Medya Aykut.
Önceki bölüm herkesin beklediği bir bölümdü ve sonunda yazıldı.Sağlık sorunlarım nedeniyle bayadır yazamadım ve derslerim yüzünden yetişemiyorum buraya ama yine de bir şeyler yazmaya devam edicem.İyi okumalar dilerim.Beraber duş aldıktan sonra ben çıkıp üstümü giyindim.Öktem banyoda biraz daha kalmıştı.Telefonumu elime alarak kontrol ettim.Bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti.
0537*******:Bir zamanlar bende ona kanmıştım.Sana prensesmişsin gibi davranıyor değil mi?
0537*******:Bana da öyle davranırdı.Güzel ve iyiydi başta her şey.Sonrasında öğrendim hayatında bir sürü kadın olduğunu.Seni uyarmak için yazıyorum asla niyetim kötü değil.
0537*******:Öktem yalancı herifin teki.Bende onun öğrencisiydim.Genç kızları avlıyor ve onları kullanıyor.Eğer bana inanmıyorsan fırsatını bulduğunda telefonunu karıştır.Şifresi 7532 olmalıydı.Hayal kırıklığına uğradım.Ve elimden geldiğince başkaları bunları yaşamasın diye ulaşmaya çalışıyorum.Kendini ondan koru.Tamamen şok içindeydim.Belki sadece kıskanan bir kızdır diye kendimi avutmaya çalışıyordum.Ne kadar acımasız bir histi.Sanki içim parçalanmıştı.Öktemin telefonuna bakındım.Yatağın kenarında duruyordu.Hızlıca o gelmeden bakmak istiyordum.Biliyordum telefon karıştırmak hoş bir şey değildi.Ama gerçekliğini doğrulamak zorundaydım.
Kızın dediği şifre doğru çıkmıştı ve telefon açıldı.Hemen mesajlarına girip kontrol ettim.Bir sürü kız ismi gördüm.Hızlıca birkaç tanesini okudum.Dün biriyle buluşmuştu.Yaşadıkları güzel geceden bahseden kızlar veya hoş şeyler söylediği kızlar vardı.Bu neden benim başıma gelmişti?
Ona koşulsuz güvenmiştim.
Tek suçum güvenmekti.
Daha fazla telefonuna bakmayı kaldıramazdım.Kim bilir daha kaç kadını kandırmıştı.Bir de bana özel olduğumu söylemişti.Gerçekten berbat haldeydim.
Asla beklemediğim birinden böyle sonuç almak..Hızlıca çantamı alıp evden ayrıldım.Ona sövmek bağırmak istemiştim ama sanki sesim çıkmayacak gibi hissediyordum.
Çok güçsüz hissettim.Ona güvenip aptal yerine getirilmiştim.
Ona güvenip onunla beraber olmuştum.
Oysa ne güzel yalan söylüyordu.İnanmamak elde değildi sanki.
Taksi çevirmiş evime giderken ağlıyordum.Keşke o kızın dedikleri doğru olmasaydı.Keşke daha önce öğrenseydim.Bana bunu yapmadan önce.10 dk geçtikten sonra beni aramaya başladı.Telefonunu meşgule atarak yanıtsız bıraktım.Onunla konuşmak sesini duymak istemiyordum.Her şeyin yalan olması gururuma dokunmuştu.
Sadece balıktım ve oltasına gelmiştim onun için.
Eve geldiğimde kendi anahtarımla girerek sessizce yukarı çıktım.Kimseyi görecek halim yoktu.İçli içli ağladım ve müzik sesini açarak beni duymalarını engelledim.Kapımı da kilitlemiştim.Umutsuzca uzanırken gözlerimden yaşlar süzülüyordu.Öktem bir sürü mesaj göndermişti.Sanki gerçekten ilgileniyormuş gibi davranıyordu.Bu daha çok canımı yakmıştı.
Bir süre sonra Asya aradı.Açmamak için kaydırırken yanlışlıkla açtım ve yüzüne kapatmak kötü olacağından ona bahsetmek zorunda kaldım.
"Güzelim, partiye gidecek misin?" Diyen neşeli sesi karşısında duraksadım.
"Asya." diye mırıldanıp hıçkırarak ağlamam tekrar şiddetlendi.
"Lora, noldu?Neyin var? Ağlıyor musun sen?"
dediğinde ne diyeceğimi bilemedim.
"Beni kandırmış Asya.Aptal gibi kandım ona.Evine gittim, onunla vakit geçirdim.Bana dokunmasına izin verdim.Asya ne yapacağım şimdi ben?" deyip ağlamaya devam ettim.
"Ne?" Diye şaşırdı Asya.Sonrasında biraz yumuşak bir sesle konuşmaya başladı.
"Bak kuzum ne oldu bilmiyorum ama kendine hakaret etme olur mu?Kıyamam sana ben.Yanına geleceğim ve her şeyi konuşacağız tamam mı?Neredesin sen kuzum?" dedi kendimi biraz daha iyi hissetmemi sağlayarak."Evdeyim.Asya ben ne bok yedim böyle?Bunu hak edecek ne yaptım?"diye isyan ettim.
Kalbim acımıştı.Sanki somut bir şeymiş gibi onu hissediyordum.
"Canım benim senin hiçbir suçun yok.Onun böyle biri olacağını bilemezsin.
Çok kötü yaptığı şey.Onun gibileri öldürmek istiyorum gerçekten.Ağla biraz içini dök sen.Geldim sayılır, evinin oralardaydım." Dedi ve telefonu kapattım.
Ağlamaya devam ettim.
Saat 8 olmuştu çoktan.Mesaj geldiğinde telefona uzanıp açtım.Telefonuma gelen mesaj bu kez Toprak'tandı.
Partiye gelip gelmediğimi sormuş, beni beklediğini yazmıştı.
Onun gibi bir adamla olmak varken karaktersiz birine vakit harcamıştım.
Ona iyi hissetmediğimi yazarak cevabı gönderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANGIN MAVİSİ +18
ChickLitDokunuşu nazikti ama ritmi sertti.Benim için sorun değildi.Çünkü onun teni tenimdeyken bambaşka bir dünyada yaşıyormuşum gibi hissediyordum.Sıcak nefesi boynuma çarparken tutkuyla bağlanmıştı bedenlerimiz. O hayatın karşıma çıkardığı en güzel şeydi...