Esmerim
"Keseceğim artık şu bileklerimi ya!" dedim sitemle. Kantinde Melis ve Zehra ile oturmuş konuşuyorduk.
Pelin, bana yazan kişiyi kimseye söylemeden bulmak istediğini ve aklında bir şey olduğunu söylemiş.
Peki, sizce ben bunu kimden öğrendim?
Tabiki de Zehra'dan! Bu kızın bazen sadece dedikodu yapmak için programlanan bir robot olduğunu düşünüyordum.
"Sakin ol," dedi Melis sessizce. Hemen ardından Zehra'ya döndü. "Söylediğine göre gidebilirsin artık canım, hadi!"
Kibarca onu kovarken, Zehra gözlerini bana dikti. "Ee, bir şey söylemeyecek misin bu duruma? Bu kadar mı yani, bileklerini kesmek mi?"
Göz devirdim. "Zehra bir git allah aşkına ya, saçma sapan konuşma."
"Aman iyi be," diye karşılık verdi cırlayarak. "Gidiyorum."
Burun kıvırıp ayaklanırken Melis dudaklarını büzdü. "Sen de söyle artık şu gizemli aşığına, çıksın ortaya. Pelin bu işin peşini bırakmaz sonra rezil oluruz tüm okula."
"Of ya of!" diyerek yakındığımda omuzumda hissettiğim elle, irkildim.
"Neye ofluyorsun sen bakayım?" abim, tam dibimde dururken derin bir nefes aldım.
"Ödümü kopardın ya, öyle sinsi sinsi gelinir mi?" kaşlarım çatıldı. "Bir şeye oflamıyorum, sıkıldım sadece."
"Hıı öyle mi?" mırıldanarak yanıma oturdu. "Sizde bir şeyler var son günlerde, böyle değişik değişik hareketler yapıyorsunuz, gözümden kaçmadı." dikkatle bana ve Melis'e baktı.
"Yok canım," diyerek ilk savunmayı yapan Melis'ti. "Neyimiz olacak? Sadece son haftalarımız ya, ona canımız sıkılıyor."
"Amaan," elini umursamaz bir tavırla salladı. "Mezun olayım da, hiçbir şey umrumda değil."
Bu umursamaz tavrını hiç onaylamayan bir bakış attığımda, omuz silkmekle yetindi.
"Esmerim biçim biçim," Batu'nun sesi kulaklarıma dolarken kaşlarımı çatarak arkamı döndüm. Bize doğru şarkı mırıldanarak geliyordu. "Ölürüm esmer için," bakışlarımız kesişti. "Alem bana düşmandır, esmer sevdiğim için!"
Abimin hemen yanına doğru kendini attığında, "Selam millet," dese de şuan verdiği selamı alamayacak kadar transa girmiş bir şekilde Melis'e baktım.
Esmer olmam ve bana doğru bakarak bu şarkıyı söylemiş olması dışında hiçbir sorun yoktu!
_
Sizce yazan kişi Batu mudur?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilişki durumu ; karmaşık / yarı texting [tamamlandı.]
Humor[tamamlandı.] Lise son sınıf öğrencisi olduğunuzu düşünün. Tek amacınız, ders çalışmak. Kendinizi tamamen derslere vermek ve sınavlara özen göstermek. Belli bir düzeniniz var. Gecenin bir vakti size gelen bir maille tüm düzeninizin alt üst olduğu...