Borcun Var

145 4 2
                                    

Yagmurdan....

Bugün hava oldukça güneşli oda ne bu o çocuk değilmi yağmurda ıslanan çocuk .

Bu çocuğun akli dengesinden şüpheliyim bu sefer yine dikiliyor orda yanına gidecek bir açıklamam yok en iyisi izlemek perde arkasından . 10 dakika sonra çekti gitti birini bekler gibiydi .

Bu kez mekanları bu sokak olduğu kesin dünkü olaydan sonra dışarı çıkmaya korkar oldum neydi o öyle hala etkisindeyim ama bu havada evde oturup kitap okumakta sıkıcı ..

Anne ben biraz hava alıp geliyorum .

- Bir kiloda bana al kızım .

Anne bu espirilerin beni birgün felç edecek göreceksin .

Annem kulak çınlatacak şekilde gülüyor aşağı necmiye teyzenin yanına iniyor bende dışarı atıyorum kendimi bir park var bizim evin çaprazında oraya gidiyorum tek başıma öylece oturup düşünüyorum .

- Bakın gençler bizim hanfendi bu .

Bunu duyar duymaz soluma bakıyorum bunlar bakkalda laf dalışına girdiğim çocuklar gözlerimi onlara dikip .

- Ne var ne ? Bi gidin başka yerde oynayın ya .

- Gitmezsek nolur polis mi çagırırsın yoksa babanı mı ?

Bu kelime öyle dokunduki bana gözlerim doldu istemesemde ağlıyordum.

İçlerinden biri eğilerek .

- Tamam ağlama lütfen biz şakasına söyledik bilmeden yanlış bişeymi yaptık ?

Ona şok içinde bakıyordum serseri hali gitmiş anlayışlı bir erkek rolüne bürünmüştü arkadaşlarıda öyle .

- Şaka mı ? Bu mu şaka ?

- Tamam sakin ol lütfen bu arada benim adım ozan senin adın ne ?

- Adımı biliyorsun ne diye soruyorsun?

- Hayır adını bilmiyorum adını nerden bilebilirim ki ?

- Neyse adım Yağmur .

- Yağmur güzel isim severim yağmuru.Seni bukadar aglatan konu neydi ?

- Benim babam yok .

Ozan bana delici bakışını attı o kelimemle kendininde sesi titredi gerçekten üzülmüştü .

Ozan - yağmur gerçekten çok özür dilerim bunu bilmiyordum .

- Önemli degil diyerek tebessüm ettim sandığım kadar kötü ve yüzsüz degillermiş. Bu arada tanıştığıma memnun oldum ozan.

Ozan - Bende çok memnun oldum üniversiteye gidiyormusun peki ?

- Üniversiteye gitmiyorum çünkü istediğim bölüm gelmedi sen ?

Ozan - Ben gidiyorum bak şu sitede oturuyoruz biz öğrenci evi .

Gösterdiğini yere baktığımda bizimle aynı sitede oturduklarına inanamadım.

- Hangi apartman ?

Ozan - ikinci olan .

Yani şaşkınlığım dahada arttı bizim karşımıza bakan apartman .

- Bende aynı sitede oturuyorum sizin apartmanın tam karşısında .

Ozan - Nasıl yaa inanmıyorum ciddimisin 5 . kat dede düşüp bayılim.

Gülümseyerek 6. kat dedim oda iyimiş dedi bu çocuklarla bukadar iyi anlaşıcam aklıma gelmezdi hepsi ozanla beni dinliyorlardı ve gerçekten sevdim onları . Sonra benimle eve kadar eşlik ettiler ozan numaramı aldı bende onun numarasını . Mutluydum arkadaşlarım oldukları için .
-------

You RainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin