ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15

64 16 28
                                    

Ξαναβγήκαμε από το παράθυρο. Πόσες πιθανότητες υπήρχε να πέρναγε κανείς από εδώ όσο θα ήμασταν στην πόλη και έμπαινε μέσα και έκλεβε κάτι; Αλλά και τι να κλέψει; Μόνο έπιπλα υπάρχουν τα οποία είναι και πολύ βαριά.

«Τομ;»

«Ναι υψηλοτάτη;»

«Πιστεύεις ότι μπορεί να έρθει κάποιος εδώ όσο θα λείπουμε και μπει μέσα από το παράθυρο;»

«Δεν νομίζω υψηλοτάτη. Μην ανησυχείτε δεν υπάρχει και κάτι υψηλής αξίας για να κλέψουν.»

«Αυτό σκέφτηκα και εγώ.»

«Οπότε θα πάμε κανονικά στην πόλη;»

«Ναι ναι. Πάμε.»

Ανεβήκαμε στα άλογα και φύγαμε. Δεν μας πήρε και πολύ ώρα να φτάσουμε εκεί. Ήταν σχετικά κοντά. Μόλις μπήκαμε στην πόλη κατεβήκαμε από τα άλογα και συνεχίσαμε περπατώντας μέχρι να βρούμε κάποια ταβέρνα/πανδοχείο να ρωτήσουμε για το που μπορούμε να βρούμε βοήθεια.

«Να υψηλοτάτη εδώ.» και μου έδειξε στα δεξιά μας μία ταβέρνα. Δέσαμε τα άλογα σε ένα σημείο για να πιουν νερό που είχε και κατευθυνθήκαμε προς τα μέσα. Εγώ δεν έβγαλα την κουκούλα για καλό και για κακό, μην τύχει και είναι κάποιος που με έχει δει και με αναγνωρίσει. Μόλις μπήκαμε μέσα μία κυρία ήρθε προς το μέρος μας.

«Πως μπορώ να σας βοηθήσω;» και σκούντηξα τον Τομ να μιλήσει αυτός.

«Συγγνώμη για την ενόχληση. Αγοράσαμε ένα σπίτι λίγο πιο έξω από την πόλη και θα θέλαμε λίγη βοήθεια με το να αφαιρέσουμε κάποια ξύλινα προστατευτικά που υπάρχουν σε πόρτες και παράθυρα.»

«Πολύ ωραία. Μπορείτε να πάτε στην άλλη άκρη της πόλης. Εκεί υπάρχουν αρκετοί εργάτες που φτιάχνουν μία νέα γέφυρα στο ποτάμι. Ίσως να μπορούν να έρθουν κάποιοι να σας βοηθήσουν.»

«Υπέροχα! Σας ευχαριστούμε πολύ για την βοήθεια.»

«Ναι σας ευχαριστούμε.» συμπλήρωσα και εγώ.

«Δεν κάνει τίποτα. Δεν μου είπατε όμως ποιο σπίτι ακριβώς αγοράσατε γιατί δεν θυμάμαι να πουλιόταν κάποιο.»

Ωχ όχι και εκεί που σκέφτηκα ότι ξεφύγαμε από αυτή την ερώτηση...

«Αγοράσαμε τα παλιό εξοχικό της βασιλικής οικογένειας.» είπε ο Τομ.

«Αλήθεια; Δεν ήξερα ότι το πούλαγαν.»

«Ναι αφού δεν το χρησιμοποιούν, είπαν να το πουλήσουν. Και έμαθα γι αυτό λόγω της συνεργασίας που είχα με το κάστρο. Τους προμήθευα με σιταρά για αρκετά χρόνια.»

Forbidden LoveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant