Medyada deniz...
Olayın şokunu atlatamadan okulun ortasında kalakaldım.sanki beni sevmeyen rezil etmeye çalışan koray gitmiş gibiydi ama suskunluğuna diyecek yok.meriç le biricik komşucuğumuz arsında bir husumet yaşandığı böylelikle kesinleşti.bir şık daha var belki meriçi benden koruyordur.bu şıkkı hemencicik eledim.sonuçta gidip meriçe dalcak halim yok.yoksa var mı?
Çelişkiler içerisinde son iki derside atlatıp sıcacık yatağıma kavuşabildim.annem ve babam yarın gidiyordu onun da burukluğuyla bir iki saat kitap okudum.whatttt!!!dört saat mi?hangi ara oldu yaa.bu hesaba görede bir saat eylemle mesajlaşıp yabancı dizi izledim.
Aşağı inip babaannem ve anneme yardım ediyim dedim.demez olaydım.salata yaparken domatesi dörde bölüp attım.marulu yaprak yaprak koparıp koydum ve maydonozları da sekıze bölerek sanat eserimi ortaya çıkardım.bu neceriksizliğim karşısında annem ve babaannem dünyanın en doğru kararını alarak sofrayı kendileri topladılar bende odama çekilip karıncalarımla ilgilendim.vah canlarım benim neler yaşıyorlar oralarda.
Uykunun esiri altında uzun süre kaldıktan sonra müthiş derece de gerekli, bakkalda bize denklem sorduklarında kalmamak için önemli olan şey, canım okulum için hazırlanmaya koyuldum.bu gün dans antremanı olduğu için taytımı ve tek omuzlu borda bluzumu giydim saçlarıma hiç özenmeden açık bıraktım.aşağıda sadece babaannem vardı .annem ve babamın uyuduğunu varsayarak evden ayrıldım.yolda sessiz adımlarla yürürken okulu iki bina geçtiğimi farkettim geri dönüp okula girdim.zeki ben.
Hoca derse başlamıştı bile kimseye değil sadece yere bakarak yerime oturdum.ha bide yanımdaki sümsük meriç vardı. İki dersi uyuyup 10 dakikada bir uyanıp dersi dinliyormuş gibi geçirdim.fiziği kim sever ki?sonunda sabırsızlandiğim ders geldi.dans.melisa yine bana dikkatle bakıyordu kafamı "ne "anlamında salladım.anlamadı salak.yine bön bön baktı ilk derste teknik çalışmıştık .hoca birden neden balo da dans etmediğimi sordu.tabika melisa beni kitledi diyemiyecektim.kanıtım yoktu.bileğime kramp girdi diye klişe bir yalan uydurdum.zate sonra zil çaldı.
Hoca anahtarı bana verip sınıfı boşalttı.bende tenefüste dans salonunda tek başıma dans edecek tescilli maldım.hemen "masterpiece" şarkısını açıp esnedim sonra balo da yapamadığım hareketleri bir bir yaptım kendimi çok kaptırmıştım içimdeki karıncalar iki gruba ayrıldı .bir tarafı modern dans yaparken diğer taraf horon tepiyordu.aha ayağını incitti mal.daha hızlanıp şarkıya attım.arkadan üc tane yavaş alkış sesi geldi arkamı döndüğumde meriçin kafasını kapıya yan yaslayan ve hafif sırıtan suratıyla karşılaştım.korktuğumu belli ederek göz devirdim.daha da yaklaştı.gözlerime bakıyordu saçımi gözümden çekerek daha da sırıttı tam arkamı dönecekken elleri bileğimi sertçe kavradı
"Bırak beni"duye sertçe çıkıştım.
"Yaaa"diye uzattı.elleri daha da sıkılaştı.sinirleniyordum.
"Canımı acıtıyorsun .bırak beni."diyerek bağırdım.bu sefer arkadan bir ses daha yükseldi
"Bırak kızı"diye seslendi koray.bu sefer meriç gözlerini benden ayırıp ona dikti
"Bırakmazsam ne olur"diyerek meydan okudu.koray merıçe bir adım daha yaklaştı ve yakasından sıkıca kavradı.
"Emin ol öğrenmek istemezsin"bunu derken resmen kan kusuyordu.meriç ağzını araladı
"Bıliyor musun?bayağı öğrenmek istiyorum"diyerek ölüm fermanını imzalamış oldu.koray meriç in yüzüne sertçe bir yumruk attı .meriç gülerek dudağındaki kanı sildi.yine konuştu
"Elinden gelen bu mu"diyerek kaşlarını kaldırdı.işin büyüyeceğini anlayıp araya girdim.
"Meriç yeter "sesim boğuk çıkmıştı.
"Öyle mi deniz hanım?bu iş burda bitmedi."diyerek salondan çıktı.koray bana dönerek
"İyi misin ?"ded.
"Kendim de halledebilirdim"diyerek cevap verdim. İki kahramanlık yaptı diyé ona koşmıyacaktım.Bu kadar basit olamazdım.
"Halletmek için eline başka fırsatlar da geçecek.emin ol."derken kapıdan çıkıyordu .tam çıkmadan bana göz kırptı .bende en samimiyetsiz gülümseyerek el salladım .bir günde normal geçemez miydi???
Yorum ve vote larınız benim için çok önemli.bir okuyucu bile artsa sevinç çıglıkları atıyorum.bu bölümü arkadaşımla derste yazdık umarım beğenmıssinizdir .yorum atmayı unutmayın...❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Budala
ChickLitBizi duygularımızdan arındıracak biri değildir ihtiyacımız olan, kimse kendine açıklayamasada bize o duyguları yaşatacak birini isteriz. Bize sürekli iyi davranan birine ihtiyaç duymamızın kendimizi sorgulamamıza neden olması gerekir. Bizim elde etm...