ΠΡΟΛΟΓΟΣ

275 48 14
                                    

Ισπανία 16 Αυγούστου 1490.

Αγαπητό ημερολόγιο,

Επιτέλους είχε φτάσει η μεγάλη στιγμή που όλοι περιμέναμε. Ο γάμος ανάμεσα στην πριγκίπισσα της Ισπανίας Ιζαμπέλα και του αδερφού μου Φίλιπ ήταν γεγονός. Σίγουρα αυτός ο γάμος είχε κανονιστεί από όταν τα παιδιά ήταν πολύ μικρά αυτό όμως δεν σήμαινε ότι δεν υπήρχε ένας μεγάλος έρωτας ανάμεσα τους. Είχαν γνωριστεί όταν ο Φίλιπ ήταν είκοσι και η Ιζαμπέλα δεκαοχτώ. Ο Φίλιπ είχε φτάσει στην Ισπανία με ένα καράβι και την συνοδεία από συμβούλους έως προσωπικούς ακολούθους. Έγιναν οι κανονικοί αρραβώνες, πέρασαν αρκετές ώρες παρέα κάνοντας διάφορες δραστηριότητες και όταν ο Φίλιπ επέστρεψε στην Σκωτία, άρχισαν να αλληλογραφούν. Είχαν πολλά κοινά μεταξύ τους και όλοι είχαν καταλάβει ότι αυτός ο γάμος θα πήγαινε πολύ καλά. Ήταν και ένα πολύ όμορφο ζευγάρι. Λογικό, η Ιζαμπέλα ως Ισπανίδα είχε μακριά σκούρα καστανά μαλλιά, ελαφρά μελαμψό δέρμα και καστανά μάτια ενώ ο Φίλιπ ως Σκωτσέζος είχε πορτοκαλοκόκκινα μαλλιά και γαλάζια μάτια. Μετά από έναν χρόνο, με δύο ακόμα συναντήσεις μεταξύ του ζευγαριού και πολλά γράμματα, η μέρα του γάμου έφτασε. Ήταν το κοσμικό γεγονός της χρονιάς κάτι που ήταν λογικό, η Ισπανία ήταν μεγάλη δύναμη και η πριγκίπισσα Ιζαμπέλα κάποια στιγμή θα γινόταν αυτή Βασίλισσα της χώρας. 'Hταν το πρωτότοκο παιδί της Βασίλισσας Σιέρα και του Βασιλιά Σαντιάγκο και με αυτό τον γάμο ο Φίλιπ θα γινόταν Βασιλιάς της Ισπανίας. Ευγενείς από όλες τις μεγάλες χώρες κατέφθασαν να γιορτάσουν αυτό το χαρμόσυνο γεγονός. Μαζί με τον πρίγκιπα Φίλιπ είχαμε φτάσει και εμείς, η οικογένεια του, ο γονείς μας Βασιλιάς Χένρι της Σκωτίας και η Βασίλισσα Βικτώρια της Σκωτίας μαζί με εμένα την πριγκίπισσα Λίλιαν , τον αδερφό μας πρίγκιπα Έντουαρντ και την αδερφή μας πριγκίπισσα Σοφία. Αχ ημερολόγιο, ανυπομονώ τόσο πολύ για την ημέρα του γάμου.

Forbidden LoveWhere stories live. Discover now