2.bölüm

533 63 5
                                    

Multimedia da deniz...

Tutuldu kız.yazık.eylem "geçmiş olsun,bu sene ki yeni belanı kapılarını açtık."dedi ince ve narin sesiyle. Sınıfa girdik ,az sonra da edebiyat öğretmenimiz girdi elinde bir sürü kayıt vardı  .sınıfın susması için hafifçe öksürdü ve konuştu

"Bu sene ki kursları dikkatli seçin çünkü gerçekten sizin ne istediğiniz önemli neyde başarılıysanız  onu ............Bla  bla  bla tam bir hiç  .yine resimi seçecektim  ve bütün dönem güneş resmi Çizecektim. Ne harika fikir ama.

Ders bittiğinde hepimiz bahçeye inip bizim banka oturduk eylem yine dansı seçecekti kesin. "Ee eee sen ne seçeceksin deniz?yine resim deme çünkü daha kuş bile çizemiyorsun"dedi napıyım dediğinde kendime geldim."pekte fena sayılmaz he?""hadi ama deniz bu Yalanla ömür boyu yaşayamazsın" sanırım gerçekten haklılar selim doğru söylüyor.

"Benle dans kursuna ne dersin? Hem 6 yaşında bir kaç ay jimnastiği gittiğini"Ohh .....Yooo dansı canlı canlı katledemem  hem ben daha önce hiç dans etmedim eylemin ağzı tekrar aralandı bir düşün isterse--"zilin çalışı kulağımda yankılanırken batuhan ın çoktan kalkmış olduğunu fark ettim bende kalkınca sınıfa yürüdük .ben yerime oturdum .

"Osmanlı tarihinin yedin--------------"bla bla  bla 

"Bir üçgenini türler açıs-----------------"bla bla bla

"Büyük ünlü uyumuna--------------------"bla bla bla

Ve böylece okul ucuz atlatılan sorunlarla bitti.

Tuğçe ve ben eve yürürken geldiğimiz hatta durduğumuz bile fark etmemişim  ona veda edip eve girdim.tanrim o koku da neydi öyle ?aneannem"çikolatalı muffin hazırrrrrrr "deyince " süper kokuyor eline sağlık melek melek " dedim şirince.  Iki tanesini alıp odama çıktım "deniiggggggzzzzzzzz şu muffinlerden elif Teyzenlere götür "offf bu bana işkence...

Tabağı anneannem elinden alıp sokağa çıktım kimse beni bu halde görmesin diye de başımı eğerek yürüdüm. kapının önüne gelince zile uzunca bastım . Bilin bakalım kapıyı kim açtı?

Melisa...

BudalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin