Benimle Çıkar Mısın?
"Gökalp, bir şey sorabilir miyim?" Zehra'nın konuşmasıyla birlikte gözlerimi Gökalp'e diktim.
"Sorabilirsin tabi," dedi afallasa da.
Çocuk da haklıydı donup kalmakta. Yıllardır kimse onunla konuşmazken şuan herkes acaba Gizli Aşık o mu diye merak ediyordu.
"Sarışın mı seversin, esmer mi?" dediğinde sertçe yutkundum.
Yuh Zehra, hiç konuşmadığın bir çocuğa birden bire böyle pat diye sorulur mu bu!
Birkaç saniye duraksadı fakat kendini toparlayıp "Esmer," dediğinde Melis kolumu yerinden koparırcasına salladı. Acıyla sızlanırken Zehra "Tamam sağ ol," diyerek bana baktı ve göz kırparak sırasına doğru geçti.
"Ben gidiyorum ya," dedi Melis bir anlık gazla. "Bu kez de benim bir sorum olacak."
"Kızım manyak mısın?" diyemeden yanımdan hızla ayrılıp Gökalp'in yanına oturdu.
"Gökalp, sana bir şey sorabilir miyim?"
"Allah allah bugün de herkes bana bir şeyler soruyor," diye mırıldandı. "Neyse, sorabilirsin tabi."
"Şimdi ben bu soruyu neredeyse tüm arkadaşlarıma sordum ama senin de fikrini merak ettim, karşılıksız sevgiyle ilgili ne düşünüyorsun?"
Pat diye sorduğunda öyle şiddetli öksürdüm ki bir anlığına boğuluyorum sandım.
"Yavaş yavaş," Burak, yanıma gelip sırtıma vurdu birkaç kez. "İyi misin lan?"
"İyiyim iyi," dedim yüzümü buruşturarak. "Tüm organlarımı çıkardın yerinden resmen Burak!"
"Aman, ölmezsin." umursamaz bir tavırla cevaplayıp bakışlarını Gökalp'e çevirdi. "Melis ne konuşuyor bu dangalakla?"
"Ne dangalağı ya, düzgün konuşsana." diye uyardım hızla. "Benim için konuşuyor, sus da cevabını öğrenelim."
Göz devirip sessiz kaldığında Gökalp'e odaklandım. Onun ise bakışları birkaç saniye bende oyalanmıştı.
"Bazen sadece seversin," dedi yüzüme bakarak. Midemde kasılmalar hissettiğimde tekrar Melis'e döndü. "Yani karşılıksız da olur karşılıklı da."
"Hı," diye mırıldandı Melis. "Bu kadar mı yani? Bu mu?"
"Evet," omuz silkti. "Bu kadar."
"Peki, sağ ol." ayaklanıp bizden tarafa geldi kaşlarını çatarak.
"Kafayı yiyeceğim," dedi bir bana bir Burak'a bakıp. "Ya bu çocuk ne dengesiz. Bir seviyor gibi, bir sevmiyor gibi. Bir bakıyor gibi, bir bakmıyor gibi."
Yüzüm düşerken ne zaman geldiğini anlamadığım Ömer girdi araya.
"Bana kalırsa bu çocuk aradığınız kişi değil. E maille ilan-ı aşk edecek kadar romantik birine benzemiyor."
Göz devirerek omzumun üzerinden yüzüne baktım. "Sence e mailden ilan-ı aşk etmek romantik mi?"
"Kişiye göre değişir," diye bir cevap verirken sıkıntıyla yanaklarımı şişirdim.
"Yok, olmayacak bu iş ya. Yine karalara bağladım ben!"
Abimin bugün okula gelmemesi daha da moralimi bozuyordu. En ihtiyacım olduğu zamanda beyefendinin devamsızlık yapası gelmişti.
"Bence şuraya baksanız iyi olur." Burak'ın cevabıyla baktığı yöne baktığımda, Pelin'in yerinden kalkıp Gökalp'e doğru ilerlediğini gördüm.
Kalbim, normalden çok daha fazla atmaya başladığında dikkat kesildim ikisine de.
"Dur tahmin edeyim, sen de aşkla ilgili bir şey soracaksın." Gökalp'in, alayla söylediği şeye gülümsemekle yetindi.
"Yok, ben başka bir şey için geldim."
"Ne için geldin?"
İnan bana bunun cevabını ben de çok merak ediyorum, Gökalp.
"Şey," dedi mırıldanarak. "Gökalp, sanırım ben senden hoşlanıyorum."
Olduğum yerde kaskatı kesilirken transa girmiş gibi bakakaldım.
Bunu nasıl yapardı?
"Eğer sen de bana karşı boş değilsen, benimle çıkar mısın?"
_
Ay Pelin bir sen eksiktin nsndmddkfmdmf
Her bölüm ayrı bir olay allahım bu kitap beni bitirdi bitirdi bsjdkdmfmfmg
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilişki durumu ; karmaşık / yarı texting [tamamlandı.]
Humor[tamamlandı.] Lise son sınıf öğrencisi olduğunuzu düşünün. Tek amacınız, ders çalışmak. Kendinizi tamamen derslere vermek ve sınavlara özen göstermek. Belli bir düzeniniz var. Gecenin bir vakti size gelen bir maille tüm düzeninizin alt üst olduğu...