Είχαν περάσει τρεις μέρες από όταν είχε φύγει ο Κάλουμ για το Εδιμβούργο. Σε αυτές τις μέρες είχαμε κάνει αρκετά πράγματα με τον Τομ. Είχαμε καθαρίσει κάποια από τα δωμάτια και είχαμε αρχίσει να τοποθετούμε κάποια πράγματα στην θέση τους. Το σπίτι άρχισε να παίρνει πάλι ζωή. Τα δωμάτια δηλαδή που είχαμε αποφασίσει να ανοίξουμε. Όταν κάναμε διάλλειμα καθόμουν στο γραφείο. Από όταν το είχαμε ανακαλύψει όλο εκεί ήθελα να ήμουν, ήταν υπέροχο. Είχα τρελαθεί με την βιβλιοθήκη και τα πόσα βιβλία είχε. Είχα βρει ένα στα χαμηλά ράφια και είχα ξεκινήσει να το διαβάζω. Ήταν ρομαντική ιστορία και μου έκανε μεγάλη εντύπωση πως υπήρχε ένα τέτοιο βιβλίο στην βιβλιοθήκη του πατέρα μου. Περίμενα να ήταν στην μικρή βιβλιοθήκη της μητέρας μου στο σαλόνι. Μάλλον το είχε βάλει κατά λάθος κάποιος που καθάριζε. Η ιστορία μίλαγε για μία νεαρή κοπέλα εικοσιτεσσάρων χρονών, η οποία γνώρισε έναν άντρα πολύ μεγαλύτερο της ηλικιακά και ο οποίος άνηκε σε υψηλότερη κοινωνική βαθμίδα.
Με τις συνομιλίες τους άρχισε να τον ερωτεύεται. Τώρα όμως είμαι στο σημείο όπου ανακάλυψε ότι είναι παντρεμένος δεύτερη φορά και έχει τρία παιδιά. Δύο μεγαλύτερα από την πρώτη του γυναίκα και ένα μικρότερο από την δεύτερη. Αν και δεν έχει γίνει κάτι μεταξύ τους, εκτός από διάφορες συζητήσεις μεταξύ τους, της ράγισε η καρδιά. Ανυπομονώ να έρθει η ώρα που θα πάω να ξαπλώσω και θα καθίσω να το διαβάσω, θέλω πολύ να δω τι θα γίνει παρακάτω. Ήμασταν στην κουζίνα όταν ακούσαμε φωνές απέξω. Βγήκαμε να δούμε τι γίνεται. Ήταν ο Κάλουμ με κάποιους στρατιώτες, οι οποίοι είχαν ντυθεί με απλά ρούχα όπως είχαμε πει. Κατέβηκαν από τα άλογα και ήρθαν προς το μέρος μας.
«Υψηλοτάτη..» είπε ο Κάλουμ «εγώ και οι στρατιώτες μου από το Τάγμα των Λεόντων είμαστε εδώ για να σας προστατέψουμε και να ακολουθήσουμε οποιαδήποτε διαταγή μας δώσετε.» και όλοι μαζί γονάτισαν.
Εκείνη την στιγμή γονάτισε και ο Τομ.
«Τομ τι κάνεις;» γύρισα και του είπα.
«Το ίδιο ισχύει και για μένα υψηλοτάτη.»
«Το ξέρω Τομ τώρα σήκω όρθιος. Και εσείς σηκωθείτε όρθιοι σας παρακαλώ. Σας ευχαριστώ για όλα αλλά μην γονατίζετε σε εμένα, δεν είμαι η Βασίλισσα. Και μπορεί να περάσει κανείς και σας δει και άντε μετά να εξηγήσουμε γιατί έχετε γονατίσει.»
«Έχετε δίκιο υψηλοτάτη. Αλλά έπρεπε να γονατίσουμε.» είπε ο Κάλουμ και τους έκανε νόημα να σηκωθούν όρθιοι.
ESTÁS LEYENDO
Forbidden Love
RomanceΗ Λίλιαν είναι η πριγκίπισσα της Σκωτίας και κάποια στιγμή θα γίνει Βασίλισσα. Ένα από τα καθήκοντα της θα είναι να παντρευτεί έναν πρίγκιπα για να εξασφαλίσει έναν σύμμαχο για το βασίλειο της. Τι θα γίνει όμως όταν θα γνωρίσει τον Σκωτσέζο στρατηγό...