İtiraf
"Arkadaşlar, herkes buraya bakabilir mi bir dakikalığına?" Pelin'in sesiyle başımı karaladığım kağıttan kaldırdım.
"Ne var?" diye ters bir cevap verdi sınıfın soğuk nevalesi Burak.
Aldığı karşılıkla tatmin olmadığını belli ederek gözlerini devirdi ama konuşmaya devam etti Pelin. "Size bir şey söylemem gerek!" diye şakıdığında oturduğum sıraya sıkıca tutundum.
Beni söylemezdi değil mi? Söylemezdi, söylemezdi.
"Kızım Acun gibi lafı iki saat uzatma söyle ne söyleyeceksen!" abim, arka sıradan gürlediğinde içten içe ona hak verdim. Yarım saat lafı dolandırıyordu.
"Batu," dedi ve duraksadı. "Batu Gökçe'ye aşık!" diyerek neşeyle ettiği itirafla birlikte şok ve öfkeyle kasıp kavrulurken "Pelin!" diyerek ayaklandım susturmak için.
"Ne?" Batu, yüzüme doğru baktığında Pelin durmak bilmedi.
"Üstelik, e mailden mesajlaşıyorlar! Ne romantik, değil mi?" sınıftaki fısıldaşmalar artarken abim Pelin'in üzerine atlamama izin vermeden sertçe kolumu tuttu.
"Doğru mu bu?" dedi sesini yükselterek. "Ne diyo bu kız?" benden cevap alamayınca Batu'ya döndü. "Ne diyor lan bu kız?"
"Bilmiyorum! Ne saçmalıyorsun sen Pelin?" diyerek o da giriştiğinde ellerimi saçlarıma geçirdim.
Her şey mahvolmuştu, çok güzel!
"Vallahi orasını sen çok iyi biliyorsun Batu'cuğum!" dedi iğneleyici bir ses tonuyla. "Ah, yoksa gizli aşık mı demeliyim?"
"Ne gizli aşkı ya!" diye isyan ederken "Yeter!" diyerek araya girdim. Bağırmamla, tüm sınıf sessizleşirken Batu'ya baktım. Madem ortaya çıkmıştı, cevabımı almak istiyordum.
"Sendin o değil mi?" dedim gözlerimi kısarak. "Herkes öğrendi zaten Batu, inkar etmenin anlamı yok!"
"Gökçe ne diyorsun, anlamıyorum!" dediğinde kaşlarımı çattım.
"Ya sen değil miydin geçen gün derste bana bakan? Dün de yanımıza gelip bana bakarak 'esmerim biçim biçim' diye şarkı söyledin?"
"Gökçe, ne oluyor?" abim, ses tonunu kontrol ederek yüzüme doğru dişlerinin arasından konuşurken derin bir nefes aldım.
"Gökçe'ye biri yazdı geçende," diyerek araya girdi Melis. Şuan anlatacak durumda olmadığımı biliyordu. "Bizim sınıftan olduğunu ve ona aşık olduğunu söyledi. Sonra da işte Gökçe'nin söylediği şeyler olunca, biz de Batu'dan şüphelendik!"
"Doğru mu bu?" dedi yüzüme bakarak.
Başımı salladım ağır ağır. Yanıtımla birlikte, Batu'nun yakasına yapışması bir oldu. "Sen misin lan benim kardeşime yazan?"
"Ya yemin ederim ben değilim!" diyerek hâlâ itiraz ettiğinde göz devirdim.
"Ya Batu o zaman niye durup dururken öyle şeyler yaptın?" dedim kaşlarımı çatarak.
"Gökçe doğru söylüyor!" diyerek beni destekledi Melis. "Ben de gördüm!"
"Ben de sürekli seni onların yanında görüyorum," diye ekledi Pelin. "Oturdukları zaman gözlerini onlardan alamıyorsun, itiraf et!"
"Ya ben değilim, değilim!" dediğinde abim girdi devreye.
"Ulan bu kadar insan yalan söylüyor da, bir sen mi doğrusun?"
Sertçe yutkunarak abime baktı. "Evet ben doğruyum!" dedi boğazını yırtarcasına. "Evet, sürekli sizin masaya bakıyorum çünkü orada sen varsın!" söylediği şeyle ağzım açık kaldığında, devam etti. "Evet bugün o şarkıyı söyledim ama sanaydı, Gökçe'ye değil! Benden şüphelenmeyin diye ona baktım!"
Melisle gözlerimizi büyüterek birbirimize baktığımızda, sınıfı derin bir sessizlik kapladı. Abimin, elleri gevşedi.
"Nasıl yani," dedim şok içinde. "Sen şey misin? Yani şey," bir türlü lafı söyleyemezken sözümü kesti.
"Evet, erkeklerden hoşlanıyorum!" dedi tek tek yüzümüze bakarak. "Ve evet, abini seviyorum." diye ekledi bastırarak. "Şimdi, dalga geçmek isteyen varsa, arkamdan konuşabilirsiniz."
Sıranın üzerindeki ceketini alarak gidecekken arkasını dönüp bir Melis ve bana, bir de Pelin ve Zehra'ya baktı. "Siz de kına yakın, bir yerlerinize!"
_
Böyle bir şey bekleyen var mıydı jsjdmdöfg
Abimiz elden gidiyeah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilişki durumu ; karmaşık / yarı texting [tamamlandı.]
Humor[tamamlandı.] Lise son sınıf öğrencisi olduğunuzu düşünün. Tek amacınız, ders çalışmak. Kendinizi tamamen derslere vermek ve sınavlara özen göstermek. Belli bir düzeniniz var. Gecenin bir vakti size gelen bir maille tüm düzeninizin alt üst olduğu...