Helal / Haram
"Ahmet?" dedi Melis yüzüme sorarcasına bakarak.
Bıkkınlıkla bir nefes verdim. "Fazla mal."
Onaylarcasına başını salladı. "Doğru." dudaklarını büzüp devam etti. "Ömer?"
"Fazla romantik," dedim yüzümü buruşturarak.
"Ooof," elindeki kalemi sertçe masaya bıraktı. "Burak desen," dedi ve duraksadı. "Fazla öküz, kaba ve soğuk!"
Tam pes edecekken, "Kerem!" dedim heyecanla. "O nasıl?"
Kaşlarını kaldırdı. "Fazla ayran gönüllü. Geçen gün, Pelinle konuşurlarken gördüm."
"Ya abi bizim sınıftaki erkekler bu kadar mı?" dedim, sitemle. "Allah kahretsin ya bunlar ne?"
"Kanka sana 2 yıldır aynı sınıftayız demedi mi bu çocuk?" kollarını önünde birleştirdi. "2 yıldır aynı sınıfta olduklarımız bunlar."
"Ben pes ediyorum," dedim omuzlarımı düşürerek. "Bulamayacağız."
"Bulacağız, umudu kesmek yok!" dedi benim aksime. Sıkıntılı bir nefes verirken, sınıfın kapısının açılmasıyla irkildim. Giren kişi, abimdi.
"Ne yapıyorsunuz burada, tek başınıza?" dedi, elleri cebinde bize doğru ilerleyerek.
"Konuşuyoruz." kısa ve net cevabımla gözlerini kıstı.
"Yine şu gizli aşık meselesi mi?"
Benim aksime Melis cevapladı. "Evet."
"İzin verin, tüm şüphelileri döverek konuşturayım," diye fikrini belirttiğinde göz devirdim.
"Ay abi, başlama yine!"
"Ne var?" kaşlarını çattı. "Herif bizimle aynı ortamda olup kız kardeşime asılıyor, elim kolum bağlı durayım mı?"
"Aman aman," dedi Melis de. "Bir de senin okulun kapanmasına günler kala disiplinlik olmanı kaldıramayız, sen bize bırak. Halledeceğiz."
"Öyle olsun," dese de pek memnun olmadığı sesinin tınısından belliydi. "Zil çaldı, geçin hadi yerlerinize."
Kendisi,sırasına doğru ilerlerken ben de oturduğum masadan kalkıp kendi sırama doğru ilerledim. O esnada, diğerleri de yavaş yavaş sınıfa giriyordu.
"Gökçe!" Melis, koluma adeta asıldığında kaşlarımı çatarak yüzüne baktım. "Ne oldu be?"
"Aklıma bir şey geldi!" dedi hızla. "Ben sana söylemeyi unuttum."
"Ne geldi?" merakla yüzüne bakarken kaşlarıyla, Burak'ı işaret etti.
"Burak bu aralar bir dalgın gibi, instagramdan da sürekli böyle efkarlı şeyler atıyor. Sanki birini seviyor da söyleyemiyormuş gibi. Ya da ne bileyim, aşk acısı çekiyormuş gibi. Hem ara sıra bizim sıraya doğru baktığını görüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilişki durumu ; karmaşık / yarı texting [tamamlandı.]
Humor[tamamlandı.] Lise son sınıf öğrencisi olduğunuzu düşünün. Tek amacınız, ders çalışmak. Kendinizi tamamen derslere vermek ve sınavlara özen göstermek. Belli bir düzeniniz var. Gecenin bir vakti size gelen bir maille tüm düzeninizin alt üst olduğu...