koştum.İçimdeki bu his beni delirtecek kadar kuvvetli olmaya başlamıştı.Aklım almıyordu.Bir insana kapılmak bu kadar boktan bir şey miydi?
Odama girdiğimde yatağımın önüne yere oturdum ve bir süre boş duvarı izledim.
Dünya karanlıktı biliyordum bunu.En başından beri karadelikte yaşıyordum sanki.Çıkmaya çalışıyordum boşa umudumla.Biliyordum ki bazı şeyler hep kötü gitmek zorundaydı.Asla yoluna girmiyordu.Telefonum birkaç kere titrediğinde iyice dalmış olduğumu fark ettim.
İnstagramdan gelmiş birkaç mesajdı.
Öktem ismini görünce nedensizce heyecanlandım.Sabırsızca mesajı açtım.@öktemkoparann: Baya eğlenmiş gibisiniz.
@öktemkoparann: Sanırım sana hislerini açtı.Kıskanıldığımı görmek beni gülümsetmişti.Ama ona kızgındım hala.
Hızlıca mesajına cevap verdim.@loraavargı: Ne o?Aklına sonunda gelebilmişim.
Anında görüldü olmuştu.
@öktemkoparann: Aklımdan hiç çıkmadın ki.
Belki bu söylediği yalan da olsa hoşuma gitmişti.
@loraavargı: Gözde hocaya da mı böyle diyorsun?
Aslında söylemek istemiyordum ama hiçbir şeyden haberim yokmuş gibi davranamazdım.Hayal kırıklığı hissediyordum.
@öktemkoparann: Kıskandın mı Lora?
@loraavargı: Ne alakası var?Aynı anda iki kızla konuşacak kadar karaktersiz biri misin onu merak ettim sadece.
@öktemkoparann: Bu sert oldu baya.
@öktemkoparann: Kadını bugün yeni gördüm.Epey ısrarcı biriydi.Arabasının kontrolde olduğunu söyleyince onu evine bıraktım güzelim.Demek olay böyleydi.Ya peki öğlen?
Neden onunla yemek yemişti?
@öktemkoparann: Sen onu bunu bırak da, benim yüzümden mi o çocukla gittin?
@loraavargı: Hemen lafı değiştiremezsin.Öğlen yemeğe çıktınız.Bunu nasıl açıklayacaksın?
@öktemkoparann: Güzelim, alt tarafı bir yemek.
@loraavargı: Öyle mi?Bizimki de alt tarafı bir yemekti. :)Bir süre bir şey yazmadı.Ben de telefonu bıraktım ve duşa girdim.
Saçımı şampuanlarken bu duşta Öktem ve ben olsak neler olacağını düşünüyordum.Bu adam beni iyice azgın biri yapmıştı.Kendi kendime güldüm.
Aykut ve benim aramda hiç bu kadar çekim olmazdı.Genel olarak dost gibi takılıyorduk.Zaten çocuk uyuşturucu kullandığı için kafası yerinde bile değildi.
Düşüncelerimi terk ettim ve durulanıp duştan çıktım.Odama annem daldığında kısa bir bakış atıp önüme döndüm.Tarağımı ararken ,
"Selam anne." diye mırıldandım.
Annem masamın sandalyesini çekti ve oturdu.
"Birkaç zamandır eve geç geliyormuşsun.Umarım bir sıkıntı yoktur, Lora." Dedi annem ciddi bir ifadeyle.
Gergince yutkundum."Hayır anne.Arkadaşlarımlaydım öyle." diye yalan söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANGIN MAVİSİ +18
ChickLitDokunuşu nazikti ama ritmi sertti.Benim için sorun değildi.Çünkü onun teni tenimdeyken bambaşka bir dünyada yaşıyormuşum gibi hissediyordum.Sıcak nefesi boynuma çarparken tutkuyla bağlanmıştı bedenlerimiz. O hayatın karşıma çıkardığı en güzel şeydi...