ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13

65 17 18
                                    

Ίππευα για πολλές ώρες και είχα κουραστεί αρκετά. Μερικά χιλιόμετρα παρακάτω βρήκα ένα πανδοχείο. Κατέβηκα από την Μεράξες και αφού την έδεσα μπήκα μέσα. Βρήκα ένα τραπέζι και κάθισα. Κατέβασα την κουκούλα μου και κοίταξα τριγύρω μου προσέχτηκα.

«Θα θέλατε κάτι δεσποινίς;» γύρισα στα αριστερά μου και είδα μία κυρία.

«Λίγο νερό παρακαλώ.»

«Φυσικά. Δεν θα θέλατε και κάτι να φάτε;»

«Όχι ευχαριστώ δεν πεινάω» είπα και εκείνη την στιγμή χασμουρήθηκα. Ήμουν άυπνη όλο το βράδυ και με το να ταξιδεύω είχα κουραστεί απίστευτα.

«Ίσως θα θέλατε να ξεκουραστείτε λίγο;»

«Ναι θα το ήθελα. Έχετε κάποιο άδειο δωμάτιο να μου δώσετε για λίγες ώρες;»

«Ναι φυσικά και έχουμε, έλα μαζί μου.»

Σηκώθηκα και την ακολούθησα. Πήγαμε προς την είσοδο. Κατέβασε ένα από το μέρος όπου τα είχε κρεμάσει και μου έκανε νόημα να την ακολουθήσω. Ανεβήκαμε την σκάλα και αφού προχωρήσαμε στο διάδρομο σταματήσαμε μπροστά από μία πόρτα. Την ξεκλείδωσε και πέρασε μέσα.

«Σας ευχαριστώ πολύ.»

«Δεν κάνει τίποτα κοπέλα μου. Εκεί στην άκρη έχει και μία κανάτα με νερό για να πιείς και από εκεί είναι για να πλυθείς.»

«Πολύ ωραία. Θα ήθελα να σας ζητήσω και μία ακόμα χάρη κυρία....; Συγχωρέστε με ξέχασα να σας ρωτήσω πως σας λένε.»

«Με λένε Έμμα. Τι άλλο θα ήθελες;»

«Κυρία Έμμα, έχω απέξω δεμένο το άλογο μου και επειδή ταξιδεύαμε ώρες και σίγουρα θα διψάει και θα πεινάει έχετε να του βάλετε λίγο νερό και τροφή; Θα πληρώσω παραπάνω λεφτά.»

«Φυσικά καλή μου. Θα πω εγώ στον άνδρα μου να του βάλει.»

«Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, να είστε καλά.»

«Τίποτα καλή μου.» και έφυγε.

Πήρα το κλειδί και κλείδωσα αμέσως την πόρτα. Έβγαλα την κάπα μου και τα παπούτσια μου και κάθισα λίγο στο κρεβάτι. Αχχχ τη κούραση και αυτή. Πήγα έβαλα νερό να πιω και πλύθηκα λίγο όσο γινόταν. Άραγε που να βρισκόμουν; Ήμουν αρκετά μακριά από το παλάτι ή ήμουν πολύ κοντά; Τι ώρα ήταν; Τίποτα από τα βασικά δεν ρώτησα. Θα ξαπλώσω για λίγο και θα σηκωθώ γρήγορα για να συνεχίσω το ταξίδι μου. Δεν πρέπει να με προλάβουν οι στρατιώτες που θα βάλει η μητέρα για να με ψάξουν και να με πάνε πίσω. Ξάπλωσα και ο ύπνος με πήρε κατευθείαν.

Forbidden LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora