ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16

61 14 16
                                    

Αφού τακτοποιήσαμε τα τρόφιμα ξεκινήσαμε να τακτοποιούμε το σπίτι. Επειδή είναι τεράστιο αποφάσισα ότι για την ώρα θα φτιάξουμε την κουζίνα, το σαλόνι της Βασίλισσας, την τραπεζαρία και δύο υπνοδωμάτια. Βγάλαμε όλα τα σεντόνια από τα έπιπλα και με έναν σουγιά που είχε μαζί του ο Τομ σκέφτηκε να τα κόψουμε σε κομμάτια και να τα κάνουμε πανιά για καθάρισμα. Ευτυχώς που έχω και τον Τομ μαζί μου και με βοηθάει γιατί δεν θα τα κατάφερνα. Εγώ άρχισα να καθαρίζω την κουζίνα. Ήταν αρκετά μεγάλη οπότε θα μου έπαιρνε χρόνο. Ο Τομ ξεκίνησε στην τραπεζαρία που δεν είχε και πολλά πράγματα αλλά την χρειαζόμασταν για να καθίσουμε να φάμε. Ώρες αργότερα είχα τελειώσει με την κουζίνα και ήμουν πτώμα. Πρώτη φορά στην ζωή μου έκανα καθαρισμό και τώρα καταλαβαίνω απόλυτα τι τραβάνε οι κακόμοιρες οι γυναίκες πίσω στο κάστρο.

«Υψηλοτάτη συγγνώμη για την ενόχληση.»

«Έλα Τομ, μην ανησυχείς δεν ενοχλείς.»

«Θέλετε κάποια βοήθεια;»

«Όχι τα έκανα όλα.»

«Τώρα νιώθω άσχημα.»

«Για πιο λόγο;»

«Που σας άφησα να κάνετε όλη την σκληρή δουλειά καθαρίζοντας την κουζίνα, ενώ εγώ έκανα την τραπεζαρία.»

«Μην ανησυχείς καλέ δεν έχει πολλά πράγματα η κουζίνα που να χρειαζόντουσαν καθαρισμό. Ήταν κουραστικά για εμένα σαν πρωτάρα αλλά δεν με πειράζει καθόλου.»

«Ότι πείτε υψηλοτάτη.»

«Τώρα Τομ πρέπει να φτιάξουμε να φάμε.»

«Ναι φυσικά. Θα βρω τρόπο να ανάψουμε φωτιά για να ψήσουμε το κοτόπουλο που πήρατε.»

«Ωραία. Κοίταξες στην τραπεζαρία μήπως υπάρχουν πιάτα και μαχαιροπίρουνα;»

«Ναι βρήκα σε ένα έπιπλο.»

«Τέλεια.»

«Πριγκίπισσα Λίλιαν.» και γυρίσαμε και οι δύο προς την πόρτα.

«Στρατηγέ ΜακΚέι. Καλώς ήρθατε.»

«Σας ευχαριστώ πολύ.»

«Να σας γνωρίσω τον στρατιώτη Τομ Σμιθ, ανήκει στην Βασιλική Φρουρά.»

«Χάρηκα για την γνωριμία Σμίθ.»

«Και εγώ το ίδιο κύριε.»

«Θέλετε βοήθεια υψηλοτάτη με κάτι;»

«Ναι θα θέλαμε ένα χεράκι βοηθείας.»

«Εσείς δεν πρέπει να κάνετε τίποτα αφήστε τα σε εμάς.»

«Όχι στρατηγέ θα βοηθήσω και εγώ για να τελειώνουμε νωρίτερα.»

Forbidden LoveWhere stories live. Discover now